reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    08. 7.
  • Atmedia: mediazastupitelství, zastupující zejména tematické televize, hlásí skokový nárůst prodejů reklamy. Podle vlastních údajů prodalo za první pololetí 2021 o 49 procent více GRPů než za stejné období loni. "Poptávka po televizní reklamě je v posledních měsících skutečně vysoká. Po výrazném propadu v dubnu a květnu loňského roku se poptávka každý měsíc zvyšovala a od podzimu jsou naše tematické televizní stanice téměř vyprodané," uvedla Michaela Vasilová, managing director Atmedia. Letos Atmedia na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických stanic, z nichž 23 je zapojeno do měření TV sledovanosti. Nejvyššího podílu na sledovanosti letos dosáhly JOJ Family, Televize Seznam a FilmBox.

  • 07. 7.
  • Samba.ai: český startup, který se věnuje personalizaci a automatizaci marketingu pomocí umělé inteligence (personalizace e-commerce), má nového šéfa marketingu. Na pozici head of global marketing se posunul Przemyslaw Pasek, který od října obchodně rozvíjel polský trh. Jeho úkolem je posílit postavení enterprise značky a nastavit akviziční strategii pro nový SaaS produkt Samba Essentials. "Przemek za několik málo měsíců vybudoval Sambě silnou pozici na polském trhu. Kromě obchodních aktivit měl na starosti také marketingovou podporu značky. Věříme, že se mu stejně dobře povede i na dalších trzích včetně Česka," uvedl zakladatel a ředitel Samba.ai David Vyskočil.

  • 03. 7.
  • YYY agency: agentura, která donedávna měla obchodní brand Brain One, změnila portfolio vlastníků. Novými spolumajiteli se stali kreativní ředitel Marek Linhart (4 procenta) a HR manažerka Michaela Mundlová (3 procenta). Hlavními vlastníky jsou Lukáš Krčil, Martin Zdražil a Roman Zámečník.

  • Brno TV: regionální televize z mediálního impéria Iva Valenty skončila v roce 2020 v čistém zisku téměř 3,7 milionu korun. O rok dříve stanice prodělala 2,5 milionu.

  • OPPO: čínský světový výrobce smartphonů vstupuje na český, slovenský a maďarský trh. V Česku začne prodávat smartphony z řady OPPO Reno5 a bezdrátová sluchátka. Společnost byla založena v roce 2004 a momentálně prodává své výrobky ve více než 40 zemích světa. OPPO se zabývá i vývojem 5G sítí. Nedávno ve spolupráci s firmami Vodafone, Qualcomm a Ericsson vyvinula a uvedla na trh samostatnou vysokorychlostní síť 5G s nízkou latencí v Evropě.

  • 02. 7.
  • Czech News Center: ve spolupráci s Mall.TV, Českým olympijským výborem a agenturou WPP spouští projekt online "olympijské" televize Czechteam.tv. Zájemcům přináší informačně-zábavní obsah ze zákulisí letních olympijských her v Tokiu a partnerům "netradiční marketingové formáty a pokrytí napříč různými mediatypy". Už v první vlně před olympiádou uvede kolem 19 videopořadů, tedy téměř 200 epizod.

  • 01. 7.
  • Seznam.cz: hezký byznys s řetězcem potravin Billa. Pro streamovací platformu Stream.cz Billa natočila třináctidílný seriál Za gustem Lukáše Hejlíka, ve kterém postupně představuje své regionální dodavatele. "Vnímáme, že naší rolí je informovat zákazníky o kvalitách těchto malých, ale podstatných firem. Proto vítáme spolupráci s Lukášem Hejlíkem na projektu Za gustem a věříme, že se nám podaří tímto seriálem opět o něco více vzbudit zájem o české produkty a proces lokální výroby," uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billa ČR.

  • TV Nova: získala od velké vysílací rady dvě licence: licenci k provozování TV vysílání šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů na dobu 12 let pro sportovní program Nova sport 3 (rozsah vysílání 24 h denně) a licenci k provozování TV vysílání šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů na dobu 12 let pro Nova sport 4 (rozsah vysílání 24 h denně).

  • 30. 6.
  • O2 Czech Republic: prodloužila vysílací práva na českou nejvyšší fotbalovou soutěž o další dvě sezony. Od nového ročníku budou dostupné všechny zápasy Fortuna Ligy pouze na stanicích O2 TV Sport a O2 TV Fotbal. Stanice O2 TV Sport bude nyní z každého kola ligy vyrábět čtyři televizní utkání v tzv. nejlepší vysílací kvalitě (maximální počet kamer, výběr snímacích úhlů atd.). Další čtyři duely pak nabídne v tzv. streaming kvalitě. Na základě dohody mezi O2 TV a Ligovou fotbalovou asociací se bude v soutěžním ročníku 2021/22 hrát převážná většina utkání v sobotu a neděli.

  • Mall Group: velká e-commerce skupina (PPF, Daniel Křetínský a Rockaway) v Brně 1. července otevírá showroom Mall Mega Shop. Na prodejní ploše o rozloze 590 metrů² se nacházejí stánky značek jako je Samsung, Lamax, Nikon, Lego nebo Mattel, vyrábějící Barbie či autíčka Hotweels. Je vůbec prvním showroomem internetového e-shopu Mall.cz a zároveň první prodejnou svého druhu na celé Moravě.

  • 29. 6.
  • Prima Group: stanice Prima Cool pod lifestylovou značkou Coolife uspořádá na smíchovské náplavce v Praze v červenci freestyle show - Coolife Freestyle Fest. Na akci lyžaři a snowboardisté z celé republiky předvedou freestyle exhibici uprostřed Vltavy.

  • CHM Communications: PR agentura vytvořila nové logo pro Svaz zdravotních pojišťoven ČR (SZP), který jej bude používat od 1. července. Pod návrhem je podepsán grafik Jan Souček.

  • 28. 6.
  • Live Nation: na dalším ročníku jednodenního festivalu Prague Rocks vstoupí Metallica, Five Finger Death Punch, Red Fang atd. Rocková a metalová akce se uskuteční na letišti v Letňanech v červnu 2022.

  • 26. 6.
  • SYMBIO Digital: digitální agentura Roberta Haase a Libora Šimona, která v poslední době kupříkladu postavila nový web pro PPF, v roce 2020 utržila 67 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles cca o milion. Čistý zisk se zvýšil z 5,6 milionu na 8,2 milionu korun. Celá částka net profitu bude rozdělena mezi společníky.

  • 25. 6.
  • Colour Production: promotérská agentura Zlaty Holušové, která pořádá velký open air festival Colours of Ostrava, v roce 2020 utržila jen 3,5 milionu korun. Loni akce kvůli covidu neproběhla. O rok dříve firma získala tržby o objemu téměř 190 milionů korun. Loňská ztráta činila skoro 4 miliony.