Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    09. 5.
  • Rock for People: hlavním partnerem pro mobilitu festivalu je i v letošním roce české zastoupení automobilky Toyota. Pro festival poskytne flotilu 20 nízkoemisních vozů včetně bateriových elektromobilů a vodíkové Toyoty Mirai. Budou sloužit pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů.

  • Soundtrack Festival: firma, která pořádá mezinárodní festival filmové hudby a multimédií Soundtrack Poděbrady, v roce 2023 utržila 11,4 milionu korun. O rok dříve to bylo 6,4 milionu. Celkový obrat činil 16 milionů (10,5 milionu). Čistý zisk převýšil půl milionu, v roce 2022 to byla ztráta 1,1 milionu korun.

  • Xzone.cz: pořadí nejprodávanějších her ve specializovaném e-shopu za duben 2024 - 1. Fallout S.P.E.C.I.A.L. Anthology, 2. StellarBlade, 3. PacificDrive - DeluxeEdition, 4. NHL24, 5. EA SPORTS FC 24.

  • 08. 5.
  • Anifilm: festival animovaných filmů rozdal ceny v rámci národní soutěže Český obzor. Nejlepším českým videoklipem je Prezident Lourajder: Lunapark režiséra Mateje Mihályiho. Cenu za nejlepší české zakázkové dílo si odnesl Marek Berger se spotem Rychlé šípy slaví 85 let. Nejlepším seriálem je pilotní díl série Veggierado od režiséra Jana Bubeníčka.

    Cenu Nadace PPF pro nejlepší český krátký a celovečerní film získal Filip Pošivač, autor loňského vizuálu Anifilmu, s loutkovým filmem Tonda, Slávka a kouzelné světlo. Tentýž film byl oceněný i Cenou České televize za nejlepší české animované dílo, což je cena udělovaná napříč všemi kategoriemi. Cenu za celoživotní přínos animovanému filmu si na zahajovacím večeru převzal scenárista, dramaturg a pedagog profesor Jiří Kubíček.

  • 07. 5.
  • Comtech Can: česká kreativní agentura Aleše Vrby a Jana Rauscherta mění po 33 letech brand. Od května vystupuje pod obchodním jménem Can Agency. Změna má reflektovat větší integraci agentury se sesterskou mediální agenturou Can Media.

  • Vantage Film Prague: firma, která se zabývá pronájmem filmových kamer, objektivů a dalšího filmového vybavení, v roce 2023 utržila 125 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 6 milionů. Čistý výsledek za sledované období skončil v minusu 1,4 milionu korun, o rok dříve to byla negativní nula.

  • Miloš Dodo Doležal: kytarista, zpěvák a producent vydává po osmi letech nové autorské rockové album. Pod titulem Level 777 vychází na CD, LP a digitálních službách právě dnes. Deska obsahuje 10 nových písní s texty reflektujícími současnou dobu. "Název alba Lelvel 777 může znít záhadně, ale pokud je vám povědomý biblický výraz 666 označující číslo šelmy a bytosti sympatizující, číslo 777 znamená opětovné propojení lidí s hlavním vesmírným zdrojem na úrovni duše, ducha a ve fyzickém bytí. Není to zase tak složité, jak to vypadá," prohlásil Doležal.

  • 06. 5.
  • TV Nova: stanice mimořádně zařadila do terestrického vysílání sérii (dvě řady) Iveta z dílny Voyo Originál, které v posledních šesti týdnech patřily nedělní večery. Průměrně si jednotlivé epizody o životě zpěvačky Ivety Bartošové nenechalo podle Novy ujít 28,31 procenta diváků v CS 15 až 54 v tu dobu u TV. Po dobu šesti večerů sérii sledovalo podle TV Nova v průměru 0,964 milionu diváků starších 4 let. Diváky zaujal i navazující třídílný dokument Málo mě znáš se share 31,39 procenta ve stejné cílové skupině.

  • GoOut: start-up, který mapuje kulturní akce ve městech a umožňuje nákup vstupenek a který působí i v zahraničí, v roce 2023 utržil téměř 72 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 14 milionů. Obrat narostl ze 70 milionů na 96 milionů. Čistý zisk se meziročně navýšil ze 17 milionů na více než 22 milionů korun.

  • 05. 5.
  • Česká spořitelna: vykázala k 31. březnu 2024 neauditovaný konsolidovaný čistý zisk za 1Q ve výši 5,7 miliardy korun (o rok dříve za stejné období 3,3 miliardy korun). Provozní zisk vzrostl v 1. čtvrtletí 2024 meziročně o 33,5 procenta na 7,5 miliardy korun, a to zásluhou vyšších provozních výnosů, které v meziročním porovnání vzrostly o 17,3 procenta zejména v důsledku vyššího čistého úrokového výnosu a čistého výnosu z poplatků a provizí.

  • 03. 5.
  • FTV Prima: zpravodajská stanice CNN Prima News přinese divákům dva nové videopodcastové tituly, nové studio a připravuje i další nové pořady, které souhrnně zaštítí značkou CNN Prima News Podcast. "Spáleniště… Příběhy hasičů je nový projekt moderátora Krimi zpráv Matěje Rychlého. Společně s vyšetřovatelem Martinem Kavkou budou vyprávět příběhy těch největších a nejděsivějších požárů posledních let."

    Další novinkou je videopodcast Do pohody s Marianem Jelínkem, který moderuje Lucie Čermáková. "Věhlasný kouč sportovních hvězd i vrcholných manažerů poradí, jak se vypořádat s našimi každodenními problémy – výchovou dětí, partnerským soužitím či osobními krizemi."

  • Czech News Center: vydavatelství Daniela Křetínského spustilo pod hlavičkou E15 nový rozhovorový videopořad Flow. Ten se bude zaměřovat na témata z oblastí byznysu, politiky, vzdělávání, životního prostředí, technologií nebo inovací. Pořad moderuje novinářka Veronika Jonášová.

  • 02. 5.
  • Fortuna: sázková společnost dnes spouští novou kampaň ve spolupráci se skupinou Publicis Groupe. Pokračuje tak v dlouhodobém komunikačním konceptu "Fortuna ti přeje", který představila loni v září. V nejnovější televizní kampani sázková společnost "oživila štěstěnu". O kreativu se postarala konkrétně agentura Leo Burnett pod vedením kreativní ředitelky Nikoly Foktové. Reklama odstartovala 2. května a poběží celý měsíc v televizi, online, v tisku, na venkovních plochách a na sociálních sítích. Mediální agentura je Dentsu, produkční agentura Boogie Films.

  • 01. 5.
  • Český rozhlas: seznam kandidátů, kteří se ucházejí o jedno místo v Radě ČRo - Jakub Chytil, Zdeněk Mahdal, Petr Šíla, Jiří Vejvoda, René Zeithaml. Slyšení kandidátů na parlamentním Výboru pro mediální záležitosti se uskuteční 9. května.

  • 30. 4.
  • Securitas ČR: do firmy, podnikající v oboru bezpečnostních řešení a služeb v České republice, přichází na pozici obchodního a marketingového ředitele Tomáš Pánek. Pánek předtím vedl pobočky jak nadnárodních, tak českých společností působících v segmentu B2C nebo B2B, mezi jinými například Mars, Naut Group a dalších.