Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • Jana Peterková: poloviční majitelka televize Šlágr TV získala licenci k provozování televizního vysílání stanice Televize Natura (zaměření "přirozený životní styl, příroda, osobní rozvoj") prostřednictvím IPTV. Licence platí na 12 let.

  • AdHackers: agentura Jana Řeháka získala rozpočet společnosti Skanska pro kreativní agenturu na českém a slovenském trhu.

  • Slevomat.cz: v roce 2017 prodal celkem 277 tisíc zájezdů a pobytů dohromady. Meziročně jde o nárůst o 14 procent . Nejvíce zájezdů a pobytů se podařilo prodat v Česku. Jen pobytů zde prodal 185 tisíc (meziročně plus 7 procent).

  • Mladá fronta: obchodní tým divize Euro od února rozšiřuje Lenka Žilková, která nastupuje na pozici senior sales manažer. Na starost bude mít agenturní prodej, VIP zákazníky divize Euro a především lifestylový magazín Esence.

  • Radioprojekt 2H 2017, poslechovost regionálních stanic (poslech včera): Radio Blaník 569 tisíc posluchačů, Rádio Kiss 333 tisíc, Rádio Beat 255 tisíc, Country Radio 223 tisíc, Rádio Čas 143 tisíc.

  • Radioprojekt 2H 2017 poslechovost celoplošných stanic (poslech včera): Radio Impuls 1028 tisíc posluchačů (oproti předchozímu období plus 23  tisíc), Evropa 2 860 tisíc (plus 2 tisíce), ČRo Radiožurnál 846 tisíc (plus 13 tisíce), Frekvence 1 818 tisíce ( plus 4 tisíce).

  • ULekare.cz: do online medicínské poradny nastoupily marketingové a komunikační posily Andrea Čiperová (ex-Mladá fronta) a Táňa Lálová (ex-Seznam.cz).

  • reklama
  • Mafra: mediální dům ze svěřenského fondu Andreje Babiše začal obchodně zastupovat server JenZeny.cz. Ten spadá pod divizi Brandformance digitální agentury Business Factory.

  • TV Kinosvět: dokumentární televizní kanál Leoše Pohla začal vysílat v přechodovém DVB-T2 multiplexu společnosti Digital Broadcasting (showbyznysový podnikatel Radim Pařízek).

  • Velká Británie: filmové a televizní produkce v roce 2017 utratily ve Spojeném království 1,9 miliardy liber (v přepočtu přes 54 miliardy korun). V meziročním srovnání to představuje nárůst o 12 procent. Z celkového čísla na filmy připadá 1,7 miliardy liber (celkem 68 major produkcí, například Mission Impossible 6, Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 atd.), meziročně plus 23 procent.

  • Skylink: satelitní platforma rozšiřuje programovou nabídku o cestovatelský a lifestylový kanál Travelxp HD. Stanice bude dostupná i v dalších platformách operátora M7 Group - na nizozemských Canal Digitaal a Online.nl a na belgickém TV Vlaanderen. Plně lokalizovaný do češtiny Travelxp HD si diváci mohou naladit od 5. února.

  • Letuska.cz: provozovatel jednoho z největších online prodejců letenek, společnost Asiana, v roce 2016 utržil 268 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 51 milionů. Čistý zisk spadl z 13 milionů na 8,5 milionu korun.

  • Česká televize: ve čtvrtek 1. února startuje nový pořad o ekonomice a byznysu Byznys ČT24. Ekonomický týdeník se stopáží 30 minut budou moderovat Michaela Nováková a Michala Hergetová.

  • Maxus Czech Republic: mediální agentura ze skupiny GroupM změnila zavedený obchodní brand na poněkud kostrbatý název MC2 Praha Media Agency. Novým jednatelem firmy se stal Martin Králík, který vystřídal Davida Nováka. Ten se stal novým prokuristou. Změny jsou součástí procesu, během kterého byli zaměstnanci a klienti Maxusu přesunuti do sesterské mediálky MediaCom.

  • R2B2: do programatické sítě se nově připojila 3 mediazastupitelství - HyperMedia, AdMaster a Impression Media. Portfolio se rozrostlo o další desítky webů, které dohromady dosahují téměř 300 milionů pageviews měsíčně. Objemově se síť R2B2 zvětšuje o cca 20 procent.

  • Economia: vydavatelství miliardáře Zdeňka Bakaly koupilo soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, jejichž titulárním partnerem jsou Hospodářské noviny. Prodávajícím je skupina okolo PR agentury Bison & Rose. Economia v rámci transakce zároveň prodává magazín o médiích a marketingové komunikaci Marketing & Media.

  • Česká televize: druhý "duel" kandidátů na prezidenta (vysílaly programy ČT1 a ČT24) sledovalo 2,7 milionu diváků v cílovce 15+, podíl na sledovanosti činil 56 procent.

  • FTV Prima: první "duel" prezidentských kandidátů sledovalo v úterním prime time 2,2 milionu lidí ve skupině 15+, podíl na sledovanosti 47,62 procenta.

  • Annonce: novým statutárním ředitelem vydavatelství se stal Petr Bednář (ředitel divize digital VLM), novým předsedou správní rady Vít Nantl (ředitel VLM).

  • Czech Media Club: novým jednatelem nákupního sdružení tuzemských mediálek se stal šéf Publicis One Tomáš Varga (nahradil Martinu Říhovou). Sdružení zároveň před pár dny uzavřelo rámcovou smlouvu o agenturním nákupu pro rok 2018 s Českým rozhlasem.

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hlasujte pro zpravodajský web Borovan.cz
reklama

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.