100ks.cz: projekt Jakuba Svobody, který nabízí online kurátorovaný výběr uměleckých tisků od současných českých umělců, má za sebou první tisícovku prodaných děl a spouští novou sekci zaměřenou pouze na originály.
Bertelsmann: evropský mediální a showbyznysový koncern (RTL Group, Penguin Random House, Arvato atd.) v roce 2022 zvedl tržby o 8,3 procenta na 20,2 miliardy eur (nejvyšší číslo v historii). Provozní EBITDA zůstala na stabilní úrovni 3,2 miliardy eur. Skupinový zisk meziročně klesl z 2,3 miliardy eur na 1,1 miliardy.
FTV Prima: první díl detektivní minisérie Poslední oběť zhlédlo pole údajů stanice 1,118 milionu diváků (share 31,55 procenta) v cílovce 15+.
Antimonopolní úřad: začal zkoumat spojení Across e-commerce a Digital People (e-shopy Zoot, Urban Store a Bibloo). Across míří ke stoprocentnímu ovládnutí Digital People. Across e-commerce patří do slovenské skupiny Across Private Investments s dvacetiletou historií, která se angažuje v oblasti e-commerce, a také v turismu, hotelnictví, zdravotnictví či realitách.
Lenny: zpěvačka vyráží na klubové turné Heartbreak Tour napříč republikou. To startuje již tento čtvrtek 30. března v Brně, o den později se Lenny představí v Českých Budějovicích. Do Vratislavic přijede zpěvačka s kapelou 6. dubna, 7. dubna zahraje v Pardubicích, 13. dubna se představí plzeňským příznivcům a turné zakončí 20. dubna v Ostravě.
Skip Pay: novým obchodním ředitelem fintechu (skupina ČSOB) se stal David Filippov. Kromě Klarny, kde působil v loňském roce, pracoval například v Dateio (klienti jako Santander nebo ING) nebo MBA Consult (šéf obchodu, na starost měl hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky).
Ravensburger CEE: výrobce puzzle a her v roce 2022 utržil přes 138 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 27 milionů. Čistý zisk se meziročně zvedl z 2,7 milionu na 4,1 milionu korun.
Publicis Groupe: komunikační skupina prodlužuje kontrakt s velkým klientem. Prodejce parfémů a kosmetiky Notino si ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro 14 evropských trhů vybral právě Publicis Groupe. Společnost tak prodlužuje kontrakt, který trvá od roku 2018. Publicis Groupe zajistí pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech
TV Nova: další premiérový díl seriálu Odznak Vysočina sledovalo v neděli 26. března večer 1,233 milionu diváků v CS 4+. Epizoda s názvem Na dně zaujala 29,25 procenta diváků v CS 15 až 54 u televizí.
Dino Toys: firma Ladislava Mareše, která se zabývá výrobou deskových her, puzzle, kostek nebo karet, ve fiskálním roce 2021/2022 (skončil v červnu) utržila 244 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 23 milionů. Čistý zisk ve sledovaném období dosáhl 27,5 milionu korun.
TP Pohoda: novou obchodní ředitelkou ostravské mediální skupiny se stala Jitka Hejlová (Bílková). V minulosti zastávala vedoucí pozice v obchodních odděleních společností JCDecaux (obchodní ředitelka) a Railreklam, v segmentu outdoor reklamy má 25ti letou praxi.
Zásilkovna: spustila možnost podání zásilek skrze automatická výdejní místa Z-Box. V Česku jich Zásilkovna nainstalovala více než 3700, v Evropě téměř 6300. Zásilku je možné poslat také na Slovensko, do Maďarska a Rumunska.
Česká televize: na začátku dubna spustí dvě nové verze zpravodajského pořadu Události v regionech, které se budou věnovat dění ze severovýchodních a z jihozápadních Čech. Nové relace doplní stávající vysílání z jižní a severní Moravy a ze středních Čech. Všech pět verzí pořadu Události v regionech nabídne ČT poprvé v pondělí 3. dubna.
Český rozhlas: se rozhodl pozastavit využívání čínské sociální sítě TikTok pro prezentaci svého obsahu a aktivit, aby zabránil bezpečnostní hrozbě související s touto aplikací. Reaguje tak na nedávné varování Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost. "Český rozhlas doposud využíval na sociální síti TikTok profily Radia Wave a zpravodajského serveru iRozhlas.cz," uvedl ředitel ČRo René Zavoral.
Košík.cz: onlie obchod s potravinami a dalším zbožím vstupuje do desítek nových okresních měst a jejich okolí, poprvé spouští své služby také na Karlovarsku. Kromě samotných Karlových Varů se Košík vypraví třeba do Chebu, Sokolova a desítek okolních obcí. "Košík se zaměří i na domácnosti, které mají s online supermarkety zatím velice malou zkušenost, ale mohly by již brzy objednávat potraviny až domů pravidelně."