SPM Invest: oděvní divize SPM (majitelé Marek Španěl a Slavomír Pavlíček) získává majoritní podíl ve společnosti Freshlabels, která se zaměřuje na segment designové a udržitelné módy v Česku již od roku 2006. "Kapitál a know-how SPM pomohou společnosti realizovat investice zaměřené na další expanzi značky na českém online i offline trhu a v dalších letech i na dalších trzích v západní Evropě. Další rozvoj značky bude probíhat ruku v ruce s původními zakladateli značky i stávajícím managementem," uvedli zástupci SPM.
Kromě e-shopu, dostupného ve 26 zemích světa, provozuje Freshlabels i 2 kamenné prodejny v Praze. V uplynulém roce služby Freshlabels vyhledalo podle SPM více než 45 tisíc zákazníků a tržby dosáhly necelých 100 milionů korun. Nová akvizice rozšíří módní a retailovou divizi investiční skupiny SPM, kde již působí obchod s prémiovou pánskou módou Feratt, módních značek Pietro Filipi a STYX, e-shop se spodním prádlem Trenyrkarna.cz nebo prodejce moderních menstruačních pomůcek Maluna.cz.