Velká komunikační skupina Dentsu nově vytvořila tým, zaměřený na umělou inteligenci (AI). Fungovat začal od 1. července...
Celý článek ⇢
Technologicko-marketingová agentura s mezinárodní působností má oficiálně dalšího spolumajitele. Minoritní podíl získal dlouholetý CEO agentury, který ve skupině působí od roku 2012. Obrat firmy jen v Česku by se měl loni pohybovat okolo 300 milionů korun (včetně přefakturací)...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Velká komunikační skupina Dentsu nově vytvořila tým, zaměřený na umělou inteligenci (AI). Fungovat začal od 1. července...
Celý článek ⇢
Největší mediální agenturou České republiky v roce 2023 se stala opět Knowlimits Group. Následovala OMD Czech a PHD (obě Omnicom Media Group). Vyplývá to z čísel žebříčku Media Agency Billings Rankings & Market Shares, který podle fakturovaných reklamních objemů sestavuje výzkumná agentura COMvergence...
Celý článek ⇢
Po nedávném odchodu obchodní ředitelky má mediální skupina na tento post náhradu, zkušenou obchodnici s praxí přes čtvrt století v mediálním oboru. Do obchodního oddělení skupiny zamířila i čerstvá posila z obchodu magazínu Forbes...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Po více než 20 letech mění energetická skupina innogy vedení komunikace. Na pozici head of corporate affairs vystřídá Martina Chalupského nová ředitelka Zuzana Tylčerová (foto)...
Celý článek ⇢
Nejrůznějšími turbulencemi zmítaná TV Barrandov, kterou v uplynulých měsících převzal obchodník s pohledávkami Jan Čermák od mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa, má novou tiskovou mluvčí...
Celý článek ⇢
Vedení mediálního domu Vltava Labe Media (VLM; majitel Penta), který vydává největší regionální médium Deník/Denik.cz, si chce posvítit na ekonomiku a výkonnost jednotlivých regionálních redakcí. VLM aktuálně zaměstnává na 350 novinářů a provozuje 70 regionálních webů plus cca tři desítky printových mutací Deníku (ke sloučeních některých regionálních printových mutací došlo od února 2023)...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Je to již téměř rok, kdy Borovan.cz jako první na mediálním trhu upozornil na plánovaný nájezd zkušeného obchodníka s pohledávkami Jana Čermáka na mediální aktiva Jaromíra Soukupa (foto). Vše směřuje k očekávanému finále - Čermák drží řadu pohledávek a takřka stoprocentně ovládá TV Barrandov. Soukup, podle všeho ještě v součinnosti s Čermákem, nyní sáhnul k zajímavému tahu. Vedle insolvence TV Barrandov je tu ještě jedna bolestivá insolvence se stamilionovými dluhy. Tentokrát v reklamní branži...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Několik let trvající diskuse na reklamním trhu o tzv. férovém tendru dostaly další silný impuls. Velké reklamní produkce a desítky reklamních režisérů podepsaly Memorandum o férových podmínkách při zadávání tendru na výběr režiséra a produkce pro výrobu reklamního spotu. Současně vzniklo profesní sdružení reklamních režisérů (Sdružení reklamních režisérů)...
Celý článek ⇢
Ze sítě regionálních televizí odchází po cca roce a půl investor. Ten měl přitom zajistit rozvoj regionálního TV byznysu, jehož objem se pohybuje v řádu desítek milionů korun a zisk v milionech korun. Ve hře podle našich informací měla být i nesplacená kupní cena za podíly...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢