reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    25. 2.
  • Brutal Assault: velký metalový festival, který se koná v josefovské pevnosti u Jaroměře, má ohlášeno přes 84 procent line-upu. Nyní přidává kapely Laibach, New Model Army a Julie Christmas, třicet let na pódiu oslaví hardcoreoví Hatebreed.

  • 23. 2.
  • Warner Music: hudební vydavatelství i letos pokračuje ve vydávání reedic významných titulů devadesátých a nultých let. Mezi první katalogová alba, která firma zařadila do svého edičního plánu, patří Shalom - Olympictures, Tony Ducháček & Garage - No Parking!, Mňága a Žďorp - Web Site Story, Priessnitz - Stereo a Debustrol - Vyhlazení.

  • 22. 2.
  • Bison & Rose: PR agentura nově zastřešuje kompletní korporátní komunikaci společnosti STOCK Plzeň-Božkov, producenta a distributora destilátů. Skupina Konektor zase pro STOCK zajistí lifestylovou komunikaci celého portfolia značek společnosti.

  • 21. 2.
  • TV Nova: v segmentu influencer marketingu televize začala spolupracovat s agenturou Lafluence. "Počet tváří, které formáty TV Nova a Voyo, generují, se každým rokem zvyšuje, a proto se obchodní oddělení rozhodlo spolupracovat s agenturou Lafluence, jež má s těmito aktivitami mnohaleté zkušenosti. Jejich rozhled a síť kontaktů krásně doplní naši stávající činnost, a nakonec z toho všeho budou těžit nejen influenceři, ale hlavně naši klienti," uvedl Lubor Burda, vedoucí oddělení digitální reklamy TV Nova.

    Tým influencer marketingu TV Nova v současnosti připravuje například kampaně pro značky Fit Kitchen, Bulldog, Domo Elektro, Rituals, Medicom Clinic, Zubrowka nebo Delmart.

  • STRV: brněnští designéři a vývojáři českého start-upu se stěhují do nových kanceláří. Rostoucí tým nově sídlí ve dvakrát větším prostoru v kancelářském areálu Vlněna s kapacitou až 55 pracovních míst. Za realizací interiéru o rozloze 609 m² s výhledem na centrum Brna stojí studio U1 Interiors a Veronika Muzikářová, hlavní autorka návrhu.

  • 20. 2.
  • RTL Group: velká mediální skupina investuje přes 200 milionů eur do rozšíření byznysu své dceřinky Fremantle. Za tyto peníze kupuje 100 procent evropské produkční skupiny Asacha Media Group a jejího portfolia (produkční firmy ve Francii, Itálii a Velké Británii) a 80ti procentní podílu v Beach House Pictures, v jedné z největších asijských nezávislých televizních a filmových produkčních společností. "Díky akvizicím společností Asacha Media Group a Beach House Pictures je společnost Fremantle na dobré cestě k dosažení svého cíle, kterým jsou tržby ve výši 3 miliard eur," uvedl ředitel skupiny RTL Thomas Rabe.

  • 19. 2.
  • O2 Czech Republic: televizní platforma přidává do nabídky nové kanály. Od 20. února se v portfoliu objeví kanál BBC Earth (tarif O2 TV Bronzová a vyšší), dále AXN (nově od O2 TV Stříbrná a vyšší), AXN White (O2 TV Zlatá s Voyo) a kanál Strike TV (O2 TV Modrá a předplaceného balíčku O2 TV Sport Premium), zaměřený na sportovně-zábavný obsah, a to včetně zápasů wrestlingové asociace WWE nebo zápasy WBA, WBC, IBF a WBO věnované boxu.

    Jen o pár dnů později, 29. února, se  nabídka sportovního obsahu rozroste i o kanály Nova Sport 5 HD a Nova Sport 6 HD (budou součástí od O2 TV Bronzové a předplaceného O2 TV Sport Premium).

  • FTV Prima: mediální skupina připravila nový design pro CNN Prima News. Od neděle 18. února kanál vysílá v nové podobě. Grafický upgrade zpravodajských pořadů se dotkne Hlavních zpráv, kontinuálního zpravodajství, Sportu i Počasí a nabídne nové pojetí studia, včetně znělek jednotlivých pořadů. "Grafické změny ladil ve spolupráci s redakcí i americkou CNN tým vedoucího grafického oddělení Petra Závorky několik měsíců s důrazem na maximální přehlednost a aktuální trendy ve světě televizního zpravodajství," uvedla televize.

  • 15. 2.
  • Sam 73 Apparel: výrobní a e-commerce firma v segmentu módy a oděvů v roce 2022 utržila 456 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 97 milionů. Čistý zisk klesl ze 48 milionů na 22 milionů korun.

  • Active Radio: mediální firma, která zastřešuje rádiová aktiva Daniela Křetínského a spol., v roce 2022 utržila přes 407 milionů korun (meziročně plus 3 miliony), čistý zisk klesl z 81 milionů na 77 milionů korun. Dceřinka Evropa 2 za stejné období získala tržby 99 milionů (o rok dříve 85 milionů), zisk vzrostl o milion na 10 milionů. Další dceřinka Frekvence 1 utržila 100 milionů (104 milionů), net profit klesl z 9 milionů na 6 milionů korun.

  • 14. 2.
  • Asociace pro elektronickou komerci: podle výzkumu profesní organizace alespoň jednu objednávku zboží udělalo v lednu 83 procent on-line nakupujících na českém internetu. Pro úhradu svých objednávek využilo k nejméně jednomu nákupu 58 procent zákazníků platební kartu (k platbě předem při dokončení objednávky), 53 procent respondentů si pak nechalo doručit své zboží na adresu domů. Výzkum byl realizován prostřednictvím internetového sběru (CAWI) agenturou Nielsen ve spolupráci s agenturou ResSOLUTION na vzorku 1078 respondentů.

  • 10. 2.
  • TV Nova: novou jednatelkou provozní a licenční firmy TV Nova se od ledna stala nová finanční ředitelka Šárka Švecová. Doplnila tak Daniela Grunta a Štěpána Peichla. Největší komerční televize má nyní tři jednatele.

  • 09. 2.
  • Rádio Kiss: podle aktuálních výsledků poslechovosti rozhlasových stanic v České republice Radioprojekt za 3Q a 4Q 2023 má rádio ze sítě Radio United Broadcasting 1,003 milionu posluchačů týdně. "Je to historicky nejvyšší hodnota poslechovosti, a zároveň přeskočení hranice magického milionu posluchačů," uvedli zástupci rádia. Proti minulému období je to nárůst o 34 tisíc posluchačů.

  • Česká televize: veřejnoprávní stanice připravila novou image kampaň nazvanou Máme rádi ČT, jejímž cílem je "ukázat nejen nejoblíbenější seriály a projekty, ale plnou šíři programové nabídky ČT". Ve třech čtyřiceti sekundových spotech se objevují reální diváci, kteří si sami vybrali své oblíbené pořady. Kampaň podle ČT poběží na všech kanálech (s výjimkou Déčka) zhruba měsíc a objeví se také na sociálních sítích ČT.

  • Bohdan Sláma: nový film Sucho, který se natáčel na jižní Moravě v části přirovnávané k italskému Toskánsku, uvedou herci a tvůrci do kin na slavnostní premiéře v Brně 13. února a následně také 14. února v Praze. Uvedení v Cinema City Velký Špalíček v Brně doprovodí i autogramiáda. Na slavnostní předpremiéře v Brně bude Boleslav Polívka, Martin Pechlát, Marek Daniel, Magdalena Borová, Judit Pecháček a další herci.