Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    20. 7.
  • Applifting: pražské vývojářské studio povede pro Telus Health, healthtechovou divizi kanadské telco firmy Telus, vývoj celého technického řešení aplikací. Zakázka je na dva roky. Partnerství v hodnotě 12 milionů dolarů ročně (celkem tedy 24 milionů dolarů) přinese dálkový monitoring pacientů, virtuální sestřičku a také integraci sdílených lékařských záznamů do národních pacientských registrů a vládních systémů. V následujících dvou letech se na tomto projektu počítá se vznikem 70 nových pozic.

  • Konektor: PR agentura má nového klienta, společnost MultiSport (pracovní benefity, volný čas a wellbeing). Konektor bude mít na starosti zejména služby spojené s PR a media relations, ale také v oblastech public affairs a krizové komunikace.

  • Warhorse Studios: z velkého herního studia odchází šéf marketingu Jiří Rýdl, zamířil na obdobnou pozici v investiční skupině Cimex (hotely, administrativní budovy a rezidenční projekty, hotelová síť OREA Hotels & Resorts).

  • Impression Media: internetové mediazastupitelství, které patří do skupiny Media Bohemia, v roce 2021 utržilo přes 108 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 9 milionů. Čistý zisk se meziročně snížil z 4,1 milionu na 1,9 milionu korun.

  • 19. 7.
  • VSHosting: pražská firma, provozující serverovou infrastruktury (vlastní a pronajatá datová centra) pro internetové projekty, v roce 2021 utržila 207 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 33 milionů. Čistý zisk meziročně vyrostl z 13 milionů na 22 milionů korun.

  • Samsung: MOBA hra League of Legends: Wild Rift se po roce vrací na program Samsung MČR, česko-slovenského turnaje v mobilních hrách. Nejúspěšnější týmy si rozdělí finanční odměnu téměř 140 tisíc korun. Finále proběhne 23. října v pražské Vodafone PLAYzone Areně.

  • 18. 7.
  • Sazka: ředitelem nově vzniklé divize Vnějších vztahů a udržitelnosti se od 18. července stává zkušený manažer v oblasti vztahů s veřejnými institucemi, komunikace, udržitelnosti i společenské odpovědnosti Petr Jonák. Ten donedávna působil na podobné pozici v T-Mobile. Do Jonákovy působnosti bude spadat oblast public affairs, externí komunikace, sponzoringu, společenské odpovědnosti a nově i udržitelnosti.

  • Verizon Czech: česká pobočka telekomunikačního gigantu v roce 2021 utržila 974 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 123 milionů. Čistý zisk se zvedl z 35 milionů na 42 milionů korun. Firma poskytuje služby národním i nadnárodním velkoodběratelům v Evropě, Středním Východu a Africe.

  • 15. 7.
  • Obscure Promotion: promotérská agentura do Prahy přiveze netradiční a progresivní death metalisty Artificial Brain ze Spojených států. Koncert se uskuteční 21. července v klubu Modrá Vopice.

  • TV Nova: dokončila převod práv souvisejících s pořádáním hudební ankety Český slavík. Předchozím majoritním majitelem byl miliardář Karel Janeček, který nyní kandiduje za prezidenta. Slavnostní vyhlášení 60. ročníku ankety proběhne na obrazovkách Novy na podzim.

  • Comverga: telekomunikační společnost (předchozí brand Materna Communications), nabízející přenos zpráv (SMS, MMS atd.), platební služby, služby mobilního virtuálního operátora, v roce 2021 utržila 169 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů více. Čistý zisk se meziročně mírně snížil z 26,5 milionu na 23,5 milionu korun.

  • Netflix: streamovací obr vybral Microsoft jako globálního reklamního partnera pro technologii a prodej. Jak již bylo dříve uvedeno, Netflix plánuje spustit "soft" verzi své služby, která by byla levnější pro předplatitele a která bude obsahovat reklamu.

  • Pilulka Lékárny: marketing skupiny, která působí na lékárenském trhu v České republice, na
    Slovensku a v Rumunsku, od července přebírá Šimon Čapek. V pozici vystřídal Vojtěcha
    Janouška, který se přesunul v rámci skupiny do Rumunska.

  • 14. 7.
  • T-Mobile: spouští novou platformu #WhatWeValue, která se zaměří na podporu dobrovolnictví mladých lidí v ČR a se skupinou Deutsche Telekom i v celé Evropě. "Pro své projekty mohou získat tzv. Value NFT, které jim zpřístupní dobrovolnické komunity z téměř celé Evropy. O projektech budou moci hlasovat fanoušci každého projektu přímo na speciálním webu kampaně WhatWeValue."

  • Can Media: mediální agentura ze skupiny Comtech Can v roce 2021 utržila 250 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 41 milionů více. Čistý zisk naopak meziročně klesl z 13,3 milionu na 5,7 milionu korun.