Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    29. 10.
  • Nielsen Admosphere: výzkumná agentura (kromě jiného monitoring reklamy, měření sledovanosti televizí) v roce 2020 utržila téměř 140 milionů korun. Celkový obrat byl na stabilních 156 milionech. V meziročním srovnání to je o 2 miliony více. Čistý zisk se mírně snížil z 29 milionů na 28 milionů korun.

  • 28. 10.
  • Okko Production: produkční firma Marca Jennyho v roce 2020 utržila přes 11 milionů korun. O rok dříve to bylo 34 milionů. Čistý zisk se snížil z 1,3 milionu v roce 2019 na loňských 800 tisíc.

  • 27. 10.
  • Admosphere: ceníková hodnota reklamního prostoru za měsíc září v segmentu TV dosáhla 5,985 miliardy korun (meziročně minus 3 procenta), v tisku 1,867 miliardy (plus 5 procent), v rádiu 870 milionů (plus 14 procent) a v OOH 485 milionů (plus 4 procenta). Vše ceníkové ceny.

  • 26. 10.
  • O2 Czech Republic: mobilní operátor, vlastněný skupinou PPF, zveřejní neauditované konsolidované finanční výsledky za devět měsíců roku 2021 v pátek 19. listopadu 2021.

  • Česká televize: na TV veletrhu v Cannes koupila na čtyřicet nových titulů. Kromě jiného šestidílnou sérii o císařovně Sisi, životopis De Gaulle nebo dobový retroseriál Hotel Evropa. Chybět nebude ani závěrečný díl parodického Červeného trpaslíka, premiérová řada Otce Browna nebo historická minisérie Sanditon, natočená podle posledního románu Jane Austenové.

  • 25. 10.
  • Zásilkovna: logisticko-technologická firma zahájila na svých depech provoz robotických třídiček PackMan. PackMani jsou AGV vozíky, které uvezou zásilky s hmotností až 15 kilogramů. Roboti dokážou jezdit a třídit zásilky na jedno nabití dvě hodiny a nabíjí se pouhých 10 minut. Oproti dosavadnímu systému, kdy zásilky třídili lidé, dokážou roboti za hodinu odbavit a roztřídit více než 10 tisíc zásilek, což je dvojnásobek ve srovnání se stávajícím režimem.

  • Element Logic: pro německou pobočku Rohlik Group Knuspr.de v Mnichově bude implementovat řešení automatizovaných skladů pomocí technologie AutoStore. Tento prvek by měl navýšit kapacitu mnichovského skladu Knuspr.de o více než 30procent. V první fázi bude do automatizace investováno přibližně 45 milionů eur (cca 1,1 miliardy korun), a v letech 2022 až 2025 bude do dalších fulfillment center investováno celkem až 400 milionů eur.

  • SportObchod.cz: e-shop se sportovními potřebami (majitelé Martin Došek, Josef Mech, Hartenberg Holding) v roce 2020 utržil 500 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 165 milionů. Čistý zisk vzrostl z 3,3 milionu na 17,8 milionu korun.

  • Taktiq Communications: PR agentura má nového klienta, polský start-up No Fluff Jobs, který si jí vybral pro své PR a komunikační aktivity v Česku. Cílem je "posílit komunikaci standardizovaných pracovních nabídek v oblasti IT a informování o trendech v oboru lidských zdrojů".

  • 22. 10.
  • DataSentics: pražskou firmu, která se specializuje na datovou vědu a vyvíjí podniková řešení umělé inteligence a strojového učení (AI/ML), kupuje evropská korporace Atos (byznys okolo digitální transformace), kotovaná na pařížské burze. Atos touto akvizicí rozšíří portfolio v oblasti AI/ML a počítačového vidění o nové produkty založené na AI a datově vědeckých schopnostech. Svoje řady tak rozšiřuje o tým zhruba 100 datových vědců a techniků AI/ML.

  • Atmedia: mediazastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, v roce 2022 zvýší s ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru cenu za televizní reklamu o 5 až 10 procent. Vedle standardních obchodních balíčků atmax, atadults, atchoice a atkids nabídne svým klientům sponzoring Formule 1 či Zimních olympijských her v Pekingu.

  • Economia: vydavatelství spustila novou podobu webu Hospodářských novin Hn.cz, který prošel nejen grafickou, ale také generační technologickou proměnou. Novou podobu webu navrhlo studio Švejda Goldmann, které s Economií dlouhodobě spolupracuje a stojí za řadou zpravodajských a publicistických webů v Česku.

  • 21. 10.
  • T-Mobile: novými členy představenstva českého operátora se nedávno stali německý manažer Rodrigo Diehl z Deutsche Telekom a ukrajinská manažerka Olga Nevska, jinak CEO Telekom MobilitySolutions. Třetím členem představenstva je ředitel Jose Perdomo Lorenzo.

  • TV Nova: startuje nový online pořad, ve kterém se vystřídají bývalí účastníci pořadu Masterchef a divákům na svých receptech ukážou, jak využít zbytky z vaření v běžné domácnosti. Pořad Do posledního sousta bude dostupný na stránkách Nova Plus a také na sociálních sítích TV Nova. První díl Nova nasazuje dnes a každý týden bude zveřejněn další. Celkem na diváky čeká deset receptů s deseti kuchaři.

  • Seznam.cz: internetová firma nabízí novou Smart TV a HbbTV aplikaci. Uživatelé v ní najdou videa z vlastní produkce Seznamu (Stream originals, Seznam Zprávy, Proženy.cz) i partnerský videoobsah. Do budoucna se v aplikaci objeví další obsah i služby Seznam.cz. TV aplikace je k dispozici na chytrých televizích Samsung a LG, na platformě Android TV a na červeném tlačítku - HbbTV.