Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

Velký reklamní hráč BigBoard Praha vstoupí do miliardářského printového a online média

Velký reklamní hráč BigBoard Praha vstoupí do miliardářského printového a online média

16:23, 18. 2. 2022

Největší hráč na poli venkovní reklamy BigBoard Praha, který zastřešuje cca téměř tři desítky reklamních firem nebo podílů, rozšíří portfolio svých mediálních investic o byznysové zpravodajství a publicistiku. Příslušnou redakci podle všeho čeká stěhování...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Kreativu ve Wunderman Thompson bude řídit Harper

Kreativu ve Wunderman Thompson bude řídit Harper

08:50, 15. 2. 2022

Novým kreativním ředitelem komunikační a marketingové agentury Wunderman Thompson se stal Gregg Harper (foto). Harper jako šéf kreativy povede kreativní týmy a projekty..
Celý článek ⇢

Režisér a herec Kotek dostal reklamní zakázku od Bauhausu

Režisér a herec Kotek dostal reklamní zakázku od Bauhausu

13:17, 14. 2. 2022

Další reklamní deal pro režiséra, herce a hudebníka Vojtěcha Kotka (foto). Ten zrežíroval a ztvárnil hlavní postavu v reklamních spotech a dalších komunikačních..
Celý článek ⇢

Seznam.cz tlačí na změny v měření TV sledovanosti, chce zpřesnit čísla pro malé stanice

Seznam.cz tlačí na změny v měření TV sledovanosti, chce zpřesnit čísla pro malé stanice

18:09, 11. 2. 2022

Aktuální měření televizní sledovanosti, kterou pro Asociaci televizních organizací (ATO) provádí Nielsen Admosphere, podle všeho dozná změn. Tlačí na ně v první řadě Seznam.cz, jehož stanice Seznam.cz TV je řádným členem ATO...
Celý článek ⇢

Do TOP managementu agentury Fragile Media nastupuje Wagenknecht

Do TOP managementu agentury Fragile Media nastupuje Wagenknecht

18:35, 8. 2. 2022

Pražská digitální agentura Fragile Media, kterou nedávno stoprocentně ovládla Knowlimits Group, rozšiřuje od února management. Na nově vytvořenou pozici chief..
Celý článek ⇢

Potvrzeno. Komárek, Havrlant a Galgonek zkusí zatřást trhem mediálních agentur

Potvrzeno. Komárek, Havrlant a Galgonek zkusí zatřást trhem mediálních agentur

13:08, 8. 2. 2022

Několik měsíců potají připravovaná akce, o které jsme psali loni jako první na zpravodajském trhu, je tu. Miliardář Karel Komárek ml. a jeho skupina KKCG se spojují se zkušenými profesionály z trhu komunikačních a mediálních agentur. Do nového podniku se zapojila i Rockaway Capital majoritního vlastníka Jakuba Havrlanta...
Celý článek ⇢

Novou šéfkou komunikace Novy se stala Dlabáčková

Novou šéfkou komunikace Novy se stala Dlabáčková

12:43, 7. 2. 2022

Novou šéfkou komunikace TV Nova (obnovená pozice) se od ledna stala Barbora Dlabáčková (foto). Kromě externí komunikace a celého PR nyní vede i interní komunikaci,..
Celý článek ⇢

GroupM spojuje digitální týmy, povede je Bartůněk

GroupM spojuje digitální týmy, povede je Bartůněk

10:11, 30. 1. 2022

Komunikační skupina GroupM (koncern WPP) se rozhodla sloučit digitální týmy svých mediálních agentur a propojit je s týmy výkonnostní agentury H1.cz. Vzniká tak tzv. digitální hub, který zahrnuje téměř stovku lidí...
Celý článek ⇢

Byznys digitálních obrazovek Lurity v Česku bude řídit Janečková

Byznys digitálních obrazovek Lurity v Česku bude řídit Janečková

08:32, 29. 1. 2022

Business development v Česku pro slovenskou síť multimediálních digitálních obrazovek Lurity bude mít nově na starosti Katja Janečková (foto). Bude se starat o rozvoj..
Celý článek ⇢

Velký přesun na reklamním trhu: stamilionové mediální rozpočty dostala na starost nová mediálka

Velký přesun na reklamním trhu: stamilionové mediální rozpočty dostala na starost nová mediálka

17:49, 27. 1. 2022

Stěhování vysoce zajímavých mediálních rozpočtů k nové mediální agentuře má širší kontext - podle všeho rozpory dvou vlivných podnikatelských skupin, které v oblasti mediálního plánování a nákupů reklamního prostoru v médiích donedávna úzce spolupracovaly...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢