reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    04. 5.
  • Česká televize: uvede dokument o Emilovi Kolbenovi, elektrotechnikovi, podnikateli, zakladateli a dlouholetém řediteli světoznámých továren značky ČKD. Dokument režisérky Libuše Rudinské přibližuje jeho profesní dráhu i život, krutě ukončený v koncentračním táboře. Film Kolben uvede ČT2 v premiéře v úterý 11. května v prime time.

  • Tomáš Klus: svérázný písničkář vydává digitální "politické" album Čaučesku, na kterém "chce vyjádřit svůj občanský postoj". Klus na vzniku nahrávky spolupracoval s hudebním producentem Jiřím Burianem a investigativním novinářem a spisovatelem Jaroslavem Kmentou. "Chci upozornit na zlo v činech premiéra Babiše a prezidenta Zemana a věřím, že brzy přijde změna," tvrdí písničkář.

  • 03. 5.
  • INCORP: vydavatel zpravodajského webu EuroZprávy.cz vstupuje do oborové Unie vydavatelů. Mediální skupina INCORP se v rámci členství plánuje "spolupodílet například na prosazování ochrany autorských práv vydavatelů podle evropské směrnice o autorském právu na digitálním trhu".

  • TV Nova: seriál Ulice zaznamenal podle televize nejlepší týdenní výsledek letošního roku. K obrazovkám přilákal 35,43 procenta diváků ve věkové skupině 15 až 54 let. V širší cílové skupině 4+ sleduje Ulici v letošním roce průměrně 1,205 milionu diváků.

  • PPF banka: v roce 2020 dosáhla provozních výnosů o objemu 4,271 miliardy korun. Čistý úrokový výnos meziročně klesl z 4,112 miliardy na 3,292 miliardy korun. Čistý zisk spadl z důvodů masivní tvorby opravných položek z 2,088 miliardy na 1,133 miliardy korun.

  • 02. 5.
  • Francouzská kina: vláda Francie plánuje znovuotevřít kina 19. května, po více než šesti měsících lockdownu. Kinosály budou mít nejprve 35 procent jejich obvyklé kapacity. Po třech týdnech tato kapacita vzroste na 65 procent, v červenci, pokud vše půjde dobře, pak na 100 procent.

  • Coldplay: britská rockpopová kapela překvapivě oznámila, že v pátek 7. května vydá singlovou skladbu Higher Power. Tu ohlašuje řada nápaditých marketingových akcí (šifrované vzkazy, tajemná webová stránka atd.). Na podzim 2019 Coldplay podobně odstartovali kampaň k zatím poslednímu albu Everyday Life.

  • 01. 5.
  • Ogilvy (Performance Marketing): rozdělení čistého zisku agentury za rok 2019 - z celkové sumy net profitu za daný rok ve výši 10,82 milionu korun jde majoritnímu koncernu Ogilvy 8,66 milionu, společníkovi Jiřímu Malému 1,34 milionu, Josephu Ali Tehranianovi 690 tisíc a Peterovi Hameisterovi 130 tisíc korun.

  • 30. 4.
  • TV Nova: 14. ročník projektu Noc filmových nadějí nabídne několik novinek. Vedle soutěžních kategorií bude TV Nova pod záštitou NFN podporovat nejen studentskou tvorbu v oblasti filmové a televizní tvorby, ale zároveň bude v průběhu roku pořádat odborné workshopy a natáčet vzdělávací rozhovory s lidmi z televizního a filmového průmyslu.

  • KPA One: deseti-procentní podíl v reklamní a produkční agentuře získal Lumír Kabelka. Zbylých 90 procent zůstává Petrovi Kofroňovi. Firma předloni utržila 44 milionů korun.

  • Fuse: contentová agentura ze skupiny Omnicom Media Group rozšířila klientské portfolio o novou značku. Správu sociálních sítí začne od května zajišťovat pro výrobce vozidel pro městskou a železniční dopravu Škoda Transportation ze skupiny PPF. V rámci nově uzavřené spolupráce bude komunikace agentury soustředěná na sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn, a to jak na profily firemní, tak ambasadorů skupiny.

  • 29. 4.
  • J&T: fond kvalifikovaných investorů J&T Investments SICAV uvádí na pražskou burzu investiční akcie svého podfondu J&T Investments. S dvěma emisemi v českých korunách a eurech se začne obchodovat od pondělí 10. května. Aktiva J&T Investments SICAV na konci roku 2020 dosáhly 3,68 miliardy korun. Kromě nemovitostních investic stávající portfolio zahrnuje i transformující se maloobchodní síť a e-commerce.

  • Dramox: první český divadelní videoportál, ve kterém má 75 procentní podíl miliardář Martin Hájek (Livesport, Liftago) hlásí, že po půlročním fungování počet předplatitelů překročil hranici 7 tisíc. V nabídce má být aktuálně přes 100 záznamů divadelních inscenací napříč generacemi i žánry z repertoáru více než 60 souborů z České republiky i Slovenska.

  • TV Nova: první epizodu třetí série show Utajený šéf vidělo 33,04 procenta diváků v cílovce 15 až 54, celkem si ji zapnulo 1,014 milionu diváků starších 4 let. "V porovnání se startem předešlé sezóny se jedná o 43procentní nárůst podílu diváků v CS 15 až 54. Ve věkové kategorii diváků starších 4 let se jejich počet zvýšil o 186 tisíc," uvedla televize.

  • Jaromír Nohavica: jeho tým přesouvá květnové termíny o rok, na květen 2022. Plánovaná šňůra koncertů zahrnuje 5 vystoupení v ostravském Gongu, pražském O2 Universum a SH UP Olomouc.