reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    08. 8.
  • Seznam.cz: spouští novou platformu Podcasty.cz, na které lidé najdou podcasty nejen z dílny internetové firmy Iva Lukačoviče, ale i audio pořady jiných tuzemských tvůrců. Spolupráce s partnery bude vázaná smlouvou a Seznam.cz bude jejich obsah monetizovat.

  • Shoptet: podle dat společnosti obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí 2021 dosáhl 50,45 miliardy korun, což je v meziročním srovnání nárůst o více než 10 procent (5,5 miliardy). Rekordní druhý kvartál podtrhuje i nárůst 3144 nových e-shopů v tomto období. Podle dat Shoptetu jich aktuálně v Česku funguje 41 639.

  • Media Club: obchodní zastupitelství v červenci získalo celodenní share 33,08 procenta a prime time share 32,04 procenta v CS 15 - 69 let. Celodenní share skupiny Prima za stejný měsíc dosáhl hodnoty 22,75 procenta a prime time share 23,58 procenta v CS 15 - 69. Zpravodajská stanice CNN Prima News měla v červenci průměrný share 0,9 procenta v CS 15+.

  • 30. 7.
  • Mall Group: počet obchodníků, kteří zboží nabízejí na internetovém tržišti Mall, přesahuje dva tisíce. Kromě výrazného nárůstu prodejů v Česku, kde se zboží z partnerského prodeje na celkových prodejích Mallu podílí více než třetinou, podle zástupců skupiny rostou i prodeje v zahraničí. Mimo Česko již putuje více než čtvrtina objednávek z partnerského prodeje. Vedle sousedního Slovenska je nejsilnějším trhem pro tuzemské prodejce Slovinsko, kde marketplace Mallu meziročně vyrostl o tisíc procent. Polovina obchodníků na slovinském Mallu přitom pochází z Česka.

  • CNN Prima News: od srpna stanici posílí moderátor Petr Suchoň (ex-TV Nova), který dostane na starost moderování ranního pořadu Nový den.

  • 29. 7.
  • PPF: investiční skupina vstupuje do nového segmentu trhu, pronájmu plachetnic pro rekreaci. PPF vytváří společný podnik s Groupe Beneteau, tradičním francouzským výrobcem menších rekreačních plavidel a plachetnic. Cílem je vybudovat nového lídra v odvětví pronájmu plachetnic na dovolené. Transakce spočívá v akvizici kontrolních podílů jedničky a dvojky na tomto trhu, Dream Yacht Charter a Navigare Yachting, společným podnikem, ve kterém bude mít PPF většinový podíl.

  • NBCUniversal: streamovací platforma Peacock dosáhla od startu v dubnu 2020 počtu uživatelů 54 milionů. Platforma nabízí jak verzi zdarma, financovanou reklamou a s omezeným obsahem, tak i placenou verzi. Peacock Premium by mělo mít přes 10 milionů zákazníků. V tomto roce chce Peacock výrazně proniknout na mezinárodní trhy.

  • Česká televize: nasadí nový seriál režiséra Radka Bajgara a scenáristy Petra Kolečka od 3. září (pátek) v prime time na ČT1. Komediální série z prostředí chatové osady má 13 epizod. V hlavních rolích Martin MyšičkaPavla BeretováRadek HolubPetra NesvačilováIgor BarešEva LeinwerberováJosef PolášekJana PlodkováPavel NovýJana ŠvandováIvana ChýlkováStanislav Majer nebo Tomáš Hanák. Výkonnou producentkou série je Romana Brožková/Logline Production, externím producentem Petr Erben/Logline Production. Osada vznikla v kreativní skupině ČT Josefa Viewegha.

  • Bezrealitky.cz: realitní projekty, do kterých v posledních měsících investoval podnikatel Marek Rosenbaum, míří pod jednu střechu. Vzniká skupina European Housing Services, která spojí Bezrealitky.cz, Maximu, Český nemovitostní trust a nově také službu Tvůj Správce. Do roka skupina chce mít obrat přesahující jednu miliardu a do pěti let chce působit v pěti evropských zemích. Do čela skupiny se postaví Hendrik Meyer.

  • 28. 7.
  • TV Nova: epizodu seriálu Policie Modrava z 27. července vidělo v cílovce 4+ celkem 1,248 milionu diváků. V cílovce 15+ to bylo 1,206 milionu diváků a share 36,76 procenta. V 15 až 54 to bylo 397 tisíc diváků.

  • Knihobot: knižní secondhand s investicí od Mitonu vyšle v následujících týdnech po Praze sezónní knihotaxíky, které jsou určeny všem, kteří by rádi prodal již přečtené knížky, ale nechce trávit čas jejich focením nebo komunikací se zájemci.

  • Media Club: primácké mediazastupitelství od 1. září letošního roku zvyšuje ceny rádiové reklamy v průměru o 12 procent. "Důvodem zvýšení cen je vyprodanost reklamního prostoru, nárůst nových klientů i cenová inflace. Cenové navýšení neplatí pro klienty, kteří mají uzavřenou smlouvu do konce roku, ani pro speciální operace, eventy, sponzoring a soutěže," uvedla TV Prima. "K tomuto navýšení nás vede především současná situace na trhu, kdy již třetí den v měsíci řešíme vyprodanost. Zároveň zaznamenáváme enormní zájem ze strany klientů. V prvním pololetí u nás celkem inzerovalo 1917 klientů, z čehož jednu třetinu tvořili noví klienti, a zavedení klienti navíc ještě navyšovali kampaně," uvedl Jan Čadek, ředitel divize rádií Media Clubu.

  • Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě se nakonec letos bude konat, byť ve zmenšené podobě a s (dočasně) novým brandem Josefstadt. Akce se koná v první polovině srpna v Josefově u Jaroměře, hlavními lákadly jsou kapely Hypocrisy, Destruction, Marduk, Vader nebo Mgla.

  • 27. 7.
  • Zátopek: k filmu Davida Ondříčka vychází filmový soundtrack s autorskou hudbou klavíristky, skladatelky a producentky Beaty Hlavenkové, dvojnásobné držitelky ceny Anděl. Soundtrack čítající 14 kompozic a nahraný ve spolupráci se symfonickým orchestrem sCore Orchestra, vydává vydavatelství Minority Records. Samotný snímek bude mít premiéru 20. srpna na zahájení karlovarského filmového festivalu.

  • 26. 7.
  • TV Nova: nový seriál Co ste hasiči se stále těší oblibě u diváků. Třetí díl Pálení čarodějnic, vysílaný v pátek 23. července, sledovalo 35,04 procenta diváků v cílovce 15 až 54.