reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    30. 1.
  • ČEZ: polostátní energetická skupina se stala novým generálním partnerem Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Od roku 2018 pozice generálního partnera festivalu nebyla obsazena. Výpadek byl podle zástupců festivalu částečně kompenzován navýšením podpory z veřejných rozpočtů a tržeb ze vstupného, ale také nutností ustoupit z některých plánovaných koncertních projektů. Předtím byla generálním partnerem společnost CETIN nebo Česká spořitelna.

  • 29. 1.
  • Prima Media Club Group: novým členem představenstva jednoho z vehiklů, které spoluvlastní TV Prima, se stal finanční ředitel Lukáš Kubát. Ten je zároveň členem TOP managementu stanice.

  • Bushman Company: výrobce a prodejce outdoorového a volnočasového oblečení Bushman Company, kterého majoritně vlastní skupina Reflex Capital Ondřeje Fryce, v roce 2022 utržil 236 milionů korun (konsolidované číslo). V meziročním srovnání to je pokles o 7 milionů. Čistý zisk meziročně klesl z 22 milionů na 2,5 milionu korun.

  • 28. 1.
  • Mladý svět: měsíčník Mladý svět, který patří do portfolia mediální skupiny A11, vstupuje do dalšího roku své existence, ve kterém slaví výročí 65 let. Letos se objeví několik inovací. Vyšší gramáž použitého papíru umožní lepší grafiku a kvalitnější obrazový materiál. Pravidelně bude v každém čísle zahrnuta nová rubrika Kulturní výběr - Mladý svět spolu se čtenáři měsíc, co měsíc vybere filmové premiéry, knihy nebo divadelní hry.

    Rozvoj značky probíhá i dovnitř skupiny A11, kdy redakce časopisu začíná spolupracovat s redakcemi televize A11. Vyjma pořadu Mladý svět, který moderuje šéfredaktor Jan Januš s moderátorkou Bárou Hlaváčkovou, se časopis prolne rovněž s pořadem Dobrý večer s A11, který se vysílá každý všední den od 18:00 do 20:15.

  • PR Klub: zahájil 22. ročník komunikační soutěže Zlatý středník. Účastníci komunikačních projektů a firemních médií mohou soutěžit v 20 hlavních a 9 oborových kategoriích. Pro Slovensko se zároveň soutěž otevírá již popáté. Novinkou soutěže je zdůraznění efektivity projektů a nový soutěžní systém. Slavnostní vyhlášení těch nejlepších komunikátorů Česka a Slovenska se uskuteční v září.

  • 26. 1.
  • Hedepy: online psychoterapeutická platforma , která po světe sdružuje stovky terapeutů, v závěru minulého roku dokončila svou dosud nejvyšší investici. V prosinci získala financování ve výši 1,75 milionu eur, investiční kola roku 2023 tak uzavírá s celkovou částkou 3,9 milionu eur, a to prostřednictvím stávajících, ale i nových zahraničních investorů.

    Do Hedepy již potřetí vložil prostředky fond N1 i andělský investor Leoš Navrátil. Nově pak investuje také maďarský impactový fond Impact Ventures, který stojí v čele celého kola. Čtveřici investorů uzavírá i jeden ze současných firemních klientů platformy, společnost AspectWorks Group.

  • Slza: popová kapela zveřejnila klip k písni Monodrama z nedávno vydané stejnojmenné desky. Navazuje tak na úspěch focus tracku Magnety, který po vydání vyšplhal do rádiových žebříčků. Pomocí četných vizuálních efektů videoklip k písni Monodrama vznikal v prostorách pražského klubu Le Valmont.

  • FTV Prima: televize rozšířila nabídku v HbbTV o novou aplikaci Prima Lifestyle, která obsahuje výběr videí z lifestylových webů Primy. Nabídka videí se má postupně rozšiřovat. Pro zimní fitness sezonu se partnerem aplikace stal InSPORTline.

  • 25. 1.
  • O2 Czech Republic: platforma O2 TV rozšiřuje nabídku. Od 29. února zařadí dva nové kanály Nova Sport 5 a Nova Sport 6. Tyto prémiové sportovní stanice přinesou motorsport v čele se závody Formule 1. "Fanoušci motoristických sportů tak v O2 TV najdou kompletní nabídku, která kromě přenosů z F1 a MotoGP zahrnuje i závody WRC," tvrdí O2 TV.

  • Milan Vašina: někdejší CEO T-Mobile a poradce Rockaway se má stát novým kancléřem prezidenta Petra Pavla (ex-KSČ). Vašina je rovněž výkonným ředitelem kontroverzního Aspen Institutu, spojovaného s miliardářem Zdeňkem Bakalou a obviňovaného ze zákulisního ovlivňování české politiky a veřejných záležitostí.

  • 24. 1.
  • Basinfire Fest: metalový a rockový festival, který se koná ve Spáleném Poříčí, pro letošní ročník přidal do line-upu další kapely - Destruction, Cradle of Filth, Panzerfaust a Hulder. Akce se koná v druhé polovině června.

  • 23. 1.
  • Magnalink: telekomunikační operátor, který patří do skupiny ČEZ a který působí hlavně na Královéhradecku, v roce 2022 utržil přes 52 milionů korun. Je to stejná cifra jako o rok dříve. Firma se v uvedeném období zaměřila hlavně na zákazníky v průmyslových areálech a zónách v Hradci Králové. EBITDA Magnalink v daném období přesáhl 18 milionů, čistý zisk činil téměř 6 milionů korun (o rok dříve 3 miliony).

  • Sporty TV: nová terestrická televize začne vysílat v MUX 23 od 14. února 2024. Za stanicí, která nabídne sportovní obsah - přímé přenosy, magazíny atd., stojí investiční skupina Perinvest Group minoritního akcionáře sázkařského holdingu Tipsport a miliardáře Tomáše Petery.

  • Dentsu: velká komunikační skupina získala nového klienta, společnost Gardena. Dentsu zvítězila ve výběrovém řízení a získala dvouletý kontrakt na spolupráci, která bude zahrnovat plánování a nákup online a offline médií, správu obsahu i reklamu na sociálních sítích včetně vybraných spoluprací s influencery. A to nejenom v Česku, ale i na Slovensku. Gardena patří do Husqvarna Group a je evropskou značkou v oblasti zavlažovací a zahradní techniky.

  • 22. 1.
  • Xindl X: zpěvák a skladatel Ondřej Ládek vydal nový singl s názvem Slabá vůle z chystaného zářijového alba Fén X. Singl se dočkal animovaného videoklipu z dílny výtvarníka a Xindlova spolupracovníka Ondřeje Pfeiffera. Album Fén X se dočká i několika křtů. Speciální koncerty odehraje Xindl X s celou kapelou 10. listopadu v brněnském Sonu, 16. listopadu v Ostravě a sérií křtů, na kterých se fanoušci mohou těšit na hosty i filmové projekce, zakončí Xindl X 19. listopadu v pražském Lucerna Music Baru.