reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    07. 9.
  • FTV Prima: novým ředitelem CAR PR Media (majitel Prima Group) se stal Ondřej Běhal, který měl ve firmě dosud na starost online a sociální média. Vladimír Pořízek zůstává spolu s Markem Singerem v pozici jednatele, jejich role ale bude již jen strategická. CAR PR Media pro skupinu Prima vyrábí motoristický pořad Autosalon.tv, který dle televize sleduje až 115 tisíc diváků v CS 15+, nebo cestovatelský magazín Fotr na tripu. Dále provozuje internetové stránky Autosalon.tv.

  • X Production: brněnská digitální agentura v roce 2020 utržila 147 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 38 milionů. Čistý zisk vzrostl ze 4 milionů na 13 milionů korun.

  • 06. 9.
  • Česká televize: získala tři nominace na evropském festivalu Prix Europa. V kategorii TV Fiction bude bojovat první díl minisérie Božena. Do finálního výběru nominací se probojoval i speciální web k Boženě, který soutěží ve skupině nejlepších on-line projektů. Ve stejné sekci získal nominaci také webový projekt Planeta je Prga. Vyhlášení vítězů je naplánováno v Postupimi od 10. do 15. října.

  • TV Prima: první epizodu krimiseriálu Dvojka na zabití s Jakubem Prachařem a Sarou Sandeva v hlavních rolích sledovalo 1,065 milionu diváků v cílové skupině 15+, podíl na sledovanosti dosáhl 31,13 procenta.

  • Packeta: skupina, která vlastní technologickou firmu Zásilkovna, spouští doručování zásilek mezi fyzickými osobami do Maďarska. Z Česka mohou do Maďarska zákazníci posílat zásilky prostřednictvím služby Mezi námi za 95 korun na výdejní místa, nebo na adresu kdekoli v Maďarsku za 169 korun. Služba funguje také pro doručování zásilek na maďarském trhu, kde v rámci rebrandingu skupiny došlo ke změně názvu z Csomagküldő na Packeta Hungary.

  • Wiseguys: do komunikační agentury, za kterou stojí Martin Žufánek a Tomáš Pflanzer, nastupuje Nikola Zwrtková. Ta naposledy působila v Epic PR a dříve se v Seznam Zprávách věnovala investigativní práci. V rámci Wiseguys se bude starat primárně o novou sociální síť Pickey, internetový obchod Flangi nebo technologický startup Medevio.

  • 05. 9.
  • TV Nova: díl pěvecké soutěže Super Star VI ze soboty 4. září sledovalo 631 tisíc diváků v cílové skupině 4+, podíl na sledovanosti činil 19,46 procenta. V cílovce 15 - 54 to bylo 326 tisíc diváků, podíl na sledovanosti 25,29 procenta.

  • 04. 9.
  • Economia: novou ředitelkou vydavatelství se od 1. září stala Lenka Černá. Předsedkyní představenstva zůstává Zuzana Řezníčková. Černá sedm let stála v čele a posléze spoluvlastnila vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. V Economii působí od roku 2019 jako neexekutivní místopředsedkyně představenstva. Od loňského roku je jako zástupce Economie členkou správní rady Unie vydavatelů.

  • TV Nova: v pořadu Snídaně s Novou se objeví dva noví moderátoři - Ondřej Havel a Johan Mádr. Spolu s nimi bude ranní relací provázet Tereza Jandová. Nová dvojice se na obrazovkách objeví od pondělí 6. září.

  • 27. 8.
  • TV Prima: spustí spolu s TV Joj od pátku 3. září devátou řadu talentové show Česko Slovensko má talent. V deváté sérii zůstává složení poroty stejné - Jakub Prachař, Marta Jandová, Diana Mórová a Jaro Slávik. Nově se vedle Davida Gránského představí jako moderátorka i Jasmina Alagič Vrbovská.

  • 26. 8.
  • Škoda Auto: spouští novou službu Přístup do vozu, která umožní dodat zásilky, objednané přes internet, přímo do auta. Zpočátku se do projektu jako partneři zapojí největší český e-shop Alza.cz, technologicko-logistická společnost Zásilkovna a technologicko-logistický startup DoDo. Přístup do vozu je momentálně k dispozici pro všechny vozy značky Škoda, vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup. Po ukončení pilotu v Praze, který je plánován na konec tohoto roku, a odladění všech technických bodů, bude tato služba představena i na dalších místech jak v Česku, tak i na zahraničních trzích.

  • Coca-Cola HBC: novou HR ředitelkou pro Česko a Slovensko se od srpna stala Markéta Pavelková, jež dosud ve stejném regionu řídila oblast lidských zdrojů velkoobchodní společnosti Makro Cash & Carry nebo Ahold.

  • Koch Media: publishingový obr, který má aktiva i v České republice, uzavřel partnerství s GSC Game World, ukrajinským videoherním vývojářem, kvůli fyzickému vydání chystané střílečky z pohledu první osoby S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Dlouho očekávané pokračování vyjde na Xbox Series X/S a PC 28. dubna 2022. Série S.T.A.L.K.E.R. se doposud prodalo na 15 milionů kopií.

  • 25. 8.
  • Bankovní identita: novou manažerkou marketingu a PR ve společnosti Bankovní identita se od srpna stala Leila Goulliová. Ve funkci nahradila Moniku Otradovcovou. Goulliová naposledy působila jako výkonná ředitelka útvaru pro design, komunikaci a marketing v ČSOB. Ve skupině ČSOB působila v různých vedoucích pozicích celkem 13 let. Předtím pracovala v Newton Group.

  • Genesis Capital: private equity skupina spustila nový fond Genesis Private Equity Fund IV (GPEF IV), který je již šestým private equity fondem GC za dobu dosavadní více než dvacetileté existence společnosti. GPEF IV se zaměří na investice do "předních společností s atraktivním růstovým potenciálem sídlících v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rakousku". V okamžiku vzniku má GPEF IV k dispozici 101 milionů eur (přibližně 2,6 miliardy korun) a dosažení maximální cílové velikosti 150 milionů eur (3,9 miliardy korun) předpokládá do konce roku 2021.