Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Řekli o nás

"Na českém trhu nemáte konkurenci." Leoš Pohl, spolumajitel programů CS Film, Horor Film, KinoSvět a Rádia Dechovka.

"Na Borovan.cz se dívám skoro denně." Alan Záruba, kreativní ředitel CET 21.

"Máte dobré zprávy." Miloslava Nováková, ředitelka public affairs pro ČR a SR Mafra.

"Výborná práce s titulky." Martin Švehlák, ředitel zpravodajství televize Nova.

¨"Bylo to na Borovanovi.cz, takže se to tak stalo." Petr Miláček, šéf výzkumu FTV Prima.

"Snažím se vás číst." Michal Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

"Díky Borovan.cz mám přehled o celé showbyzové a mediální branži." Michal Čupa, ředitel Českých Radiokomunikací

"Web Borovan.cz rád čtu." Peter Duhan, ředitel Českého rozhlasu

„Borovan.cz má v branži dobrou čtenost a zásah!“ Michal Uryč-Gazda, majitel Heretic PR a DataConsult CZ

"Čtu to." Pavel Kejla, OMD, nákupčí skupina OPera.

"Jednou denně se na Borovan.cz podívám." Robert Schaffer, ředitel Bestsport Arena

"Mám to na svém mobilu!" Tomáš Žondra, obchodní ředitel Film Europe

"Borovan.cz přináší poučené zprávy, které jdou pod povrch událostí." David Horáček, spolumajitel Premiere Cinemas Czech

"Stali jste se jedním z opinion leaderů na trhu." Pavel Renčín, ředitel marketingu Lagardére Active ČR

"Dívám se na to denně a dívám se na to rád." Oldřich Kubišta, výkonný ředitel Cinema City Czech

"Zajímá mne to, protože přinášíte zprávy z komunity, ve které se pohybuji."
Oldřich Bajer, multimilionář, spolumajitel Rock for People a Zoot

"Borovan.cz našel díru na trhu." Tomáš Búřil, AdExpres

"Dobré zdroje!" Karla Stojáková, filmová producentka

"Má to velkou perspektivu." Miloš Petana, majitel Supraphonu a ABZ

"Pokud nepřejdete ke konkurenci, tak mně Borovan.cz nevadí."
Marek Singer, předseda představenstva FTV Prima

"Byl jste vyřazen z distribučních seznamů tiskových zpráv Novy."
Josef Koukolíček, šéf komunikace CET 21

"Hodně dobré stránky!" Petr Šiška, majitel Petarda Production

"Co jste mě to tam dali za hroznou fotku?" Petr Dvořák, ředitel České televize

"Baví mě to." Daniel Grunt, šéf internetu FTV Prima

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.