Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Řekli o nás

"Na českém trhu nemáte konkurenci." Leoš Pohl, spolumajitel programů CS Film, Horor Film, KinoSvět a Rádia Dechovka.

"Na Borovan.cz se dívám skoro denně." Alan Záruba, kreativní ředitel CET 21.

"Máte dobré zprávy." Miloslava Nováková, ředitelka public affairs pro ČR a SR Mafra.

"Výborná práce s titulky." Martin Švehlák, ředitel zpravodajství televize Nova.

¨"Bylo to na Borovanovi.cz, takže se to tak stalo." Petr Miláček, šéf výzkumu FTV Prima.

"Snažím se vás číst." Michal Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

"Díky Borovan.cz mám přehled o celé showbyzové a mediální branži." Michal Čupa, ředitel Českých Radiokomunikací

"Web Borovan.cz rád čtu." Peter Duhan, ředitel Českého rozhlasu

„Borovan.cz má v branži dobrou čtenost a zásah!“ Michal Uryč-Gazda, majitel Heretic PR a DataConsult CZ

"Čtu to." Pavel Kejla, OMD, nákupčí skupina OPera.

"Jednou denně se na Borovan.cz podívám." Robert Schaffer, ředitel Bestsport Arena

"Mám to na svém mobilu!" Tomáš Žondra, obchodní ředitel Film Europe

"Borovan.cz přináší poučené zprávy, které jdou pod povrch událostí." David Horáček, spolumajitel Premiere Cinemas Czech

"Stali jste se jedním z opinion leaderů na trhu." Pavel Renčín, ředitel marketingu Lagardére Active ČR

"Dívám se na to denně a dívám se na to rád." Oldřich Kubišta, výkonný ředitel Cinema City Czech

"Zajímá mne to, protože přinášíte zprávy z komunity, ve které se pohybuji."
Oldřich Bajer, multimilionář, spolumajitel Rock for People a Zoot

"Borovan.cz našel díru na trhu." Tomáš Búřil, AdExpres

"Dobré zdroje!" Karla Stojáková, filmová producentka

"Má to velkou perspektivu." Miloš Petana, majitel Supraphonu a ABZ

"Pokud nepřejdete ke konkurenci, tak mně Borovan.cz nevadí."
Marek Singer, předseda představenstva FTV Prima

"Byl jste vyřazen z distribučních seznamů tiskových zpráv Novy."
Josef Koukolíček, šéf komunikace CET 21

"Hodně dobré stránky!" Petr Šiška, majitel Petarda Production

"Co jste mě to tam dali za hroznou fotku?" Petr Dvořák, ředitel České televize

"Baví mě to." Daniel Grunt, šéf internetu FTV Prima

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Lion Nurun: agentura nyní již vlastněná Publicisem v roce 2017 utržila 11 milionů korun. V meziročním srovnání o 9,5 milionů více. Čistý zisk vyskočil z jednoho milionu na 1,7 milionu korun.

  • FAVI.cz: vyhledávač nábytku, ve které většinu drží investiční skupina Pale Fire Capital, čerstvě expanduje do Maďarska. Je to další zahraniční trh po Slovensku, Rumunsku a Polsku, kam FAVI vstoupil v roce 2017.

  • TV Nova: nová řada pořadu Mise nový domov (přestavby domovů s příběhem) s moderátorkou Terezou Pergnerovou odstartuje ve středu 31. října.

Hit dne

Ochutnávka z nové desky. VNV Nation: When is the Future?

  • Na turné

    Chinaski
    05. 10.07. 12.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

První člověk

Konečně po dlouhé době biják, který je "velký" a přitom současně chytrý, "hluboký". Třetí celovečerní film mladého Damiena Chazelleho (povedené snímky Whiplash, La La Land) První člověk o americkém kosmonautovi Neilovi Armstrongovi opět osvědčuje nesmírný talent, inteligenci a kreativitu hlavního tvůrce. Zvláště, když má po ruce úžasný scénář Joshe Singera (WikiLeaks, Spotlight).

Pečlivost, důraz na autenticitu, dar osobitého vyprávění, skvělé vedení herců - to je to, co diváka napadne při sledování příběhu prvního člověka na Měsíci. Již úvodní scéna letu Armstronga v experimentálním raketovém letadle X-15 vás katapultuje přímo do kabiny rozklepaného pekelného stroje, který se každou chvíli může buď rozbít o Zemi nebo odplout do neznámého vesmíru. Je to tak strhující a ohromně natočená pasáž, že se slabším povahám může udělat nevolno.

Technicky a řemeslně se jedná o film extratřídu. Spíše než mezník v dějinách a s ním spojený patos Chazelleho zajímá, kdo byli první průkopnici vesmírného létání. Ryan Gosling v hlavní roli opět (je to již druhá spolupráce s režisérem) předvádí ze sebe to nejlepší. Jeho Armostrong je ledově klidný v kritických chvílích, výkonný, ale současně lidský, když pohřbívá dvouletou dceru. Další Goslingův mistrovský výkon.

I samotný let prvního Apolla je pojat bez zbytečné heroické epiky (chybí scéna s vlajkou), zato velmi sugestivně a s prvotřídním synchronizováním obrazu a hudební složky. Skvělý, nádherný a podmanivý hold mužům, kteří létali do vesmíru a na Měsíc v technice, se kterou byste dnes nejeli ani do Krkonoš.