reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    06. 2.
  • TV Nova: seriál Specialisté se v pondělí 5. února večer vrátil v premiérové desáté řadě na televizní obrazovky. Tým vyšetřovatelů pod vedením majora Strouhala (Martin Dejdar) si nenechalo ujít 26,48 procenta diváků v CS 15 až 54 u TV. Premiérový díl Mimo zákon sledovalo 1,133 milionu diváků v cílové skupině 4+.

  • Rádio Blaník: od pondělí 5. února mění své programové schéma. Ranní show Dobré ráno od 6.00 do 9.00 hod. nově moderuje moderátor Petr Slíva. V čase od 10.00 hod. do 13.00 hod. se nově představí moderátor Jiří Fröhlich. Stanice posiluje i regionální obsah a tým tzv. Krajánků, tedy regionálních redaktorů, kdy moderátora Vlastu Suka doplňuje Petr Brožík, který zároveň společně s Martinem Císařem posílí podvečerní, večerní a zejména víkendové vysílání.

  • Lentiamo: e-shop, zaměřený na péči o oči, podle předběžných výsledků v loňském roce rostl o zhruba 5 procent, za prodej zboží dle svých údajů utržil 836 milionů korun. "Přestože cíle na rok 2023 byly vyšší, vzhledem k nepříznivým vlivům v průběhu roku i poklesu české e-commerce jako celku nakonec vedení firmy hodnotí výsledek pozitivně." "Celkově jsme rostli meziročně o cca 5 procent, což je menší propad oproti tomu, na co jsme zvyklí. Obvykle rosteme o 7 až 9 procent. Nicméně vzhledem k celkovému poklesu e-commerce o 6 procent naše čísla nevypadají špatně," uvedl CEO Lentiamo Jiří Urban.

  • Česká tisková kancelář: agentura nově sjednotila své služby pro komerční zákazníky pod značku ČTK Connect. Ta "komunikačně propojuje informace a aktivity firem či institucí s médii a uživateli v Česku i po celém světě". Pod hlavičkou ČTK Connect nabízí publikaci firemních sdělení, výrobu a šíření videopřenosů, pronájem eventových prostor PressCentra či zajištění obsahových speciálních webových i tištěných magazínů na míru.

  • 05. 2.
  • TV Nova: vysílání retro Televizních novin, k připomenutí 30. výročí založení stanice, v neděli 4. února přilákalo 41,92 procenta diváků v CS 15 až 54 u TV. V širší cílové skupině 4+ designově speciální Televizní noviny vidělo 1,349 milionu diváků.

  • Michal Hrůza: zpěvák, skladatel a kytarista do světa vypouští singlovou novinku Mikádo. Živě pak zazní na jarní části turné na pěti zastávkách napříč republikou. Michal Hrůza s jeho Kapelou Hrůzy se jej rozhodli uspořádat po úspěšném podzimním koncertě v pražském Lucerna Music Baru.

  • Mighty Sounds: na 18. ročník open air festivalu, který proběhne 28. až 30. června 2024 na letišti Aeroklubu Tábor, dorazí mexičtí Panteón Rococó. Bude se jednat o jejich návrat do České republiky po dlouhých 10 letech. Tyto jihoamerické hvězdy doplní v programu již oznámené Bad Religion nebo The Hives.

  • 03. 2.
  • Xzone.cz: pořadí nejprodávanějších her ve specializovaném e-shopu za leden 2024 - 1. The Last of Us Part II Remastered, 2. Prince of Persia: The Lost Crown, 3. Tekken 8, 4. Cyberpunk 2077– Ultimate Edition, 5. Forspoken. Nejprodávanější konzolí se stala PlayStation 5 ve "slim" podobě.

  • 02. 2.
  • Media Bohemia: západočeské Hitrádio FM Plus začíná od února vysílat i na frekvenci 96.6 FM v Mariánských Lázních. Stanice, která působí v Plzeňském a Karlovarském kraji, tak pomocí tohoto dokrývače vylepší pokrytí v Mariánských Lázních a okolních obcích. Nově si ji může naladit až o 30 tisíc posluchačů více.

  • 01. 2.
  • Film Europe: z distribuční společnosti a navazujících aktivit jako Edison Filmhub odchází PR a marketingová manažerka Denisa Nováková. Nahradit by jí měla Vlasta Tichá, která nastoupí k 1. březnu 2024.

  • AMI Communications: klientské portfolio PR agentury se od začátku letošního roku rozrostlo o kliniku Prague Fertility Centre (středisko asistované reprodukce). "V komunikaci se AMI Healthcare tým specialisté věnují klientovi mimo jiné také v oblastech plánovaného rodičovství, zvyšování povědomí o problematice neplodnosti a psychické pohody páru."

  • FTV Prima: TV kanál Prima COOL přichází s novou řadou "holčičí" autorevue Bábovky a plechovky, která bude mít osm dílů.  Moderátorka Tereza Tobiášová v nové sérii vyměnila parťačku, kterou se stala herečka Monika Timková. Druhá řada Bábovek a plechovek startuje 14. února.

  • 30. 1.
  • O2 Czech Republic: Nadace O2 rozdělila 5 milionů korun na digitální bezpečnost mezi 60 procent žadatelů. Tj. mezi 57 škol. Peníze budou využity na zdravé a bezpečné využívání technologií, mediální gramotnost nebo ovládání umělé inteligence.

  • ČEZ: polostátní energetická skupina se stala novým generálním partnerem Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Od roku 2018 pozice generálního partnera festivalu nebyla obsazena. Výpadek byl podle zástupců festivalu částečně kompenzován navýšením podpory z veřejných rozpočtů a tržeb ze vstupného, ale také nutností ustoupit z některých plánovaných koncertních projektů. Předtím byla generálním partnerem společnost CETIN nebo Česká spořitelna.

  • 29. 1.
  • Prima Media Club Group: novým členem představenstva jednoho z vehiklů, které spoluvlastní TV Prima, se stal finanční ředitel Lukáš Kubát. Ten je zároveň členem TOP managementu stanice.