Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

ASCOPA Rychlovky

07:23, 28. 6. 2025

Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností: soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník zná finalisty 23. ročníku. Z celkového počtu 642 přihlášek do 20 hlavních a 9 oborových kategorií postoupilo do finále 174 prací. Výsledky budou vyhlášeny 11. září.

Mezi nejúspěšnější zadavatele se čtyřmi a více nominacemi patří letos (v abecedním pořadí) 365.bank, Centrum Locika, Česká filharmonie, Česká obec sokolská, Jsme fér, Medtronic Czechia, O2 Czech Republic, Plzeňský Prazdroj a Škoda Auto. Z agentur nejvíce bodovaly AMI Communications + AMI Digital, Bison & Rose, Boomerang Communication, Fleishman - Hillard, Hero & Outlaw, MSL Czech Republic, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, SKPR Strategies a Svengali Communications.