reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    25. 6.
  • Škoda AUTO: změna ve vedení ruské pobočky. Vedení Škoda AUTO Rusko se k 1. červenci 2021 ujme Petr Šolc. Jeho předchůdce Jan Procházka přejde do centrály společnosti Škoda AUTO a ujme se vedení Mezinárodního prodeje.

  • WMC/Grey: agentura v soutěži kreativní komunikace, médií a marketingu Cannes Lions, v níž každoročně soupeří kreativní projekty z celého světa, sklidila úspěch s projektem projekt Hackathon #znamkamarada. Odnesla si ocenění v 5 kategoriích (ze 16 nominací), kromě jiných v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing.

  • 24. 6.
  • PR.Konektor: agentura má nového klienta. Pro českého nákupního rádce a cenový srovnávač Heureka.cz (majitelé PPF, Daniel Křetínský a Rockaway Capital) bude zajišťovat služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média.

  • PR Klub: ve Výkonném výboru nově usedne Jana Pečenková, manažerka agentury Grayling, Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí a specialistka externí komunikace Letiště Praha, a Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ve společnosti ČEZ. Předsedou výboru zůstává Pavel Vlček, místopředsedkyní je nově Patricie Šedivá. Členská základna PR Klubu aktuálně čítá rekordních 266 členů.

  • 23. 6.
  • CN Group: softwarová firma nedávno ustanovila novou pozici provozního ředitele (COO). Tím se nyní stal německý manažer Meinolf Henke. Ten má za sebou více než 30 let pracovních zkušeností, z toho přes 20 let na vedoucích pozicích v oblasti IT a telekomunikací. Pracoval například ve společnostech Lufthansa, nebo Vodafone, kde působil více než 23 let. Téměř 9 let byl také zaměstnancem EXFO.

  • 22. 6.
  • Blue Microphones: výrobce elektroniky přichází oficiálně do České republiky a na Slovensko. Značka Blue se v současné době soustředí primárně na segment streamingu a podcastingu, kde nabízí ucelenou řadu nástrojů určených k nahrávání (záznamu) zvuků pro profesionální tvůrce, streamery i běžné spotřebitele. Produkty Blue budou v Česku a na Slovensku v prodeji prostřednictvím sítě obchodních partnerů, jako jsou například Alza.cz nebo Czc.cz.

  • 21. 6.
  • Fond kinematografie: rozděloval 9 milionů korun ve výzvě vývoj celovečerního filmu. Peníze byly rozděleny mezi 12 projektů (z celkového počtu 28), nejvyšší sumy dostaly připravované filmy Rekordwoman (1 milion; nutprodukce), Můry (950 tisíc; MasterFilm), Alice a Černá královna (890 tisíc; 8Heads Productions) a Slavík za mříží (880 tisíc; Balkanfilm).

  • Brain One: marketingová agentura mění brand na YYY agency. Novou CEO se stala Adéla Červínová, dosavadní account directorka.

  • Kantar BrandZ: letošních TOP 5 nejhodnotnějších brandů světa - Amazon​ 684 miliard dolarů ​(meziročně plus 64 procent), Apple 612 miliard dolarů (plus 74 procent​), Google 458 miliard dolarů (plus 42 procent), Microsoft​ 410 miliard dolarů (plus 26 procent), Tencent 241 miliard dolarů (plus 60 procent).​

  • Mafra: do časopiseckého portfolio vydavatelství přibyl nový měsíční magazín Na chalupě s herečkou Terezou Bebarovou. Je určen všem čtenářům, kteří se zajímají o stylový život ve venkovských chalupách, staveních a chatách. Nový měsíčník poprvé vychází už v úterý 22. června.

  • 20. 6.
  • TV Nova: tým největší komerční televize v uplynulých 4 týdnech o něco zhubl (v pravém slova smyslu). Za každých 10 spálených kalorií se Nova rozhodla věnovat Nadaci Nova jednu korunu, původně maximálně do výše 150 tisíc. Ta však byla překročena a do nadace tak putovalo přes 208 tisíc korun. Celkem se zapojilo 215 lidí z televize, kteří vytvořili 57 týmů. K projektu se připojil také TOP management Novy - Klára Brachtlová, Jan Vlček, Alan Záruba, Josef Uher, Daniel Grunt, Jakub Strýček, Radmila Pinkavová-Jirkovská plus Hana de Goeij za CSR sekci.

  • Whalebone: brněnská společnost, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, oznámila uzavření dealu o ochraně uživatelů šesti národních operátorů v Evropě, kromě jiného s United Group, Telekom Slovenije nebo A1 Srbsko. Whalebone nedávno oznámila získání Series A investice ve výši 65 milionů korun.

  • 19. 6.
  • FTV Prima: sledovanost hlavního kanálu Prima v letošním květnu dosáhla v hlavním vysílacím čase share 15,93 procenta v CS 15+, v celodni pak v totožné CS 13,41 procenta. Kromě seriálů zaujala na obrazovkách diváky i show Máme rádi Česko, jejíž rekordní díl sledovalo 7. května 868 tisíc diváků (share 21,52 procenta, CS 15+). Web iPrima v květnu navštívilo 5,14 milionu reálných uživatelů.

  • Český rozhlas: meziroční prodej DAB+ přístrojů v Česku vzrostl téměř o 140 procent. Na trhu také stoupl podíl přístrojů vybavených DAB+ technologií na 22 procent. Vyplývá to ze zprávy agentury GfK, která asociaci WorldDAB pravidelně zasílá "tvrdá" prodejní data z evropského trhu. "Český rozhlas se dlouhodobě věnuje rozvoji digitálního vysílání a loni udělal další významný krok tím, že rozšířil pokrytí v technologii DAB+ na 95 procenta populace Česka. Současně s tím spustil i masivní kampaň na podporu digitálního rozhlasového vysílání, která zasáhla miliony lidí," uvedl ředitel ČRo René Zavoral.

  • 18. 6.
  • Pink Panther Agency: manažerská a produkční agentura Radka Havlíčka, která kromě jiného řídí byznys kapely Kabát, dostala úder během covidové pandemie. Její tržby v roce 2020 klesly ze 135 milionů na 5 milionů korun. Čistá ztráta dosáhla 7 milionů korun.