reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    19. 11.
  • Carvago: online platforma pro nákup a prodej ojetých vozů dosáhla dle svých údajů hezkého byznysového milníku - 15 tisíc zákazníků. Tuto metu společnost překonala po necelých 3 letech na trhu.

  • Czech Social Awards: ocenění v kategorii Influencer získal Čestmír Strakatý. V kategorii Young Impact Jirka vysvětluje věci, v kategorii Talent Studio_marteena, v kategorii Content Czech Psychologist.

  • 18. 11.
  • Colours of Ostrava: dalším tahákem hudebního festivalu pro ročník 2024 se stala rocková parta Queens of the Stone Age. "Dvě nominace na Grammy v letošním roce jsou jasným důkazem, že Queens of the Stone Age je špička současného rocku," uvedla ředitelka festivalu Zlata Holušová. Queens of the Stone Age mají na kontě celkem devět nominací na Grammy za nejlepší (hard) rockovou performance a nejlepší alba.

  • 16. 11.
  • Deník N: levicový online deník od roku 2024 zdraží předplatné. Od ledna 2024 cena předplatného bude začínat na 195 korunách za měsíc, což je jen o 30 korun víc než dnes. Jako důvody medium uvedlo "zásadní změny zákonů v oblasti médií, zdražování distribuce i energií, nárůst dalších nákladů a od Nového roku také vyšší DPH na noviny".

  • Měsíčník TO: nové nekorektní médium vyslalo na trh další číslo. Oproti prvnímu vydání zvýšil vydavatel LRC media tištěný náklad na 17 tisíc kusů. "Důvodem je velký zájem o předplatné časopisu (za necelý měsíc získal titul necelých 1800 předplatitelů) a poptávka po časopisu na 4 tisících prodejních místech v celé České republice," uvedli zástupci měsíčníku. Hlavním tématem aktuálního vydání je "Co zbylo z Listopadu 1989". Novinkou je také spuštění e-shopu na platformě sesterského Denik.to.

  • 15. 11.
  • MFF Karlovy Vary: již podruhé se koná ve dnech 14. až 16. prosince 2023 v pražských kinech Světozor a Ponrepo přehlídka KVIFF Classics. "Přinese filmová díla, která se nesmazatelně zapsala do historie světové kinematografie, vytvořená tvůrci zvučných jmen." Přehlídka proběhne pod hlavičkou MFF Karlovy Vary a ve spolupráci s Národním filmovým archivem. Letošní ročník nabídne například Petrolejové lampy, Bio Ráj, Samuraj nebo Lawrence z Arábie.

  • Publicis Groupe: získala nového klienta, společnost Sodexo Benefity, která pořádala tendr na mediální agenturu. Publicis pro poskytovatele firemních benefitů zajistí mediální strategii (mediální plánování a nákup reklamního prostoru v online i offline médiích) k rebrandingové kampani na novou značku Pluxee v České republice. Největší kampaň v historii firmy bude spuštěna v prvním čtvrtletí 2024.

    Vedle mediální strategie zajistí Publicis Groupe ke kampani také lokalizaci kreativ. Tu bude mít na starost její agentura Leo Burnett, se kterou Sodexo spolupracovalo již v loňském roce v rámci kampaně na produkt Flexi Pass.

  • Balíkobot: projekt, který pomáhá firmám s rychlejší expedicí zásilek a balíků a který spadá do Heureka Group, od ledna 2022 do března 2023 utržil 77 milionů korun. Čistý zisk dosáhl 10,5 milionu korun. Firma měnila účetní rok, takže meziroční srovnání není možné.

  • 14. 11.
  • Media Bohemia: Hitrádia mají novou posilou  podcastového týmu. Zpěvák Tomáš Klus začal nově moderovat podcast Poslouchej mě!, který dlouhodobě vede psycholožka a spisovatelka Iva Hadj Moussa. Podcast nese podtitul O velkých starostech malých lidí a "nabízí odpovědi na otázky týkající se dětské psychiky".

  • Bratři: film režiséra Tomáše Mašína získal zvláštní cenu poroty Special Award na desátém ročníku středoevropského filmového festivalu 3Kino FilmFest 2023. Šéfem poroty byl slavný Krzysztof Zanussi.

  • iVodárenství TV: v Česku začala vysílat oborová televize o vodě iVodárenství TV, první stanice "plně věnované tématu vody". Televize má podle zakladatele Pavla Hájka bude vysílat nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a nabídne divákům "širokou škálu informací, zajímavostí a naučných pořadů o vodě ve všech jejích podobách".

    iVodárenství TV vysílá v pozemním televizním vysílání v Regionální síti 11. Vysílání bude přístupné přes kabelové a IPTV televize a také prostřednictvím aplikace pro mobilní telefony a tablety pro sledováni televize Zdarma TV.

  • 13. 11.
  • Česká pošta: státní podnik, spadající pod ministerstvo vnitra, stáhl svůj návrh na povolení spojení se soutěžitelem První novinová společnost. O možném spojení jsme psali jako první na trhu. Předmětem obchodu měl být prodělečný byznys spojený s doručováním předplacených novin, tzv. na poslední míli. Předseda antimonopolního úřadu Petr Mlsna v reakci na tento krok pošty zrušil prvostupňové rozhodnutí úřadu, kterým bylo uskutečnění navrhovaného spojení zakázáno, a správní řízení v dané věci zastavil.

    "Úřad v prvostupňovém rozhodnutí konstatoval, že spojení by vedlo k vytvoření podniku s dominantním postavením, co by mělo za následek podstatné narušení hospodářské soutěže na relevantních trzích doručování zásilek obyčejného psaní, doručování zásilek adresného direct mailu, doručování zásilek neadresného direct mailu, distribuce předplatného a doručování tiskových zásilek (tj. časopisů) na území České republiky."

  • 12. 11.
  • Český rozhlas: ředitel Techniky a správy Českého rozhlasu Karel Zýka byl zvolen viceprezidentem světové organizace WorldDAB, která se zabývá podporou, rozvojem a implementací rozhlasové technologie DAB+.  Zýka je členem řídícího výboru WorldDAB již osmým rokem.

  • Karel Svoboda: koncem listopadu dorazí na pulty knihkupectví výpravná obrazová monografie Žít - Karel Svoboda, věnovaná talentovanému a výraznému skladateli (Noc na Karlštejně, Včelka Mája, Návštěvníci atd.). Jeho příběh v knize zpracoval syn Petr Svoboda, který své vzpomínky doprovodil i desítkami unikátních fotografií.

  • Yashica: reklamní agentura s pobočkami v Praze, Bratislavě a Třebíči a s řadou vedlejších aktivit ve fiskálním roce 2022/2023 utržila 236 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 50 milionů více. Čistý zisk se meziročně snížil z 5,4 milionu na 4 miliony korun.