Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Řekli o nás

"Na českém trhu nemáte konkurenci." Leoš Pohl, spolumajitel programů CS Film, Horor Film, KinoSvět a Rádia Dechovka.

"Na Borovan.cz se dívám skoro denně." Alan Záruba, kreativní ředitel CET 21.

"Máte dobré zprávy." Miloslava Nováková, ředitelka public affairs pro ČR a SR Mafra.

"Výborná práce s titulky." Martin Švehlák, ředitel zpravodajství televize Nova.

¨"Bylo to na Borovanovi.cz, takže se to tak stalo." Petr Miláček, šéf výzkumu FTV Prima.

"Snažím se vás číst." Michal Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

"Díky Borovan.cz mám přehled o celé showbyzové a mediální branži." Michal Čupa, ředitel Českých Radiokomunikací

"Web Borovan.cz rád čtu." Peter Duhan, ředitel Českého rozhlasu

„Borovan.cz má v branži dobrou čtenost a zásah!“ Michal Uryč-Gazda, majitel Heretic PR a DataConsult CZ

"Čtu to." Pavel Kejla, OMD, nákupčí skupina OPera.

"Jednou denně se na Borovan.cz podívám." Robert Schaffer, ředitel Bestsport Arena

"Mám to na svém mobilu!" Tomáš Žondra, obchodní ředitel Film Europe

"Borovan.cz přináší poučené zprávy, které jdou pod povrch událostí." David Horáček, spolumajitel Premiere Cinemas Czech

"Stali jste se jedním z opinion leaderů na trhu." Pavel Renčín, ředitel marketingu Lagardére Active ČR

"Dívám se na to denně a dívám se na to rád." Oldřich Kubišta, výkonný ředitel Cinema City Czech

"Zajímá mne to, protože přinášíte zprávy z komunity, ve které se pohybuji."
Oldřich Bajer, multimilionář, spolumajitel Rock for People a Zoot

"Borovan.cz našel díru na trhu." Tomáš Búřil, AdExpres

"Dobré zdroje!" Karla Stojáková, filmová producentka

"Má to velkou perspektivu." Miloš Petana, majitel Supraphonu a ABZ

"Pokud nepřejdete ke konkurenci, tak mně Borovan.cz nevadí."
Marek Singer, předseda představenstva FTV Prima

"Byl jste vyřazen z distribučních seznamů tiskových zpráv Novy."
Josef Koukolíček, šéf komunikace CET 21

"Hodně dobré stránky!" Petr Šiška, majitel Petarda Production

"Co jste mě to tam dali za hroznou fotku?" Petr Dvořák, ředitel České televize

"Baví mě to." Daniel Grunt, šéf internetu FTV Prima

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Walt Disney: globální tržby v kinech blockbusteru Toy Story 4: Příběh hraček překročily 1 miliardu dolarů. Na severoamerický trh přitom připadlo 422 milionů. Premiéra Toy Story 4 ve Spojených státech proběhla 21. června.

  • Jan Punčochář: regionální televizní podnikatel (rtm plus Liberecko a Ústecko) získal od vysílací rady licenci k vysílání programu Hunter TV šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů na 12 let. Hunter TV má být program pro myslivce.

  • Lion Communications: novým jednatelem komunikační skupiny (Publicis Groupe) se stal Tomáš Lauko. Nahradil Alici McCreath.

  • FTV Prima: druhá komerční televize opět získala (podobně jako v loňském roce) termínovaný úvěr od Československé obchodní banky na "rozvoj své činnosti".

  • Active Radio: Křetínského mediální skupina připravuje na podzim v Praze první ročník Slamáku, festivalu venkova ve městě. Slamák nabídne kulinářské zážitky, tradiční řemesla a venkovské zvyky, besedy s osobnostmi i hudební vystoupení, při kterých umělci předvádí svou produkci formou tzv. buskingu.

  • Pemic Books: opatrovníkem velké knižní distribuce se po nedávném náhlém úmrtí majitele Petra Michálka (květen 2019) stává advokát Pavel Pěnkava. Tato funkce skončí uplynutím dvou měsíců od pravomocného skončení dědického řízení po zemřelém.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Nový track z dlouho očekávané desky. Tool: Fear Inoculum.

Recenze

Lví král

V rámci remake programu Walta Disneyho (Aladin atd.) došlo po čtvrt století i na legendární snímek Lví král (1994). Ten svého času platil za animovanou pecku první kategorie s poněkud přeceňovanými (protože nevýraznými) skladbami Eltona Johna a Tima Riceho. Příběh tedy nebude žádným překvapením (archetypální záležitost inspirovaná Shakespearem či Biblí, okořeněná patetickým moralizováním a mudrováním), písničky skoro vůbec (objeví se jedna dvě nové), hlavním lákadlem nové verze je tedy hlavně dechberoucí animace.

Skutečně, být hercem, pořádně bych se po shlédnutí Lvího krále 2019 zamyslel nad perspektivou vlastního povolání. Režisér Jon Favreau si počítačovou animaci zvířat vyzkoušel již v Knize džunglí (2016). Skvělá práce si po právu odnesla Oscara za nejlepší vizuální efekty. V novém Lvím králi Favreaův tým posunul vizuální stránku ještě o level výše. Pokročilá vypravěčská technologie v sobě ohromujícím způsobem spojuje natáčecí techniku klasických hraných snímků s fotorealistickou, počítačově generovanou grafikou (jen tak na okraj, prostředí filmu byla navržena ve videoherním enginu).

Výsledek je takřka dokonalý. Ztvárnění zvířat, jejich srst, pohyby, včetně specifických tiků, mrkání, dýchání atd. Těžko hledat nějaké výraznější odchylky od reálu (možná, že by něco bylo poznat v IMAXu). Takže další na řadě je už jen fotorealistické ztvárnění herců a člověka vůbec. Herci a herečky se stávají méně potřebnými, na druhou stranu se můžeme těšit, že se v kinech objeví nové filmy třeba s Rudolfem Hrušínským, Henrym Fondou nebo Paulem Newmanem. Buď jak buď, děti se u nového Lvího krále budou výborně bavit.