Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

O2 Czech Republic Rychlovky

17:30, 30. 4. 2024

O2 Czech Republic: značka O2 se mění, spouští nový kreativní koncept "Více ze života". Nový koncept spoluvytvářela interní agentura O2 Free Andy Agency spolu s pražskou pobočkou VCCP. Zákazníci uvidí novou kampaň od začátku května v televizních spotech věnovaných 5G síti a službě Data naplno, dále v outdooru, printu, síti prodejen O2, online, socialu, directu a dalších kanálech. Filmovou produkci měla na starosti Boogie Films .

Posun značky dokresluje i nová vizuální identita O2, kterou připravila londýnská agentura Wolff Olins a aktuálně startuje i v dalších trzích, kde značka působí. Ta zahrnuje mimo jiné nový font "On Air" od studia Monotype, novou modrou barvu nazvanou "Beyond Blue", výraznější modré gradienty i typické bubliny. Jediné, co zůstává v původní podobě, je minimalistické logo O2.