Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

Loňské tržby agentury Performio.cz přesáhly 400 milionů korun

Loňské tržby agentury Performio.cz přesáhly 400 milionů korun

13:51, 3. 8. 2022

Výkonnostní agentura Performio.cz, kterou ovládá podnikatel Kamil Koupý, hlásí za rok 2021 růst tržeb ve výši 53 procent...
Celý článek ⇢

Komárkova mediální agentura Mindsquared má nového CEO, přišel z MediaComu

Komárkova mediální agentura Mindsquared má nového CEO, přišel z MediaComu

14:04, 2. 8. 2022

Komunikačně-technologická skupina Mind2Flo (majitelé Karel Komárek ml., Rockaway Capital, Jan "Galgy" Galgonek) přitáhla další silné jméno z mediálně-reklamního trhu...
Celý článek ⇢

Stará zpráva Borovan.cz nyní oficiálně: Prima Group loni zažila úspěšný byznysový rok

Stará zpráva Borovan.cz nyní oficiálně: Prima Group loni zažila úspěšný byznysový rok

18:18, 27. 7. 2022

Jak jsme psali již dříve jako první na trhu, televize Prima (na fotce ředitel Marek Singer) loni zažila úspěšný rok...
Celý článek ⇢

V Česku vznikne nová prémiová síť outdoorových a indoorových reklamních ploch

V Česku vznikne nová prémiová síť outdoorových a indoorových reklamních ploch

15:01, 27. 7. 2022

Přestože trh s venkovní reklamou během pandemie koronaviru utrpěl citelné ztráty, v segmentu vznikají nové zajímavé projekty, které si chtějí ukousnout z koláče zavedených OOH firem jako BigBoard Praha, JCDecaux nebo LED Multimedia. Za novým projektem na OOH trhu stojí dva zkušení reklamní/mediální hráči, součástí dealu má být i dohoda s velkou realitní skupinou TOP miliardáře...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Na trhu mediálních agentur se schyluje k přesunu obřího mediálního budgetu

Na trhu mediálních agentur se schyluje k přesunu obřího mediálního budgetu

17:04, 25. 7. 2022

Takové zemětřesení na tuzemském trhu mediálních agentur dlouho nebylo. Chystaný přesun mediálních peněz v řádu stovek milionů korun má údajně vycházet z dřívějších gentlemanských dohod dvou těžkých/miliardářských vah českého byznysu. Smutný bude naopak majitel zavedené mediální agentury...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Obrat Schindlerovy marketingové agentury Business Factory klesl o 15 procent

Obrat Schindlerovy marketingové agentury Business Factory klesl o 15 procent

08:27, 25. 7. 2022

Technologicko-marketingová agentura Business Factory, kterou ovládá podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák), v roce 2021 utržila 193,5 milionu korun (včetně přefakturací)...
Celý článek ⇢

Rekordní čísla komunikační skupiny: meziroční nárůst téměř o miliardu korun

Rekordní čísla komunikační skupiny: meziroční nárůst téměř o miliardu korun

16:43, 22. 7. 2022

Za rekordními a v podmínkách českého marketingového trhu výjimečnými růstovými čísly stojí z menší části příchod nových klientů, v první řadě ale zvýšená poptávka po nových službách ze strany stávajících velkých klientů. Skvělý růst a dodávka dividend upevňují pozici TOP managementu v rámci celého koncernu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Rádiové mediazastupitelví Media Marketing Services zvedlo čistý zisk na 24 milionů

Rádiové mediazastupitelví Media Marketing Services zvedlo čistý zisk na 24 milionů

10:33, 22. 7. 2022

Jedno z největších rádiových mediazastupitelství v Česku, Media Marketing Services (MMS), které spadá do skupiny Media Bohemia, v loňském roce navýšilo klíčové byznysové ukazatele v řádu jednotek a desítek procent...
Celý článek ⇢

Česká televize si brousí zuby na další stovky milionů korun z reklamního trhu

Česká televize si brousí zuby na další stovky milionů korun z reklamního trhu

16:15, 19. 7. 2022

Televize Nova a Prima by měly výrazně zbystřit. Česká televize (na fotce ředitel Petr Dvořák) si chce sáhnout na další objemný balík peněz z trhu s televizní a online reklamou. Pokud by se plánovaný tah zadařil, komerční televize by na něm podle všeho výrazně tratily. Už teď je ale jasné, navrhovaná novinka se setká s prudkým odporem lobbistů, hájících zájmy komerčních TV stanic...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Do prudce rostoucí marketingové agentury vstupují dva noví společníci

Do prudce rostoucí marketingové agentury vstupují dva noví společníci

13:44, 14. 7. 2022

Marketingová digitální agentura rozšiřuje řady svých spolumajitelů. A to v momentě, kdy se jí nadprůměrně daří, meziroční růst se pohybuje ve vyšších desítkách procent, a kdy chce expandovat v segmentu mediálních agentur. Noví spoluvlastníci patří ke zkušeným hráčům reklamního trhu, jejich agentura v branži působí již přes deset let...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢