Dentsu Group: síť komunikačních agentur sjednocuje své kreativní brandy pod jednotnou značku - Dentsu Creative. Pod vedením Freda Levrona bude Dentsu Creative sdružovat 9 tisíc kreativců na 46 trzích. V České republice se tato změna týká brandů Dentsu McGarryBowen, Isobar a Spectra, které budou nyní vystupovat již jen jako Dentsu Creative Czech Republic.
Katz83: komunikační agentura Tomáše Jirsy v roce 2021 utržila 18 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 8 milionů. Čistý zisk mírně narostl ze 180 tisíc na 330 tisíc korun.
TV Nova: premiérový díl nového výpravného seriálu Zlatá labuť zaujal 27,98 procenta diváků u televizních obrazovek v CS 15 až 54. Epizodu vidělo 1,087 milionu diváků v cílové skupině 4+.
LCG New Media: digitální agentura loni zvedla obrat o 20 procent na více než 50 milionů korun. "Pracovali jsme pro cca 40 klientů a projektů najednou, celkově jsme hospodařili s reklamními výdaji o objemu přes 70 milionů korun," uvedl spoluzakladatel agentury a CEO Vojtěch Lambert. Nárůst se promítl i do počtu zaměstnanců, agentura přijala čtyři nové lidi. Dnes tvoří firmu tým bezmála 30 lidí. Mezi aktuální klienty patří Pandora, Bayer, Stock, DoDo, Cinema City nebo Schuelke.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání: volební výbor parlamentu, který se zabývá i médii, doporučil poslancům odvolání člena rady Daniela Köppla. Jako důvod uvedl údajné ohrožení nezávislosti a nestrannosti kvůli Köpplově práci pro hnutí ANO. Köppl uvedl, že se v případě odvolání obrátí na soud.
FTV Prima: kanál Prima Cool připravuje druhou řadu soutěžní improvizační show K.O.MICI, ve které se od 28. února každé úterý představí postupně celkem čtyři tříčlenné týmy známých herců a komiků v několika disciplínách.
Skladon: fullfilmentový start má od ledna nového obchodního ředitele, stal se jím Jan Baláš. Předtím pracoval ve Vodafone a Y Soft. "Ve Skladonu bude mít na starost především rozvoj obchodního oddělení a stabilizaci vnitřních procesů před tím, než firma začne realizovat zahraniční expanzi. Ta je naplánována na příští rok a jejím cílem je vybudování celoevropské sítě fulfillmentových center."
Copyright © 2012 - 2022 Aleš Borovan, všechna práva vyhrazena.
Webové stránky Borovan.cz provozuje Aleš Borovan ales@borovan.cz.
Korespondenční adresa (pozvánky atd.): Aleš Borovan, Desk Room, Karmelitská 379/18, Praha 1 - Malá Strana, 118 00
Výroba: 2046, božíMédia Platforma: WordPress
Jakýkoliv přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti je bez předchozího souhlasu výslovně zakázáno.
RSS kanál poskytuje Borovan.cz výhradně pro osobní potřebu a nekomerční účely. Jakékoli komerční využívání obsahu Borovan.cz nebo jeho částí bez předchozího písemného souhlasu Aleše Borovana je zapovězeno.