reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    18. 6.
  • Podcast roku: v kategorii Veřejnoprávní podcast zvítězil pořad Vinohradská 12 (zároveň absolutní vítěz) z dílny Českého rozhlasu, sekci Autorský podcast ovládl pořad Opravdové zločiny moderátorek Evropy 2 Lucky Bechynkové a Báry Krčmové. O výsledku těchto dvou kategorií rozhodli posluchači na webu Podcast roku. Odborní porotci pak ještě vybrali vítěze dalších 7 kategorií: Byznys - Forbes Česko, Zpravodajství - Prostor X, Cestování - Travel Bible podcast, Zábava a lifestyle - Brocast, Sport - Angličan, Osobní rozvoj - Brain We Are CZ, Objev roku - Přepište dějiny.

  • TV Nova: během letních měsíců bude vysílat další díly seriálu Kameňák, které byly doposud k dispozici na Voyo, reprízy Policie Modrava, Kriminálka Anděl, Comeback nebo Okresní přebor, a blockbustery ze světa Marvel (Avengers: Age of Ultron, Captain America: Občanská válka, Avengers: Infinity War, Ant-Man a Wasp a Avengers: Endgame).

  • 17. 6.
  • Jelen: popová kapela plánuje velký koncert 8. prosince 2021 ve velké hale O2 universum. Ta má kapacitu cca 4,5 tisíce posluchačů.

  • Avast: softwarová firma oznámila, že její někdejší ředitel Vince Steckler zemřel 15. června ve věku 62 let při tragické autonehodě v kalifornském Irvine. Steckler nastoupil jako ředitel české společnosti v roce 2009 a zůstal v jejím čele přes deset let. Byl označován za architekta rychlého růstu Avastu. Během svého funkčního období řídil strategické fúze a akvizice, zejména koupi konkurenčního AVG Technologies, za 1,3 miliardy dolarů v roce 2016. Pod jeho vedením Avast vyrostl ze společnosti s tržbami pod 20 milionů na více než 800 milionů dolarů.

  • 16. 6.
  • Český rozhlas: novým šéfredaktorem stanice Českého rozhlasu pro děti, Rádia Junior, byl jmenován Adam Kebrt. Dosavadní odborný redaktor stanice Český rozhlas Dvojka se nové funkce ujme s účinností od 1. srpna 2021.

  • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání: zvolila za svého nového předsedu exposlance za ODS Václava Mencla, který nahradil Ivana Krejčího. Dále zvolila za své místopředsedy Milana Boušku a Jiřího Macešku.

  • Seznam.cz: vyhlašuje první ročník ceny Agenturní spolupráce roku. Firma Iva Lukačoviče bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou. Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota, ve které bude Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz,  manažer konzultací Skliku David Velechovský, šéf Seznam Brand Studia Ondřej Sitta nebo Petr Daneš, manažer videoreklamy na Seznamu.

  • 15. 6.
  • Colours of Ostrava: tým velkého letního festivalu v jeho původním termínu (event samotný byl odložen na příští rok) v polovině července uspořádá v Dolních Vítkovicích dvě akce pro diváky: 14. července elektronický Hotspot s finským hudebníkem a producentem Axelem Thesleffem a na 15. - 17. července přesune další tradiční akci - showcase festival Czech Music Crossroads. Zde vystoupí například Radek Baborák se souborem Orquestrina, Bratři Orffové, Beata Hlavenková, Clarinet Factory atd.

  • CNN Prima News: zpravodajská televize miliardáře Ivana Zacha v průběhu uplynulého 23. týdne dosáhla podílu na sledovanosti 0,82 procenta v cílovce 15+. Týdenní návštěvnost webu Cnn.iprima.cz činila podle NetMonitoru 2,255 milionu reálných uživatelů.

  • Yinachi: kreativní a strategická agentura Roberta Peňažky v roce 2020 utržila 30 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 11 milionů. Firma naopak v daném období navýšila čistý zisk - z 5 milionů na 5,7 milionu korun.

  • 14. 6.
  • TV Nova: romantické drama Zrodila se hvězda v hlavní roli s hercem Bradley Cooperem a zpěvačkou Lady Gaga vidělo v neděli 13. června v cílové skupině 15 až 54 let 27,40 procenta diváků u TV obrazovek.

  • Česká televize: zpřesňuje tematický profil jednotlivých stanic. S přechodem na DVB-T2 již nadále není nutná duplikace pořadů na vícero kanálech. Od 1. července budou relace Raníček i Večerníček, Kouzelná školka a Studio Kamarád společně s víkendovým blokem ranního dětského vysílání dostupné již jen na domovském kanálu ČT:D. V uvolněném prostoru rozšíří program ČT2 nabídku dokumentů i filmové tvorby. "Domovskou stanicí pro dětskou tvorbu zůstává výlučně Déčko. Nedochází tedy k žádnému přesunu, pouze od července rušíme souběžné vysílání na ČT:D a ČT2. V situaci, kdy je dětská stanice dostupná díky přechodu na DVB-T2 všem divákům po celém Česku, není paralelní vysílání nutné," vysvětluje ředitel programu ČT Milan Fridrich.

  • Merkle technologies/Isobar technologies: marketingová agentura ze skupiny Dentsu v roce 2019 utržila 192 milionů. V meziročním srovnání to je nárůst o 57 milionů korun.

  • 11. 6.
  • Klik.cz: online prodejce pojištění (skupina Netrisk) mění vizuální identitu. Od poloviny června zahajuje i novou reklamní kampaň. Bude trvat minimálně dva roky, firma plánuje utratit "vyšší desítky milionů korun" a použít k tomu prakticky všechny mediatypy (televizní reklama, online a offline vizuály). Hlavní roli v reklamách Klik.cz ztvárnil Petr Mikeska, držitel Thálie za rok 2014.

  • TV Nova: "závěrečnou" epizodu seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 ve čtvrtek 10. června sledoval téměř milión diváků (943 tisíc) starších 4 let.