Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    25. 10.
  • Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě přidává další jména do line-upu pro rok 2023 - Sepultura, Marduk, Anthrax, Benediction, Terror nebo I Am Morbid.

  • Vánoční příběh: nový film režisérky Ireny Pavláskové dorazí do českých a slovenských kin 24. listopadu. Produkuje jej Europeana Production, distributorem je Cinemart. Hrají Jiří Lábus, Oldřich Kaiser, Jiřina Bohdalová, Karel Roden, Hynek Čermák, Jana Plodková, Václav Neužil, Anna Fialová, Jan Nedbal, Albert Čuba nebo Jaroslav Plesl

  • Alza.cz: největší český e-shop otevřel pobočku v Maďarsku, spolu s ní i své první místní logistické centrum. Po čtyřech letech od otevření budapešťského showroomu je to další zahraniční pobočka. Připojené logistické centrum díky své velikosti 8000 m² umožní Alze držet přímo v Maďarsku násobně větší zásobu zboží, což zvýší množství druhů zboží dostupného ihned k vyzvednutí na 14 tisíc položek.

  • TV Nova: skončila čtvrtá a podle všeho poslední řada seriálu Modrava. Průměrná sledovanost dosáhla 1,739 milionu diváků starších 4 let. "Policie Modrava se stala naprostým fenoménem a letošní závěrečná řada pak s přehledem neporazitelným lídrem ve všech cílových skupinách ve svém slotu," uvedla programová ředitelka Novy Silvia Majeská

  • 24. 10.
  • Michal Horák: známý popový písničkář, proslulý povedenými klipy, vyjíždí společně s Voxelem na Snad někdo přijde Tour, které se uskuteční mezi 8. listopadem a 3. prosincem. Zahrnuje celkem šest zastávek. Během série dvojkoncertů se Horák představí společně s nově sestavenou doprovodnou kapelou v obsazení Adam Černík (housle), Jiří Vyšohlíd (basa) a Tadeáš Macl (bicí).

  • 22. 10.
  • Fuse: kampaň, kterou připravila agentura společně s PHD a Good Game, na limitovanou edici debetních karet KB s vizuály hry League of Legends zvítězila v kategorii Nejlepší zapojení zákazníka v soutěži FLEMA Media Awards.

  • 21. 10.
  • Economia: mediální dům miliardáře Zdeňka Bakaly podal přihlášku do Asociace online vydavatelů. Stane se tak prvním tradičním vydavatelem na českém trhu, který se k této oborové platformě připojí. "Od vstupu očekáváme efektivnější ochranu svých legitimních potřeb a zájmů při formování společných pravidel a podmínek na rychle rostoucím trhu online médií," uvedli zástupci Economie.

  • 19. 10.
  • Megapixel: e-shop s digitálními fotoaparáty, videokamerami, objektivy a příslušenstvím za uplynulý fiskální rok (skončil v březnu 2021) utržil 399 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 44 milionů méně. Firma se púřeklopila z předchozí ztráty přes 3 milionu v čistý zisk 14,3 milionu korun.

  • DODO Group: novým PR manažerem v technologicko-logistickém operátorovi se stal Adam Rapák. Do firmy přichází ze společnosti McDonald’s, kde byl zodpovědný za plánování a exekutivu komunikačních a public relations aktivit na českém a slovenském trhu.

  • Milý tati: krátký film režisérky Diany Cam Van Nguyen byl nominován na letošní Evropské filmové ceny. Jde teprve o druhý český krátký film, který se do nominace dostal. Snímek po úspěchu na Českém lvu a Cenách filmové kritiky boduje i ve světě. Podle zástupců filmu se zúčastnil téměř 130 festivalů, na kterých získal 44 cen.

  • Společnost pro obranu svobody projevu: její Petice proti omezování svobody slova na sociálních sítích, která získala před 25 tisíc podpisů, se bude diskutovat v českém parlamentu. Na půdě sněmovny se bude 6. prosince konat veřejné slyšení k problematice omezování svobody projevu na digitálních platformách za účasti poslanců, zástupců Úřadu vlády a dotčených ministerstev.

  • 18. 10.
  • Radiohouse: rádiové mediazastupitelství ze skupiny Media Bohemia spouští program na podporu malých a středních regionálních podnikatelů. Do programu mediální podpory pro rok 2023 se mohou zájemci přihlašovat od 15. října. Radiohouse mezi prvních 300 žadatelů uvolní mediální prostor na zastupovaných rádiích v hodnotě 56 milionů korun.

  • Zásilkovna: logisticko-technologická firma spouští vlastní e-shop s desítkami nejrůznějších obrandovaných produktů (do kanceláře, do přírody, pro radost atd.). Poslední novinkou jsou například párové trenýrky s originálním potiskem, které exkluzivně pro Zásilkovnu vyrobila Trenýrkárna.cz. Pro doručení zboží budou nakupující moci využít síť výdejních míst Zásilkovny včetně více než 3300 Z-Boxů.

  • 17. 10.
  • Heuréka: spolu s dalšími 42 evropskými srovnávači v otevřeném dopisu eurokomisařce Marghrete Vestagerové vyzývá evropskou komisi, aby zastavila údajné zneužívání dominance Googlu. Podle srovnávačů koncern Google ve vyhledávání upřednostňuje vlastní srovnávací službu, konkrétně v tomto případě Google Shopping.

  • 15. 10.
  • Nakladatelství Paseka: středně velké nakladatelství Anny Horáčkové v roce 2021 utržilo 37,5 milionu. V meziročním srovnání to je pokles o více než 10 milionů. Čistý zisk 15,2 milionu z roku 2020 na loňských 3,4 milionu korun.