reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    07. 2.
  • Česká televize: spustila novou verzi hybridní aplikace Teletext (zpravodajské a sportovní informace) postavené na internetové technologii. V současné době využívá podle ČT tuto formu prezentace teletextových dat cca 50 až 60 tisíc unikátních uživatelů. Počet zobrazených stránek činil jen za prosinec loňského roku 3,886 milionu.

    Kavčí hory zároveň rozšiřují dostupnost iVysílání  - nyní je na dalších dvou Smart TV platformách. Jedná se o nové televizory Philips se systémem Titan OS. Další televizní platformou je pak Vidaa od společnosti Hisense. Televizní verze iVysílání je tak dnes již podle ČT dostupná na sedmi televizních platformách. Kromě dvou novinek a masivně využívané verze HbbTV (červené tlačítko) se jedná o Smart TV verze pro systémy Android TV (mj. televizory Sony, Philips, TCL, JVC a řada dalších), Samsung Tizen, LG WebOS a Apple TV.

  • Radioprojekt, 3Q  - 4Q 2023, mediazastupitelství, poslech minulý týden, tisíce posluchačů: Media Club 4743, MMS/Radiohouse 3268, Český rozhlas 2602, nezastupované 665.

  • Radioprojekt, 3Q - 4Q 2023, nadregionální stanice, poslech minulý týden, tisíce posluchačů: Rádio Kiss 1003 (plus 0,4 procenta), Hitrádio (total) 939 (-), Country Radio 572 (-), Rádio Beat 571 ( plus 0,3 procenta), Rock Rádio 469 (-), Fajn Rádio 303 (minus 0,4).

  • Radioprojekt, 3Q - 4Q 2023, celoplošné stanice, poslech minulý týden, tisíce posluchačů: ČRo Radiožurnál 1484 (minus procento), Evropa 2 1456 (plus 0,2 procenta), Rádio Impuls 1455 (minus 0,4 procenta), Radio Blaník 1256 (minus 0,4 procenta), Frekvence 1 841 (minus 0,4), ČRo Dvojka 541 (-).

  • 06. 2.
  • TV Nova: seriál Specialisté se v pondělí 5. února večer vrátil v premiérové desáté řadě na televizní obrazovky. Tým vyšetřovatelů pod vedením majora Strouhala (Martin Dejdar) si nenechalo ujít 26,48 procenta diváků v CS 15 až 54 u TV. Premiérový díl Mimo zákon sledovalo 1,133 milionu diváků v cílové skupině 4+.

  • Rádio Blaník: od pondělí 5. února mění své programové schéma. Ranní show Dobré ráno od 6.00 do 9.00 hod. nově moderuje moderátor Petr Slíva. V čase od 10.00 hod. do 13.00 hod. se nově představí moderátor Jiří Fröhlich. Stanice posiluje i regionální obsah a tým tzv. Krajánků, tedy regionálních redaktorů, kdy moderátora Vlastu Suka doplňuje Petr Brožík, který zároveň společně s Martinem Císařem posílí podvečerní, večerní a zejména víkendové vysílání.

  • Lentiamo: e-shop, zaměřený na péči o oči, podle předběžných výsledků v loňském roce rostl o zhruba 5 procent, za prodej zboží dle svých údajů utržil 836 milionů korun. "Přestože cíle na rok 2023 byly vyšší, vzhledem k nepříznivým vlivům v průběhu roku i poklesu české e-commerce jako celku nakonec vedení firmy hodnotí výsledek pozitivně." "Celkově jsme rostli meziročně o cca 5 procent, což je menší propad oproti tomu, na co jsme zvyklí. Obvykle rosteme o 7 až 9 procent. Nicméně vzhledem k celkovému poklesu e-commerce o 6 procent naše čísla nevypadají špatně," uvedl CEO Lentiamo Jiří Urban.

  • Česká tisková kancelář: agentura nově sjednotila své služby pro komerční zákazníky pod značku ČTK Connect. Ta "komunikačně propojuje informace a aktivity firem či institucí s médii a uživateli v Česku i po celém světě". Pod hlavičkou ČTK Connect nabízí publikaci firemních sdělení, výrobu a šíření videopřenosů, pronájem eventových prostor PressCentra či zajištění obsahových speciálních webových i tištěných magazínů na míru.

  • 05. 2.
  • TV Nova: vysílání retro Televizních novin, k připomenutí 30. výročí založení stanice, v neděli 4. února přilákalo 41,92 procenta diváků v CS 15 až 54 u TV. V širší cílové skupině 4+ designově speciální Televizní noviny vidělo 1,349 milionu diváků.

  • Michal Hrůza: zpěvák, skladatel a kytarista do světa vypouští singlovou novinku Mikádo. Živě pak zazní na jarní části turné na pěti zastávkách napříč republikou. Michal Hrůza s jeho Kapelou Hrůzy se jej rozhodli uspořádat po úspěšném podzimním koncertě v pražském Lucerna Music Baru.

  • Mighty Sounds: na 18. ročník open air festivalu, který proběhne 28. až 30. června 2024 na letišti Aeroklubu Tábor, dorazí mexičtí Panteón Rococó. Bude se jednat o jejich návrat do České republiky po dlouhých 10 letech. Tyto jihoamerické hvězdy doplní v programu již oznámené Bad Religion nebo The Hives.

  • 03. 2.
  • Xzone.cz: pořadí nejprodávanějších her ve specializovaném e-shopu za leden 2024 - 1. The Last of Us Part II Remastered, 2. Prince of Persia: The Lost Crown, 3. Tekken 8, 4. Cyberpunk 2077– Ultimate Edition, 5. Forspoken. Nejprodávanější konzolí se stala PlayStation 5 ve "slim" podobě.

  • 02. 2.
  • Media Bohemia: západočeské Hitrádio FM Plus začíná od února vysílat i na frekvenci 96.6 FM v Mariánských Lázních. Stanice, která působí v Plzeňském a Karlovarském kraji, tak pomocí tohoto dokrývače vylepší pokrytí v Mariánských Lázních a okolních obcích. Nově si ji může naladit až o 30 tisíc posluchačů více.

  • 01. 2.
  • Film Europe: z distribuční společnosti a navazujících aktivit jako Edison Filmhub odchází PR a marketingová manažerka Denisa Nováková. Nahradit by jí měla Vlasta Tichá, která nastoupí k 1. březnu 2024.

  • AMI Communications: klientské portfolio PR agentury se od začátku letošního roku rozrostlo o kliniku Prague Fertility Centre (středisko asistované reprodukce). "V komunikaci se AMI Healthcare tým specialisté věnují klientovi mimo jiné také v oblastech plánovaného rodičovství, zvyšování povědomí o problematice neplodnosti a psychické pohody páru."