reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

Komunikační koncern WPP vytáhl z mediálního podnikání v Česku stamilionovou dividendu

Komunikační koncern WPP vytáhl z mediálního podnikání v Česku stamilionovou dividendu

12:35, 6. 1. 2025

Obří komunikační koncern GroupM/WPP (vizualizace pražské sídlo) vytáhl ze svého mediálního podnikání v České republice další slušnou dividendu v řádu nižších stovek milionů korun. České pobočky mediálních agentur WPP zahrnují brandy EssenceMediacom Czech Republic (ex-MediaCom Praha), EM2 Media Agency (ex-MC2 Praha Media Agency), Wavemaker, METS Czech a Mindshare, a vytvářejí jednu z největších komunikačních mediálních skupin na tuzemském trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

14:50, 22. 12. 2024

Digitální marketingová agentura Fragile media, která od roku 2021 stoprocentně patří do velké komunikační skupiny Knowlimits Group, kontinuálně pokračuje v navyšování výkonu. A to hlavně díky začlenění do grupy a přísunu velkých klientů...
Celý článek ⇢

08:01, 19. 12. 2024

Jak jsme informovali již dříve, vzhledem k aktuální situaci kolem velké mediální novely (není schválena), nasadil management ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala (foto) pro rok 2025 úspornější rozpočet. Jeho výše bude oproti letošnímu roku nižší o 34 milionů korun...
Celý článek ⇢

08:42, 17. 12. 2024

Vlna akvizic a partnerství postprodukčního studia PFX Group, hnaná penězi Genesis Capital, nebere konce. Český audiovizuální podnik navázal další spolupráci v Polsku, se společností Televisor, která se zaměřuje na reklamní postprodukci...
Celý článek ⇢

08:35, 12. 12. 2024

Takzvaný férový reklamní tendr, který iniciovala Asociace producentů v audiovizi (APA) a který by měli dobrovolně respektovat zadavatelé v České republice, vstoupí v platnost od ledna 2025. Doposud se pod příslušné memorandum podepsalo 98 reklamních produkcí a režisérů na českém trhu. Informovala o tom tisková zástupkyně APA Martina Reková...
Celý článek ⇢

Spolumajitel marketingové agentury razantně snížil podíl, největším podílníkem se stává CEO

Spolumajitel marketingové agentury razantně snížil podíl, největším podílníkem se stává CEO

17:39, 11. 12. 2024

Spoluzakladatel marketingové a technologické agentury omezuje působení ve firmě včetně snížení svého podílu a přechází na externí spolupráci. Recipročně navyšuje své podíly většina majitelů ambiciózní firmy (expanze za hranice Česka), největším podílníkem je nyní ředitel podniku...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

08:10, 6. 12. 2024

Značku rodinné kanceláře One Family Office, ekosystému pro ochranu, správu a rozvoj majetku založeného na spojení úspěšných rodin a jednotlivců, bude mít nově na starosti novinář Pavel Schrötter (foto)...
Celý článek ⇢

19:06, 5. 12. 2024

Ostřílený komunikační tým energetického molochu ČEZ pod vedením nejdéle (přes 31 let!!) působícího mluvčího v České republice Ladislava Kříže nebo pilní PR dříči/srdcaři TV Nova, kterým šéfuje Barbora Dlabáčková, změří síly v oborové ceně Mluvčí roku 2024, kterou pořádá Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA)...
Celý článek ⇢

08:08, 5. 12. 2024

Velká komunikační skupina Dentsu mění od ledna 2025 svoje nastavení v regionu centrální Evropy. Pod vedením Andrého Andradeho, CEO Dentsu EMEA, dojde ke sloučení clusterů DACH (německé trhy) a CEE (střední a východní Evropa) do jednoho clusteru s názvem Central Europe, přičemž v jeho čele bude stát Sławomir Stępniewski (na fotce vlevo)...
Celý článek ⇢

aktualizováno
14:44, 3. 12. 2024

Radiové mediazastupitelství Radiohouse, které patří do mediální skupiny Media Bohemia, bude v roce 2025 navyšovat ceny inzerce řádově o nižší procenta. Velkou část cen zachovává na letošní úrovni. Cenu nejsilnějšího produktu Radiohouse Total (reklama na Blaníku a 40 lokálních a regionálních rádiích plus online rádiích) zvyšuje v primetime v absolutních cenách průměrně o 1,37 procenta, nadále do něj zahrnuje i vysílání na všech svých online streamech...
Celý článek ⇢