Nielsen Admosphere: podle monitoringu Ad Intel v prvním pololetí 2016 v segmentu osobních aut nalil do reklamy nejvíce Hyundai, na druhém místě skončila Škoda. Hyundai za prvních šest měsíců proinzeroval 246 milionů korun (v meziročním srovnání pokles o 20 procent), Škodovka skoro 197 milionů (minus 19 procent). Všechny údaje ceníkové ceny.
Copyright © 2012 - 2024 Aleš Borovan, všechna práva vyhrazena.
Webové stránky Borovan.cz provozuje Aleš Borovan ales@borovan.cz.
Korespondenční adresa (pozvánky atd.): Expert Decision, Aleš Borovan, Argentinská 36, Praha 7, 17000
Výroba: 2046, božíMédia Platforma: WordPress
Jakýkoliv přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti je bez předchozího souhlasu výslovně zakázáno.
RSS kanál poskytuje Borovan.cz výhradně pro osobní potřebu a nekomerční účely. Jakékoli komerční využívání obsahu Borovan.cz nebo jeho částí bez předchozího písemného souhlasu Aleše Borovana je zapovězeno.