reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    05. 3.
  • Forum 24: malé vydavatelství (oficiální majitel Pavel Šafr), které stojí za politicko-bulvárním portálem Forum24.cz, v roce 2020 získalo výnosy ve výši 9,7 milionu korun (prodej výrobků a služeb plus dar od miliardářského vehiklu NFNZ). O rok dříve to bylo 8 milionů korun.

  • RadioZET: jak jsme informovali již dříve, zpravodajské rádio Z radio se v rámci mediální skupiny Daniela Křetínského přesunulo z rádiového vehiklu Active Radio pod CMI News, která provozuje názorový a zpravodajský portál Info.cz.

  • 04. 3.
  • Czech News Center: novým členem představenstva velkého mediálního domu (majitelé Daniel Křetínský a spol). se stal šéfredaktor Blesku Radek Lain.

  • AMI Digital: agentura nově spravuje sociální sítě značek Staropramen, Cool a Ostravar (Pivovary Staropramen). Na starosti má jak samotnou správu, tak přípravu online strategií, tvorbu kreativy a zajištění placené podpory. O tři nápojové značky z portfolia Molson Coors se stará tým pod vedením Kateřiny Marešové, strategy directorky AMI Digital.

  • Česká manažerská asociace: má nového PR manažera a kontaktní osobu pro média. Stal se jím Jan Vocel, který přichází se zkušenostmi z komunikační agentury Ewing a Asociace nestátních neziskových organizací v Česku.

  • MFF Karlovy Vary: organizátoři letošního ročníku filmové přehlídky posunuli termín na srpen. Chystaný 55. ročník by se tak měl podle představ produkčního týmu uskutečnit 20. až 28. srpna 2021. "Doufáme, že v průběhu následujících měsíců dojde k významnému rozšíření vakcinace a díky tomu zvládnutí pandemické situace, tak aby bylo možné uspořádat karlovarský festival v maximálně bezpečné formě pro jeho hosty a návštěvníky," uvedl prezident MFF KV Jiří Bartoška.

  • 27. 2.
  • PLAYzone: firma, která provozuje herní portál Playzone.cz v Česku a na Slovensku, uzavřela partnerství s velkým organizátorem esportových turnajů, společností Blast. V rámci spolupráce získá PLAYzone vysílací práva na turnaje Blast Premier v České republice.

  • 26. 2.
  • Ondřej Hejma: leader skupiny Žlutý pes si k 70. narozeninám "nadělil" sólové album Dáreček. Na desce, která je výsledkem pětiletého úsilí, Hejma nabízí celkem 9 nových nahrávek, které autorsky i stylově pokrývají celý jeho současný svět, inspirovaný nejenom klasickým blues, ale i folkem, indie rockem a vokálními harmoniemi kalifornského west-coastu.

  • Česká televize: začala vysílat krátké pořady, shrnující platná vládní opatření, nazvané Epicentrum. Infoservis Epicentrum bude vysílat ČT1, po dopoledních zprávách i program ČT3 a v průběhu dne zpravodajská ČT24.

  • Česká spořitelna: velkému bankovnímu domu loni výrazně spadl zisk ze 17,7 miliardy na 10 miliard korun (minus 43,5 procenta). Provozní zisk dosáhl 21 miliard, ve srovnání s rokem 2019 tak poklesl o 6,7 procenta. Banka vývoj přičítá dopadům pandemie čínského koronaviru. Celkový počet klientů skupiny ČS k 31. prosinci 2020 činil 4,5 milionu, ze kterých přibližně 1,73 milionu využívalo digitální bankovnictví (meziroční nárůst o 9,7 procenta). Celkový počet vydaných aktivních platebních karet ČS se meziročně zvýšil o 2,4 procenta a dosáhl téměř 3 milionu kusů, přičemž z tohoto počtu kreditní karty představovaly 168 tisíc kusů.

  • 25. 2.
  • ViacomCBS: americká mediální společnost spouští novou streamingovou platformu Paramount+. Služba nabídne ke zhlédnutí katalog čítající přes 5000 hodin obsahu od značek z celého portfolia ViacomCBS. Dostupná bude od 4. března ve Spojených státech, v Kanadě a zemích Latinské Ameriky, v Evropě se jí jako první dočkají severské země 25. března. Další lokace budou postupně následovat.

  • FTV Prima: velká vysílací rada televizní firmě miliardáře Ivana Zacha prodloužila terestrické vysílací licence k TV programu Prima Cool o 12 let do roku 2033 a k hlavnímu TV programu Prima o 12 let do roku 2034.

  • Havas Worldwide Prague: česká pobočka nadnárodní reklamní agentury, sídlící ve Francii, v roce 2019 utržila 155 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 31 milionů více. Celkový obrat stoupl z 218 milionů na 228 milionů. Čistý zisk se v daném období zvýšil ze 6 milionů na téměř 19 milionů korun.

  • 24. 2.
  • Asociace českých kameramanů: udělila výroční ceny v kameramanské branži. Cenu za vynikající kameramanské filmové dílo získal kameraman Martin Štrba za film Šarlatán (režie Agniezska Holland), Cenu za za vynikající kameramanské televizní dílo byla udělena Martinu Žiaranovi za film Herec (režisér Peter Bebjak). Cenu AČK za vynikající kameramanské dokumentární dílo dostal Petr Racek za film Vlci na hranicích (Martin Páv).

  • 23. 2.
  • Leo Burnett: reklamní agentura ze skupiny Publicis Groupe vyhrála tendr společnosti Asahi Europe & International na zahraniční digitální aktivity její značky Pilsner Urquell. Leo Burnett bude pro značku nově zajišťovat kompletní digitální komunikaci (od globální strategie a její adaptace na jednotlivých trzích po exekuci kreativních výstupů a správu kanálů na sociálních sítích) na všech globálních trzích mimo Česka a Slovenska.