Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    02. 4.
  • Český rozhlas: od 1. dubna spustil pro město Aš a okolí dva nové vysílače, které zajistí poslech stanic Český rozhlas Plus a Český rozhlas Dvojka. Vysílač pro stanici ČRo Plus byl spuštěn na kmitočtu 100,6 MHz s výkonem 100 Wattů ERP, pro stanici ČRo Dvojka na kmitočtu 96,3 MHz s výkonem 100 Wattů ERP.

  • Marpo: úspěšný rapper vydá v červnu nové album Backwoods Bred, které se nahrávalo ve studiu Babylon v Teplicích. Jako jeho předzvěst posílá na trh song s klipem Hillbilly. Na chystané desce Marpo pracuje spolu s Marcusem Tranem a britským producentem Clintem Murphym už více než rok. Kvůli pandemické situaci se ale až nyní dostali do USA, kde natočili vizuály nejen pro singl, ale pro celé album. Deska ovlivněná prostředím Louisiany navazuje na Marpovo album Dead Man Walking. To položilo základ osobité kombinaci country s rapem, v níž muzikant pokračuje.

  • FTV Prima: z důvodu pozitivního výsledku testu na covid-19 jednoho ze soutěžících televize posouvá natáčení i vysílání reality show Like House minimálně o čtrnáct dnů. Prvního dílu se tak diváci dočkají v pondělí 19. dubna ve stejném vysílacím čase - v 17.15 na hlavním kanále Primy.

  • 01. 4.
  • Antimonopolní úřad: předseda ÚOHS Petr Mlsna jmenoval od 1. dubna 2021 novým místopředsedou, který je pověřen řízením Sekce hospodářské soutěže, Kamila Nejezchleba. Dosavadní první místopředseda Hynek Brom naopak úřad po téměř 12 letech opouští. Nejezchleb na úřadě působí od roku 2008.

  • Wunderman Thompson: novým kreativním ředitelem velké kreativní, datové a technologické agentury (majitel globální skupina WPP) se stal Jan Bachor. Ten ve firmě působí od roku 2014.

  • 31. 3.
  • TV Nova: nová řada imitační show Tvoje tvář má známý hlas - Šampioni přilákala v neděli 28. března večer k televizním obrazovkám 28,12 procenta diváků v cílovce 15 až 54. Pořad, ve kterém soutěží účinkující z minulých řad, vidělo 997 tisíc diváků starších 4 let.

  • O2 Czech Republic: díky bondingu, výstavbě předsunutých DSLAMů, kombinaci pevných a mobilních služeb i investicím do optických přípojek se operátorovi dle vlastního tvrzení podařilo zdvojnásobit dostupnou rychlost připojení pro více než milion domácností. "Internet O2 na doma dostupný pro 99 procent  českých domácností, 72 procent z nich přitom dosáhne na tarif s rychlostí 50 Mb/s a vyšší."

  • Colours of Ostrava: pořadatelé velkého letního open air přesouvají chystaný letošní 19. ročník festivalu opět o rok, na 13. až 16. července 2022, znovu do areálu Dolních Vítkovic v Ostravě. Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti i na rok 2022.

  • Vantage Towers: infrastrukturní dceřinka operátora Vodafone, kotovaná na frankfurtské burze, pošle na trh emisi dluhopisů o objemu 2,2 miliardy eur. Jedná se o tři tranše: 750 milionů eur 0,000 procenta dluhopisů splatných do roku 2025, 750 milionů eur 0,375 procenta dluhopisů splatných do roku 2027 a 700 milionů eur 0,750 procenta dluhopisů splatných do roku 2030. Čistý výnos z emise bude použit na splacení termínované půjčky 2,4 miliardy eur, související s nedávným IPO.

  • 30. 3.
  • Rohlik Group: novou šéfkou PR a komunikace velké e-commerce skupiny se od ledna stala Eliška Čeřovská, do loňského roku ředitelka výroby zpravodajství FTV Prima/CNN Prima News. Rohlik Group chce letos a v dalších letech pokračovat v zahraniční expanzi.

  • Bertelsmann: evropská zábavní a mediální skupina v roce 2020 utržila 17,3 miliardy eur. V meziročním rovnání to je pokles o 730 milionů. EBITDA (zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací) 3,143 miliardy, o rok dříve 2,887 miliardy eur. Čistý zisk se meziročně zvýšil z 1,091 miliardy na 1,459 miliardy eur (plus 34 procent).

  • 29. 3.
  • Electronic Arts: velký publisher a vývojář počítačových her oznámil vývoj nové generace počítačové hry s golfovou tematikou EA Sports PGA Tour. Hra bude postavena na enginu EA Frostbite.

  • 26. 3.
  • Media Bohemia: vysílací rada schválila převod 100procentního obchodního podílu v Multimedia Trade a všech akcií v AZ Media (rádio Rock Max) na velkou mediální skupinu Media Bohemia.

  • TV Nova: poslední díl reality show Výměna manželek (účinkující Matěj Stropnický a Daniel Krejčík) přilákal k televizním obrazovkám 34,74 procenta diváků v cílové skupině 15 až 54 let, sledovalo jej 1,148 milionu diváků starších 4 let.

  • 25. 3.
  • Rohlik.cz: e-shop s potravinami Tomáše Čupra by na německý trh měl podle plánu vstoupit letos v červnu. V oblasti kolem Mnichova bude působit pod brandem Knuspr.de.