Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    21. 10.
  • EquiRadio.cz: ve středu 20. října začalo vysílat první české internetové rádio věnované koním a jezdectví. Projekt EquiRadio.cz spustila mediální skupina Equinet, která provozuje největší web o koních Jezdci.cz, internetovou televizi EquiTV.cz nebo inzertní portál Jezdeckainzerce.cz. "EquiRadio není založeno na standardním živém vysílání, veškerý jeho obsah lze poslouchat kontinuálně. V programu jsou zastoupeny rozhovory a zpravodajství ze všech stěžejních jezdeckých disciplíny jako skoky, drezura, všestrannost, výrazné zastoupení mají také dostihy." Kromě Josefa Malinovského, který je šéfredaktorem Jezdci.cz, se budou na vysílání EquiRadio.cz podílet moderátor domácích parkurových akcí Vojtěch Kroupa či dostihový expert Martin Cáp.

  • 20. 10.
  • Europlakat: reklamní firma ze OOH skupiny JCDecaux v roce 2020 utržila přes 102 milionů korun. O rok dříve to bylo 274 milionů. Masivní pokles je dán jednak pandemií čínského koronaviru a dopady vládních restrikcí (omezení pohybu obyvatelstva, snižování investic do venkovní reklamy) a jednak vývojem kolem prodeje reklamy v pražském metru. Z celkové sumy připadlo na prodej reklamy na vlastních nosičích 56 milionů (o rok dříve 65 milionů) a na cizích nosičích 28,5 milionu (145 milionů). Čistá ztráta z roku 2019 ve výši 122 milionů se loni snížila na 38 milionů korun.

  • Storyous: podle údajů provozovatele restauračních systémů tržby v pohostinství za třetí čtvrtletí 2021 vzrostly oproti předchozímu kvartálu o 73 procent a průměrná tržba na podnik o 44 procent. "Oproti roku 2019 došlo v průměru o desetiprocentní pokles návštěvnosti. Liší se to samozřejmě regionálně. V některých krajích je ten úbytek hostů téměř 15 procent,“ říká CEO společnosti Storyous Igor Třeslín.

  • 19. 10.
  • Euro - Agency: reklamní a marketingová společnost ze skupiny Blanky Schönové a Miroslava Schöna (Mountfield) v roce 2020 utržila 327 milionů. V meziročním srovnání to představuje nárůst o více než 5 milionů. Čistý zisk se meziročně navýšil z 14,4 milionu na 17,9 milionu korun.

  • GRiT: brněnská společnost, jejíž cloudové nástroje využívá například Mall a Alza, má nového ředitele. Od 1. října se jím stal dosavadní CSO Lubomír Veselý. Končící ředitel a spolumajitel Dalibor Damborský se přesouvá do představenstva.

  • Michal Prokop & Framus Five: tradiční Vánoční koncert letos proběhne 21. prosince ve Velkém sále pražské Lucerny. Na vystoupení zazní skladby kromě jiného z letošního alba Mohlo by to bejt nebe...

  • Effectix.com: digitální agentura Karola Veleby a Branislava Gordana rozšiřuje pole působnosti. V současnosti zakládá kreativní oddělení, jeho stavbu má na starosti nově příchozí Daniela Kántorová s Ondřejem Petržilkou. Po 12 letech na trhu se tak Effectix transformuje z čistě výkonnostní na fullservisovou agenturu. "Za dvanáct let jsme se vyprofilovali na specialisty výkonnostního marketingu. Pracujeme pro nejvýznamnějších hráče v e-commerce a to napříč CEE regionem, ale také pro klienty ve Španělsku, Francii nebo Německu. Známe jejich problémy i přání, která se jim díky kreativě pokusíme splnit, nebo jim s nimi můžeme pomoci," komentoval CEO a spolumajitel Veleba.

  • 18. 10.
  • Mars: jeden z největších světových výrobců cukrovinek, žvýkaček a krmiv pro domácí zvířata, má novou ředitelku lidských zdrojů pro středoevropský tým, kterou se stala ruská manažerka Daria Maslovskaya. Ta je zodpovědná za čtyři země v oblasti Mars Multisales, včetně Česka. Poslední tři roky pracovala jako ředitelka v Rusku a Bělorusku ve společnosti Royal Canin, která je součástí podnikání Marsu.

  • Burda International: velké časopisecké vydavatelství organizuje nový event, třídenní beauty přehlídku časopisu ELLE s názvem ELLEphoria Beauty na konci října. Programem budou provázet moderátorky Zorka Hejdová a influencerka Natálie Kotková. Festivalu se zúčastní i známé tváře a celebrity mimo jiné zpěvačka Dara Rollins, topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá, influencerka a CEO značky Not so funny Any Anežka Chudlíková, modelka Pavlína Němcová atd.

  • Sebre Holding: investiční podnik podnikatelů Petra Němce a Jana Fidlera, který má podíl kupříkladu v Premium Media Group, filmových ateliérech v Bělehradě nebo ve filmovém a TV distribučním start-upu Artinii, v roce 2020 skončil v účetním prodělku 324 milionů korun. O rok dříve čistý zisk činil přes miliardu korun. Mínusové číslo za loňský rok je dáno především opravnou položkou k podílu ve společnosti Hinton Invest ve výši 341 milionů korun.

  • 16. 10.
  • BrainZone: manažerská, kreativní, PR & marketingová agentura, která se specializuje na hudební průmysl, v roce 2020 dosáhla obratu 6,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 25 milionů. Firma skončila v prodělku 9,6 milionu, o rok dříve vygenerovala zisk 6,4 milionu korun.

  • 15. 10.
  • POS Media Czech Republic: indoor mediální agentura v roce 2020 utržila 126 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 58 milionů. Čistý zisk meziročně vzrostl z 8,5 milionu na 12 milionů korun. Firma patří do konsolidačního celku nizozemské POS Media, ve které by měl držet rozhodující podíl zakladatel a generální ředitel společnosti Richard van het Bolscher.

  • Firma na zážitky: zážitková společnost ze skupiny Media Bohemia v roce 2020 utržila přes 47 milionů korun. O rok dříve to bylo 68 milionů. Ztráta ve výši 6 milionů v roce 2019 se loni překlopila v účetní zisk ve výši 5 milionů korun.

  • Norah Jones: americká zpěvačka a písničkářka, kombinující jazz a pop, dnes vydává album s vánočními motivy, které nese název I Dream Of Christmas. Deska, na které spolupracoval producent Leon Michels, obsahuje písně jako White Christmas, Blue Christmas, Winter Wonderland, Christmas Time Is Here nebo také předělávku písně Christmas Don’t Be Late známé od filmových Chipmunků.

  • Publicis Groupe: PR agentura MSL získala nového klienta - platformu pro rozvoz jídla Dáme jídlo. Zajišťovat pro něj bude podporu v oblasti spotřebitelské i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena na začátku října 2021. MSL nahrazuje předchozí agenturu Dáme jídlo PR Partners.