Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 
     
     
      
     

Řekli o nás

  • "Na českém trhu nemáte konkurenci." Leoš Pohl, spolumajitel programů CS Film, Horor Film, KinoSvět a Rádia Dechovka.

  • "Na Borovan.cz se dívám skoro denně." Alan Záruba, kreativní ředitel CET 21.

  • "Máte dobré zprávy." Miloslava Nováková, ředitelka public affairs pro ČR a SR Mafra.

  • "Výborná práce s titulky." Martin Švehlák, ředitel zpravodajství televize Nova.

  • ¨"Bylo to na Borovanovi.cz, takže se to tak stalo." Petr Miláček, šéf výzkumu FTV Prima.

  • "Snažím se vás číst." Michal Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

  • "Díky Borovan.cz mám přehled o celé showbyzové a mediální branži." Michal Čupa, ředitel Českých Radiokomunikací

  • "Web Borovan.cz rád čtu." Peter Duhan, ředitel Českého rozhlasu

  • „Borovan.cz má v branži dobrou čtenost a zásah!“ Michal Uryč-Gazda, majitel Heretic PR a DataConsult CZ

  • "Čtu to." Pavel Kejla, OMD, nákupčí skupina OPera.

  • "Jednou denně se na Borovan.cz podívám." Robert Schaffer, ředitel Bestsport Arena

  • "Mám to na svém mobilu!" Tomáš Žondra, obchodní ředitel Film Europe

  • "Borovan.cz přináší poučené zprávy, které jdou pod povrch událostí." David Horáček, spolumajitel Premiere Cinemas Czech

  • "Stali jste se jedním z opinion leaderů na trhu." Pavel Renčín, ředitel marketingu Lagardére Active ČR

  • "Dívám se na to denně a dívám se na to rád." Oldřich Kubišta, výkonný ředitel Cinema City Czech

  • "Zajímá mne to, protože přinášíte zprávy z komunity, ve které se pohybuji."
    Oldřich Bajer, multimilionář, spolumajitel Rock for People a Zoot

  • "Borovan.cz našel díru na trhu." Tomáš Búřil, AdExpres

  • "Dobré zdroje!" Karla Stojáková, filmová producentka

  • "Má to velkou perspektivu." Miloš Petana, majitel Supraphonu a ABZ

  • "Pokud nepřejdete ke konkurenci, tak mně Borovan.cz nevadí."
    Marek Singer, předseda představenstva FTV Prima

  • "Byl jste vyřazen z distribučních seznamů tiskových zpráv Novy."
    Josef Koukolíček, šéf komunikace CET 21

  • "Hodně dobré stránky!" Petr Šiška, majitel Petarda Production

  • "Co jste mě to tam dali za hroznou fotku?" Petr Dvořák, ředitel České televize

  • "Baví mě to." Daniel Grunt, šéf internetu FTV Prima

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • Český rozhlas: dokončil čtyřletou rekonstrukci budovy regionální stanice Český rozhlas Brno. Ředitel ČRo René Zavoral a ředitelka Českého rozhlasu Brno Hana Ondryášová dnes slavnostně znovuotevřeli prostory nejstarší regionální stanice Českého rozhlasu. První etapa rekonstrukce budovy ČRo Brno začala v roce 2017 a týkala nezbytného technického zázemí budovy v suterénu, kompletního přemístění celého programového archivu brněnského rozhlasu.

  • Universal Music: jedna z největších hudebních firem na světě (70 procent drží Vivendi) byla před několika dny zalistovaná na burze Euronext Amsterdam. Počáteční cena 18,5 eura za akcii, tržní kapitalizace 33,5 miliardy eur. Aktuální cena pohybuje na úrovni 24 eur za akcii, tržní kapitalizace 43,4 miliardy eur.

  • Mig 21: po sedmi letech připravila nové studiové album Džus noci. V pořadí již pátá řadová deska, z nichž všechny dosud dosáhly minimálně platinového ocenění, bude obsahovat 12 skladeb. Na podzim kapela vyjede na turné, které zahrnuje 16 zastávek včetně tradičního pražského trojkoncertu v Lucerna Music Baru.

  • Avast: z pozice finančního ředitele odchází z "osobních důvodů" Philip Marshall. Ten by měl ještě působit jako poradce při plánovaném spojení s NortonLifeLock. Marshall bude prozatímně nahrazen Stuartem Simpsonem.

  • Canal+: francouzská TV společnost (Vivendi) získá většinový, 70ti procentní podíl v mediální firmě SPI International se zachováním aktuálního manažerského týmu. Dokončení transakce je podmíněno schválením regulačními úřady jednotlivých zemí. Canal+ Group je globální provozovatel placených TV služeb a bezplatného TV vysílání ve Francii. Společnost Canal+ má zastoupení ve 40 zemích v Evropě, subsaharské Africe a Asii. V roce 2019 společnost odkoupila platformu M7 Group, která v Česku provozuje česko-slovenskou internetovou a satelitní platformy Skylink. SPI International je poskytovatelem filmových služeb a programů, kupříkladu FilmBox.

  • L'Oréal:  rozšiřuje spolupráci s agenturou We Digital. Letos bude agentura zaštiťovat influencer kampaně pro všechny 4 divize společnosti. Spolupráci s influencery si na podzim poprvé vyzkouší i Divize profesionálních produktů, která doposud komunikovala pouze s kadeřníky klasickými B2B kanály. Celkem se jedná o 25 influencer kampaní.

  • Hit dne

    Eminem: Lose Yourself

Recenze

Cesta domů

Filmová novinka režiséra, scenáristy a (dokonce) i kameramana Tomáše Vorla st. Cesta domů vykazuje stejně jako předchozí související film Cesta do lesa (2012) sestupnou tendenci v rámci celé volné trilogie.

Zatímco "jednička" Cesta z města (2000) byla sympatickým snímkem se silným tématem úniku z městské civilizaci a (především) díky Tomáši Hanákovi v hlavní roli a výtvarné stylizaci zachovávající alespoň částečně podmanivou a hravou sklepáckou poetiku, pro další volná pokračování jakoby Vorel marně hledal podobně silnou a pohromadě držící látku. Cesta do lesa a hlavně aktuální Cesta domů je spíše sledem tu více, tu méně zábavných scének, hala bala poslepovaným jednoduchoučkou kostrou autenticky bukolického žití na tom českém venkově. "Scénář jsem dal dohromady z příběhů a historek, které jsem tady (v okolí Rabštejna nad Střelou) slyšel nebo sám zažil," vysvětluje Vorel. Ano, to by odpovídalo.

Za takové situace je pak logické, že divák marně pátrá po motivaci a důvodech konání jednotlivých, nepříliš propracovaných postav. Proč Hanákova figura tak strašně, až sebezničujícím způsobem kalí? Nevíme. Stejně tak nevíme, proč revírník Ludva rovněž nebezpečně holduje alkoholu a proč se jednou zachová nepěkně ke své překrásné partnerce. Co zůstává, je pár vydařených momentů/skečů a autentická bio agitka, zaměřená proti hnojení, tradičním lidovým zvykům (pomlázka) a "špatným" potravinám (buchty, nutella, maso atd.), která je sice přesná, ale nepříliš nápaditá, takže vyznívá spíše jako nezáměrná karikatura. Výsostní autoři Vorlova formátu mívali na víc (Kouř, Kamenný most, Skřítek, Pražská 5).