Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • Ogilvy & Mather Morava: komunikační agentura ze skupiny Ogilvy/WPP v roce 2017 utržila 84 milionů korun, v meziročním srovnání o 2 miliony více. Z toho na prodej médií připadlo 58 milionů (o rok dříve 61 milionů). Čistý zisk klesl o 2 miliony na 4,4 miliony korun.

  • Hudební průmysl: tržby hudebního segmentu v USA za prvních šest měsíců 2018 dosáhly podle RIAA objemu 4,6 miliardy dolarů, v meziročním srovnání o 10 procent více. Na streamovací služby přitom z celkové sumy připadlo 3,4 miliardy dolarů.

  • Tuty Broadcasting: provozovatel dětské televize Tuty rozšiřuje distribuci. Stanice je nově součástí nabídky satelitní Digi TV, internetové služby Digi2GoO a zároveň Start od UPC ČR. V nejbližší době by měla být začleněna i do nabídky O2 TV.

  • Konektor Social: obsahová a digitální agentura Rostislava Starého a spol. v roce 2017 utržila přes 21 milionů korun, o 7,5 milionu více než v roce 2016. Čistý zisk narostl ze 170 tisíc na milion korun.

  • Musica Bohemica: agentura Jaroslava Těšínského letos nevyhlásí anketu Český slavík. "Slavík tak získá oddechový čas, aby se v budoucnu objevil v pozměněné podobě." Anketa v předchozím ročníku čelila skandálu kvůli podivně odebraným hlasům kapele Ortel a zpěvákovi Tomášovi Ortelovi.

  • POS Media Czech: indoorová společnost (point-of-sale marketingová řešení v obchodních řetězcích) v roce 2017 utržila 235 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 2 miliony více. Čistý zisk 19 milionů z roku 2016 se překlopil na loňskou čistou ztrátu 5 milionů korun. Firmě loni enormně narostl nákup služeb o 20 milionů na 181 milionů korun.

  • Red Media: mediální agentura ze seskupení Kindred  Group vyhrála digitální mediální rozpočet velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry. Na starosti bude mít digitální mediální strategii a nákup online médií.

  • reklama
  • Mautilus: brněnská softwarová firma zaměřená na tvorbu multiscreenových řešení zejména v oblasti HbbTV v uplynulém fiskálním roce (skončil v listopadu 2017) utržila přes 31 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 5 milionů. Čistá ztráta činila 2,2 milionu oproti zisku 300 tisíc o rok dříve. Odpisy byly na úrovni 8 milionů korun.

  • Nielsen Admosphere: výzkumná agentura (ACNielsen drží 51 procent) v roce 2017 zvedla tržby o 9 milionů na 114 milionů. Firma ale loni spadla do ztráty 2 miliony oproti zisku 600 tisíc korun v roce 2016. Odpisy zůstaly na stabilní úrovni 8 milionů, znatelně se meziročně zvedly osobní náklady o 7 milionů na 57 milionů korun.

  • Nomen Public Relations: PR agentura Hany Patrovské v roce 2017 utržila přes 36 milionů korun, meziročně o 7,5 milionu více. Firma spadla do ztráty 1,5 milionu oproti zisku 600 tisíc o rok dříve.

  • O2 TV: z pozice jednatele televizní firmy odešel šéf celé O2 Jindřich Fremuth. Novým jednatelem se stal Richard Siebenstich, ředitel komerční divize O2.

  • N media: chystaný internetový deník Nový deník zveřejnil ceny předplatného - měsíc 195 korun, tři měsíce 580 korun, rok 1950 korun, přístup pro 5 lidí 8900 korun. V nabídce jsou i nejrůznější varianty včetně balíčku digital+print.

  • TV Nova: druhý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas, vysílaný v sobotu 8. září, dosáhl 32,75 procenta share v cílové skupině 15 až 54. V širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 952 tisíc diváků.

  • O2 TV Sport: novou hokejovou redakci sportovní televize tvoří Jan Homolka, Tomáš Zetek, Libor Basík a Jan Velart. Tým doplňuje reportérské duo Richard Tesař a Tereza Kubíčková. Stanice každé pondělí zařadí nový lifestylový magazín Ice Time.

  • Led Multimedia: provozovatel velkoplošných reklamních LED obrazovek v roce 2017 utržil téměř 16 milionů korun, v meziročním srovnání o milion méně. Čistá ztráta se prohloubila skoro o 2 miliony na 6,3 milionu.

  • Mafra: starší informace z Borovan.cz oficiálně potvrzena. Po několika týdnech jednání se vydavatelství Mafra (MF Dnes, iDnes.cz, Lidové noviny, TV Óčko atd.) podařilo prodat poptávkový web AAApoptavka.cz. Kupcem se stala společnost B2M.cz podnikatele Petra Valeše. Jeho firma provozuje konkurenční server ePoptavka.cz. Nový majitel převzal závazky vůči všem aktuálním zákazníkům AAApoptavka.cz a části zaměstnanců. Přes chystané propojení týmů by obě značky měly fungovat nezávisle.

  • N media: firma připravující Nový deník spustí 12. září crowdfundingovou kampaň, ve které nabídne první možnosti, jak se stát předplatiteli. Online Nový deník, který bude v drtivé většině za paywallem, odstartuje 28. října.

  • Česká televize: novou řadu taneční show StarDance ČT odstartuje v sobotu 13. října. Pořad nabídne několik novinek - večer nazvaný Cesta kolem světa, ve kterém účinkující zatančí na melodie z Turecka, Indie nebo Japonska. Poprvé se bude tančit polka. Změny se dotknou i hlasování - o tom, kdo postoupí do finále, poprvé rozhodnou pouze diváci.

  • Filmová a televizní společnost Total HelpArt T.H.A.: produkční společnost Ondřeje Trojana v roce 2017 utržila téměř 12 milionů korun, v meziročním srovnání o 15 milionů méně. Oproti zisku 11 milionů v roce 2016 firma spadla loni do ztráty 1,4 milionu.

  • Miton Group: novou mluvčí investiční skupiny, specializující se na internet, se stala Michala Gerogorová (ex-Rohlik.cz), která bude zodpovídat za veškerou externí a interní komunikaci.

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Httpool: reklamní síť/agentura vedená Radkem Vašíčkem se loni propadla do ztráty 2,5 milionu korun oproti zisku 100 tisíc v roce 2016. Tržby se v roce 2017 zvedly o půl milionu na 12,4 milionu korun.

  • TV Nova: čtvrtý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas dosáhl v sobotu 22. září v prime time 34,28 procenta share v cílovce 15 až 54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1,051 milionu diváků.

  • N media: chystaný Nový deník si v crowdfundingové kampani objednalo již 3000 předplatitelů, čímž bylo dosaženo cíle. Na finanční soběstačnost tohoto nového média je však potřeba 20 až 25 tisíc předplatitelů.

reklama

Hit dne

Trailer k novému filmu Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny.

  • Na turné

    Chinaski
    05. 10.07. 12.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Predátor: Evoluce

S výjimkou občasných záblesků invenční filmařiny čistokrevné, poctivé a solidně udělané béčko. Tedy laciné nebo lacině působící triky a rekvizity, nenápaditá choreografie akčních scén, papírem šustící základní zápletka a podivná a nepravděpodobná parta hlavních hrdinů (obzvláště role bioložky se příliš nepovedla) se širokým rozpětím hereckých výkonů.

Za vzkříšením série o nepříjemném mimozemském lovci lidí stojí z velké části režisér a scenárista Shane Black (Iron Man 3, Poslední akční hrdina, Poslední skaut), který se objevil v menší roli v původním Predátorovi z roku 1987. Black neměl úplně špatnou výchozí pozici - navázat mohl na docela povedený snímek Predátoři (2010) s Adrienem Brodym v hlavní roli plus na panující módu nostalgie po trhácích či tématech ze 70. a 80. let, viz pokračování Rockyho, Indiana Jonese nebo aktuální MEG, silně upomínajícího na Čelisti.

Leč bohužel, Black jakoby se projektu věnoval na půlku své kapacity. O nějakém překvapení ze světa Predátorů se již nedá mluvit, ale Predátor: Evoluce postrádá hlavně napětí (napínavých scén je zde opravdu pomálu a to včetně sekvencí odehrávající se v lese) a nějakou výraznější atmosféru. Některé pasáže jsou zde vyloženě slabé a divně nepravděpodobné a zmotané - viz střílečka u univerzitního hřiště nebo u havarovaného mimozemského modulu. To samé platí i o utrápených dialozích. Nepříliš povedený filmový návrat letošního roku je tu.