reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    22. 2.
  • Mafra: českou verzi mezinárodního časopisu Cosmopolitan povede nově Adéla Mazánková. Sabrina Karasová po dohodě z vydavatelství Mafra odchází.

  • Albatros Media: největší knižní nakladatel založil novou dceřinou firmu Albatros Media Mladá fronta, kam přesunul knižní divizi Mladé fronty. Tu od MF, toho času v úpadku, koupil za 14 milionů korun na počátku února.

  • PPF: společnost Tanemo ze skupiny PPF prodlužuje termín závaznosti veřejného návrhu na odkoupení části akcií Moneta Money Bank do 5. března 2021. PPF za jednu akcii nabízí 80 korun, zájem má odkoupit až 20 procent Monety. Ve hře je tak plán na sloučení Moneta Money Bank, Air Bank a Home Credit.

  • 20. 2.
  • Miloslav Šmídmajer: producent a režisér připravuje na uvedení do kin nový dokumentární film o spisovateli Milanu Kunderovi s názvem Milan Kundera: Od žertu k bezvýznamnosti. Původně byla premiéra plánována na 1. dubna, nyní je vstup na plátna datován neurčitě až po otevření kinosálů.

  • 19. 2.
  • TV Prima: hobby pořady televize Receptář prima nápadů, Libovky Pepy Libického a Vychytávky Ládi Hrušky se vrací v nové sezoně na obrazovku s premiérovými díly. Diváci je uvidí od 7. března opět každou neděli kolem poledne, kdy půjdou všechny tři pořady za sebou.

  • Artinii: filmový a TV distribuční start-up byl zařazen mezi 10 inovativních mediálně-technologických startupů, které se zúčastní 7. evropského filmového trhu Berlinale. Startups Industry Sessions se konají od 1. do 5. března. Při této příležitosti Artinii spustilo nový portál Artinii.Pro pro firemní klienty a uvádí na trh produkty Artinii Content Delivery, Artinii White Label, Artinii Film Marketplace a Artinii Cinema Player. Artinii.Pro je představeno společně s novým řešením pro hybridní filmové festivaly, které organizátorům umožní uspořádat festival s tradičními filmovými projekcemi, přesunout jej do online prostředí nebo divákům nabídnout hybridní online i offline zážitek.

  • 18. 2.
  • Knihobot.cz: online prodejce použitých knih po dvou letech existence poprvé sestavuje samostatný marketingový tým. Do čela nově vytvořeného oddělení se postaví Kristýna Hladíková, která dříve působila tři roky v Českém rozhlase.

  • Orbit Capital: venture debt fond kvalifikovaných investorů prostřednictvím podfondu Conseq Venture Debt realizuje další transakci. Poté, co v loňském roce poskytl dluhové financování projektům Twisto a Rohlik.cz, tentokráte posílá 2,5 milionu eur do evropského technologického hráče LetsBuild. Firma původem z Dánska a Belgie přináší digitalizaci do sektoru stavebnictví, a to i do jeho doposud zcela offlinové části: řízení a realizace stavby.

  • Asociace komunikačních agentur: podle průzkumu AKA a Asociace public relations hodnota zadaných veřejných zakázek z oblasti marketingové komunikace v loňském roce dosáhla celkem 1,564 miliardy korun. Je to o 558 milionů méně než v roce 2019. Počet zakázek se meziročně mírně navýšil, a to ze 702 na 723. Z oznámených zakázek došlo ke zrušení každé deváté, což je o 2,5 procenta méně než předloni.

  • SPI International: mediální firma celosvětově spustila novou streamovací službu FilmBox+. Ta kombinuje živé vysílaní programů s rozsáhlou knihovnou obsahu na vyžádání. FilmBox+ nahrazuje online aplikaci FilmBox Live.

  • 17. 2.
  • Pilulka Lékárny: hodnota e-commerce společnosti roste o miliardy. V říjnu 2020 zahájila obchodování na trhu Start na ceně 424 korun za akcii a nyní je závěrečná cena na hodnotě 1100 korun za akcii. Nárůst kurzu činí 159 procent. Tržní kapitalizace společnosti, kterou založili bratři Kasové, tak za poslední čtyři měsíce vzrostla z 1,06 miliardy na 2,75 miliardy korun.

  • T-Mobile: novým šéfem nákupu v divizi financí se stal Aleš Klimánek (ex-Huawei, ex-O2 Telefónica, ex-Eurotel).

  • David Tramba: novinář se specializací na energetiku, který nedávno nastoupil do poradenské firmy Grant Thornton, začíná znova psát do médií. Konkrétně pro web Ekonomický deník, pokrývat bude opět energetický průmysl.

  • 16. 2.
  • Česká produkční: agentura vyhrála výběrové řízení na správu sociálních sítí (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok atd.) Hornbachu pro český a slovenský trh a navázala tak na spolupráci probíhající v posledních dvou letech, kdy se věnovala natáčení série YT dokumentů Machři.

  • A 11: vydavatelství Aleše Zavorala začne vydávat nový hobby magazín Kutilství. Jedná se o pátou letošní novinku v portfoliu firmy. Magazín Kutilství, jehož první číslo vyjde v únoru, je určen "pro všechny tvůrčí lidi, kteří mají potřebu něco vlastnoručně vytvářet". Vedením časopisu byl pověřen Milan Ježek, který dříve působil v časopisu Udělej si sám!