reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    24. 10.
  • CHAPS: poskytovatel online produktu Jízdní řády IDOS, jehož webovou verzi využívá 2,2 milionu reálných uživatelů měsíčně, hledá nového partnera pro prodej reklamního prostoru. Po 16 letech spolupráce s mediální skupinou Mafrase CHAPS rozhodl, ve spojení s konzultační firmou Addvery, podle svých slov "provést revizi své stávající reklamně prodejní strategie".

  • TV Nova: na obrazovku posílá nových osm o dílů seriálu Táta v nesnázích s Martinem Pechlátem v hlavní roli. Diváci je nově uvidí od soboty 28. října hned ve dvou dílech po sobě.

  • 23. 10.
  • Vltava Labe Media: vydavatelství, vlastněné skupinou Penta, koupilo cestovatelský magazín Koktejl od společnosti Czech Press Group. Součástí transakce je také web iKoktejl.cz a tituly Koktejl Extra a Koktejl Speciál. Magazín i nadále z pozice šéfredaktorky povede Barbora Slavíková Literová. Právní účinnosti nabyde transakce v průběhu listopadu.

  • Richard Krajčo a Kryštof: natočili ústřední píseň s názvem Život je krásný pro film Gump - jsme dvojka, ve které Krajčo ztvárnil jednu z hlavních rolí. Pro filmového Gumpa vznikly v minulosti už dvě české písničky. Jednu nazpívala Olga Lounová s dalšími kolegy z hudební branže a jmenuje se Protože to nevzdám. Druhá pak vzešla z pera Marka Ztraceného a má název Vítr do plachet.

  • 22. 10.
  • Albert: ve vybraných hypermarketech, které patří pod nizozemský holding Ahold, mohou zadavatelé online reklamy nově inzerovat na digitálních obrazovkách umístěných přímo v prodejnách. O novinku se postarala firma Vision Thing ve spolupráci s POS Media a samotným řetězcem. POS Media nainstalovala 80 digitálních obrazovek ve 20 hypermarketech Albert po celém Česku. Vision Thing následně tyto obrazovky začlenil do své programatické sítě, skrze kterou se v současné době nakupuje reklamní prostor na venkovních digitálních billboardech v Česku i na Slovensku.

  • 21. 10.
  • Prima Group: mediální skupina prostřednictvím svých mediazastupitelství, tedy firmy Media Club a Impression Media, vstupuje do sdružení vydavatelů Czech Publisher Exchange. CPEx je sdružení českých vydavatelů online médií (Mafra, Czech News Center, Economia, Vltava Labe Media). Inzerentům od roku 2013 zpřístupňuje reklamní plochy pomocí technologie RTB. Má ve svém portfoliu okolo 200 členských a partnerských webů, na něž zavítá 85 procent internetových uživatelů.

  • iStyle: retailová síť obchodů a partner společnosti Apple otevřela 12. října svou v pořadí již 11. prodejnu (status Apple Premium Reseller) v pražském OC Šestka. Další obchod iStyle se statusem Apple Premium Partner se otevře v  nově postaveném projektu Masaryčka v centru Prahy.

  • 20. 10.
  • JRK Kladno: distribuční společnost, která zajišťuje část nedělní distribuce některých titulů Czech News Center (Nedělní Blesk, Nedělní Aha!, Nedělní Sport atd.) nebo distribuci dalších produktů pro PNS, v roce 2022 utržila 207 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 34 milionů. Čistý zisk se meziročně navýšil z 9 milionů na 11 milionů korun.

  • Mighty Sounds: hlavním tahákem pro další ročník hudebního festivalu, zaměřeného na punk, ska, rock atd., se stane legendární kalifornská skate punková kapela Bad Religion. Nadcházející 18. ročník festivalu Mighty Sounds proběhne 28. - 30. června 2024 na letišti Aeroklubu Tábor.

  • 19. 10.
  • NADA Research: na trhu začíná fungovat nová výzkumná společnost. Založili ji tři ředitelé výzkumných agentur: Jan Tuček ze STEM/MARK, Ondřej Veis z NMS Market Research a Tomáš Hynčica z ResSOLUTION Group. NADA bude poskytovat detailní data o spotřebitelském a mediálním chování v Česku založená na 20 tisících respondentů Českého národního panelu.

  • Český rozhlas: stanice Český rozhlas Plus startuje nový podcast Na Východ!, zaměřený na postsovětský prostor. Jeho autory a moderátory jsou dva experti na tuto oblast - rozhlasoví novináři Josef Pazderka a Ondřej Soukup.

    "Posluchačům chtějí především odhalit skryté souvislosti a pohledy do zákulisí, na které není prostor v běžném zpravodajství. Přidají také zážitky ze života v různých částech bývalého Sovětského bloku, v nichž strávili řadu let." První díl vyšel na webu Českého rozhlasu Plus, na audioportálu mujRozhlas.cz i v dalších podcastových aplikacích v pátek 13. října.

  • NextPage Media: malé online vydavatelství, která vlastní finanční skupina Partners, startuje knižní divizi a rozšiřuje aktivity o knižní edici pod brandy svých titulů. V Edici Heroine vyjde feministická nalévárna Manuál pro moderní mámy, pod Footballclub.cz zase Fotbalové pohádky Zděňka Folprechta. Obě knihy vyjdou v listopadu. Další kniha z edice Heroine pak naváže v první polovině příštího roku

  • Její tělo: film režisérky Natálie Císařovské byl vybrán do soutěže na áčkovém festivalu Tallinn Black Nights Film Festival v estonském Tallinnu. Snímek tak bude mít světovou premiéru 11. listopadu 2023 za účasti české delegace. Do české distribuce vstoupí Její tělo 16. listopadu a slavnostní premiéra proběhne 15. listopadu.

  • Media Bohemia: Rock rádio, patřící do skupiny MB, posílilo o další hvězdu. Nově za mikrofon stanice usedl zpěvák Miro Šmajda, frontman kapel Terrapie a Walda Gang a finalista SuperStar. Pro Šmajdu je to vůbec první rádiová zkušenost. Aktuálně ho mohou posluchači slyšet několikrát za měsíc převážně ve víkendovém vysílání.

  • 18. 10.
  • Netflix: streamovací gigant čerstvě představil nové možnosti reklamních investic pro zadavatele a mediální agentury. Nové formáty zahrnují kupříkladu sponzorství show nebo sponzorství sezóny, sponzorství na živé akce nebo sponzoring jednotlivých dílů seriálů (umožní shlédnout jeden díl bez reklam). Vše se týká samozřejmě zlevněných předplatných Netflixu, obsahujících reklamu.