Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Řekli o nás

"Na českém trhu nemáte konkurenci." Leoš Pohl, spolumajitel programů CS Film, Horor Film, KinoSvět a Rádia Dechovka.

"Na Borovan.cz se dívám skoro denně." Alan Záruba, kreativní ředitel CET 21.

"Máte dobré zprávy." Miloslava Nováková, ředitelka public affairs pro ČR a SR Mafra.

"Výborná práce s titulky." Martin Švehlák, ředitel zpravodajství televize Nova.

¨"Bylo to na Borovanovi.cz, takže se to tak stalo." Petr Miláček, šéf výzkumu FTV Prima.

"Snažím se vás číst." Michal Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

"Díky Borovan.cz mám přehled o celé showbyzové a mediální branži." Michal Čupa, ředitel Českých Radiokomunikací

"Web Borovan.cz rád čtu." Peter Duhan, ředitel Českého rozhlasu

„Borovan.cz má v branži dobrou čtenost a zásah!“ Michal Uryč-Gazda, majitel Heretic PR a DataConsult CZ

"Čtu to." Pavel Kejla, OMD, nákupčí skupina OPera.

"Jednou denně se na Borovan.cz podívám." Robert Schaffer, ředitel Bestsport Arena

"Mám to na svém mobilu!" Tomáš Žondra, obchodní ředitel Film Europe

"Borovan.cz přináší poučené zprávy, které jdou pod povrch událostí." David Horáček, spolumajitel Premiere Cinemas Czech

"Stali jste se jedním z opinion leaderů na trhu." Pavel Renčín, ředitel marketingu Lagardére Active ČR

"Dívám se na to denně a dívám se na to rád." Oldřich Kubišta, výkonný ředitel Cinema City Czech

"Zajímá mne to, protože přinášíte zprávy z komunity, ve které se pohybuji."
Oldřich Bajer, multimilionář, spolumajitel Rock for People a Zoot

"Borovan.cz našel díru na trhu." Tomáš Búřil, AdExpres

"Dobré zdroje!" Karla Stojáková, filmová producentka

"Má to velkou perspektivu." Miloš Petana, majitel Supraphonu a ABZ

"Pokud nepřejdete ke konkurenci, tak mně Borovan.cz nevadí."
Marek Singer, předseda představenstva FTV Prima

"Byl jste vyřazen z distribučních seznamů tiskových zpráv Novy."
Josef Koukolíček, šéf komunikace CET 21

"Hodně dobré stránky!" Petr Šiška, majitel Petarda Production

"Co jste mě to tam dali za hroznou fotku?" Petr Dvořák, ředitel České televize

"Baví mě to." Daniel Grunt, šéf internetu FTV Prima

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.