Nielsen Admosphere: ceníkové ceny reklamního prostoru v roce 2016 - TV 42,4 miliardy korun (meziročně +19,4 procenta), tisk 19 miliard (+6,5 procenta), rádio 7 miliard (+10,4 procenta), out-of-home 5,2 miliardy (+6,5 procenta). Největší zadavatel 2016 v ceníkových cenách - Procter & Gamble 1,36 miliardy korun (+43 procenta).
Copyright © 2012 - 2024 Aleš Borovan, všechna práva vyhrazena.
Webové stránky Borovan.cz provozuje Aleš Borovan ales@borovan.cz.
Korespondenční adresa (pozvánky atd.): Expert Decision, Aleš Borovan, Argentinská 36, Praha 7, 17000
Výroba: 2046, božíMédia Platforma: WordPress
Jakýkoliv přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti je bez předchozího souhlasu výslovně zakázáno.
RSS kanál poskytuje Borovan.cz výhradně pro osobní potřebu a nekomerční účely. Jakékoli komerční využívání obsahu Borovan.cz nebo jeho částí bez předchozího písemného souhlasu Aleše Borovana je zapovězeno.