reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    03. 6.
  • Konektor: agentury Konektor Social a The Hive získaly nové klienty - značku úklidových pomocníků Spontex a značku kojeneckého zboží NUK. Budou jim zajišťovat správu sociálních sítí a spolupráci s influencery.

  • TV Nova: čísla TV sledovanosti vybraných pořadů ze středy 2. června, cílovka 15 až 54 let. Televizní noviny share 38,90 procenta, Utajený šéf 29,99 procenta, Sportovní noviny 27,33 procenta a Ulice 31,16 procenta.

  • První novinová společnost: největší distributor periodického tisku, vlastněný velkými mediálními domy, očekává nárůst zájmu o noviny a časopisy během letních měsíců o 20 až 30 procent. Češi budou podle PNS stejně jako loni méně cestovat do zahraničí a letní dovolenou stráví spíše v tuzemsku. Jejich zájem o nákup tisku se tak pravděpodobně zvýší především v tradičních turisticky atraktivních lokalitách. PNS proto stejně jako loni posílila distribuci na tuzemská místa v okolí přehrad, lázní a turistických cest. "Očekáváme, že letošní letní sezóna se bude podobat té loňské, a to i přesto, že se počet lidí cestujících do zahraničí určitě oproti loňsku zvýší. Zájem zákazníků o noviny a časopisy proto odhadujeme vyšší o dvacet až třicet procent oproti běžnému ročnímu průměru. Pokud se epidemická situace bude i nadále zlepšovat, dá se předpokládat, že se příští rok vrátíme na čísla z roku 2019," uvedl Ondřej Vaňha, místopředseda představenstva PNS.

  • 02. 6.
  • Ondřej Tomek: miliardář společně s agenturou Effectix vložili prvních 10 milionů korun na rozvoj a expanzi start-upu Flangi. Jedná se o prémiový internetový obchod se zaměřením na living a životní styl, který funguje od října 2020. Oba investoři slibují další investice. "Chceme posunout Flangi na evropskou úroveň. Zužitkujeme u toho naše zkušenosti z e-commerce a strategického marketingu," přiblížil Karol Veleba, ředitel agentury Effectix.

  • CZC.cz: e-shop s elektronikou (PPF, Daniel Křetínský a Rockaway Capital) uzavřel deal se Zásilkovnou a tím navýšil počet odběrných míst o další 4400. Po celý červen navíc zákazníci CZC.cz mohou napříč e-shopem využít dopravu přes Zásilkovnu za jednu korunu.

  • 01. 6.
  • CNN Prima News: během 21. týdnu zpravodajská stanice ze skupiny Prima Group dosáhla podílu na sledovanosti 0,66 procenta v cílové skupině 15+. Návštěvnost souvisejícího portálu dosáhla 1,945 milionu reálných uživatelů v daném týdnu.

  • Midi Lidi: elektropopová kapela vydává dvě nová alba. Pátá řadová deska Nikdo se ti nebude smát, když budeš mít lidi rád vychází na Mezinárodní den dětí, šesté album Heal The World, konečně! jen o den později. Posluchači Midi Lidí tak dostávají hned dvacet nových skladeb na celkové ploše dvou hodin.

  • Beef Brothers: kreativní a strategická agentura mění od 1. června vlastnickou strukturu. Většinovým podílníkem se stává Ondřej Drábek, který navyšuje podíl ze 49 procent na 65 procent. Podíl komunikační skupiny Ewing Group se snižuje z 51 procent na 30 procent, novým partnerem se s 5 procenty stává dosavadní account directorka agentury Veronika Pešková. "Změny ve vlastnické struktuře jsou výsledkem našeho dlouhodobého plánu a historických dohod s Ondřejem Drábkem," komentovala Pavlína Rieselová za Ewing Group.

  • Socialbakers: společně s Astute Solutions se mění na novou značku Emplifi. Ta bude zákazníkům poskytovat jednotnou Customer Experience platformu podporovanou společností Audax.

  • Seznam.cz: videoportál internetové firmy mění dosavadní název. Z adresy Televizeseznam.cz se veškerý obsah, který čítá přes 600 pořadů a stovky tisíc videí, přesune na doménu Stream.cz. Jinými slovy, tam, kde byl původně. Terestrická Seznam.cz TV si ponechá aktuální doménu, kterou na podzim vymění za Televizeseznam.cz, na které diváci naleznou nejen živé vysílání, ale i program a články k jednotlivým pořadům.

  • 31. 5.
  • Česká televize: na podzim 2021 začne vysílat premiérový seriál Ochránce, ve kterém se objeví řada známých hereckých jmen - Lukáš Vaculík, Pavel Řezníček, Jaroslav Plesl, Martha Issová, Vanda Hybnerová, Petra Hřebíčková, Miroslav Vladyka, Jan Čenský atd. Režie Tereza Kopáčová, Tomáš Mašín, scénář Tomáš Feřtek, Matěj Podzimek. Ochránce má deset dílů, konkrétní den vysílání doposud není stanoven.

  • Jan Becher Pernod Ricard a Pernod Ricard Slovakia: dosavadní  výkonnou ředitelku Miroslavu Simovou nahradila od 1. května Ana Beriashvili, která v rámci koncernu přechází z Yerevan Brandy Company a Pernod Ricard Armenia.

  • TV Nova: film Bohemian Rhapsody v neděli 30. května vidělo 33,23 procenta diváků u televizních obrazovek v cílové skupině 15 až 54. Film si nenechalo ujít 1,131 milionu diváků starších 4 let a podle televize se stal nejsledovanější filmovou premiérou v letošním roce na Nově.

  • Natland: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil akciové společnosti Company New (Natland) nabytí kontroly nad společnostmi Digital People, Urban Store (Urbanstore.cz) a ZOOT.

  • Media Bohemia: Radio Zlín, regionální rozhlasová stanice ve Zlínském kraji, vstupuje do celoplošné sítě Hitrádií a mění se na Hitrádio Zlín. V pondělí 31. května se poprvé ozve ranní show Snídaně šampionů, která rozšíří současný moderátorský tým Radia Zlín. Začlenění Hitrádia Zlín do celoplošné sítě Hitrádií přinese také změny v nabídce reklamních produktů mediazastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje rádia Media Bohemia. Produkty Radiohouse budou nově posíleny o dvě značky Hitrádio Zlín a Rock Max.