Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • Scholz & Friends: česká pobočka komunikační agentury v roce 2017 utržila 44 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk klesl ze 6,2 milionu na 1,2 milionu korun.

  • Sport Invest Marketing: agentura, která marketingově zastupuje řadu špičkových sportovců (Ester Ledecká, Petr Čech atd.) v uplynulém fiskálním roce (skončil v dubnu 2017) utržila 57 milionů korun, v meziročním srovnání o 8 milionů méně. Čistý zisk stoupl ze 600 tisíc na 1,3 milionu korun.

  • Česká televize: za prvních šest měsíců 2018 dosáhla v cílové skupině diváků nad 15 let podílu na sledovanosti 30,89 procenta (celý den), o jeden procentní bod více než ve stejném období 2017. Nejsledovanějším pořadem 1H 2018, a to na všech českých televizích, byl Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2,71 milionu diváků v 15+ (celý den).

  • Boomerang Communication: obsahová a komunikační agentura v roce 2017 navýšila tržby o 10 milionů na 117 milionů korun. Čistý zisk se zvedla ze 16 milionů na 19 milionů korun.

  • Telco Pro Services: datový a telekomunikační dodavatel pro skupinu ČEZ v roce 2017 utržil 645 milionů korun, v meziročním srovnání o 20 milionů více. EBITDA narostl o 16 milionů na 176 milionů korun. Čistý zisk stoupl o 5 milionů na 25 milionů.

  • TV Nova: do podzimního vysílání vrátí imitační show Tvoje tvář má známý hlas. V nové řadě diváci uvidí herečku Jitku Schneiderovou nebo muzikanta Vojtěcha Drahokoupila.

  • Seznam.cz: televizní reportér Josef Klíma se svým týmem přechází do televize Seznam.cz TV, pro kterou bude točit reportážní pořad. Ten by se měl začít vysílat od konce léta.

  • reklama
  • TV Nova: televizní skupina v první polovině 2018 dosáhla souhrnně programem všech svých stanic podílu na sledovanosti v prime time 37 procent v cílové skupině 15 až 54 let. V celodenním měřítku dosáhl podíl celé skupiny ve stejné cílové skupině 35,5 procenta. Největšího podílu na sledovanosti v rámci Nova Group dosáhla opět hlavní stanice TV Nova, kterou v 1H 2018 v prime time sledovalo průměrně 26,1 procenta diváků v 15 až 54 u televizních obrazovek. V celodenním měřítku dosáhl stanice Nova podílu ve stejné cílovce 22,6 procenta.

  • Zásilkovna: nově zajišťuje přepravu zásilek do Itálie. Je to již jedenáctá země, Zásilkovna dopravuje rovněž po Česku, Slovensku, dále pak do Maďarska, Rumunska, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie a na Ukrajinu. V roce 2017 dosáhl obrat firmy 470 miliónů korun. Letos se čeká 840 milionů.

  • FTV Prima: seriál Modrý kód završil jarní sezónu, poslední předprázdninový díl ve středu 27. června zhlédlo 840 tisíc diváků (podíl na sledovanosti 22,57 procenta) v cílovce 15+. Průměrně jej v jarní sezóně 2018 sledovalo 871 tisíc diváků v 15+ na epizodu.

  • Seznam.cz: v rámci spolupráce s placenou streamovací platformou Obbod internetová firma získala práva na desetidílný seriál Vyšehrad. Ten bude do konce roku přístupný na Stream.cz.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina navýšila na 100 procent podíl v licenční firmě František Vostál, která provozuje Hitrádio Vysočina.

  • CLV ČR: provozovatel sítě reklamních city lightů (majitel Rencar Media a City - Tools) v roce 2017 utržil 33 milionů, v meziročním srovnání o 7 milionů více. Čistý zisk zůstal na úrovni 200 tisíc korun.

  • Antimonopolní úřad: čínské skupině Citic Group povolil výkon výlučné kontroly nad investičními firmami CEFC Group (Europe) Company a Lapasan.

  • Skylink: podle informací televize Prima soud společnosti M7 Group (provozovatel Skylinku) nařídil, aby u dekódovacích karet, které umožňují přístup k obsahovým službám slovenského Skylinku, zablokovala přístup k televizním programům Prima, Prima Cool, Prima love, Prima Zoom, Prima Max a Prima Krimi.

  • Alza.cz: největší e-shop miliardáře Aleše Zavorala v pondělí 25. června otevře druhou prodejnu bez obslužného personálu blízko pražského metra Budějovická. První takový obchod Alzy byl otevřen loni na pražské Floře. Během prvních 5 měsíců prodejna odbavila 22 tisíc zakázek a vygenerovala obrat téměř 23 milionů korun.

  • Seznam.cz: od dnešního dne Stream.cz začíná streamovat nový osmidílný cooking pořad Grill Hunters, ve kterém recepty pro letní grilování představí Martin Škoda a španělský šéfkuchař Jesus Comino Ramir.

  • TV Nova: seriál Ordinace v růžové zahradě 2 ukončil jarní sezónu 2018 epizodou Všechno je jinak. Uvedený díl dosáhl nejlepšího podílu na sledovanosti letošního roku, když oslovil 27,06 procenta diváků u obrazovek v cílovce 15 až 54 let.

  • AV Media: velký hráč na trhu prezentační, projekční a audiovizuální techniky dokoupil 49 procent v dceřince Rental Pro (technické zabezpečení koncertů, turné, festivalů, společenských akcí, kongresů, módních přehlídek, veletrhů atd.). Ve firmě tak nyní vlastní 100 procent.

  • PR.Konektor: do čela nově vytvořeného týmu "intergrovaného strategického poradenství" se postavil Tadeáš Novák. Do PR.Konektoru se vrací po 5 letech, v mezidobí pracoval pro zlínskou digitální agenturu Pria

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Nakladatelství Slovart: v roce 2017 utržilo 80 milionů korun, stejně jako o rok dříve. Čistý zisk mírně klesl z 1,6 milionu na 1,5 milionu korun.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina pohltí několik svých dceřinek, které provozují menší rádia - Rádio Černá Hora II., Radio Dobrý den (Rock Radio), AZ Rádio (Hitrádio City) a František Vostál (Hitrádio Vysočina).

  • Svoboda Press: obří tiskárny ovládané německou skupinou Euro-Druckservice v roce 2017 utržily 1,595 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 94 milionů korun. Čistý zisk se zvedl z 26 milionů na 29 milionů korun. Zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) dosáhl na úroveň 156 milionů korun (o rok dříve to bylo 177 milionů).

reklama

Hit dne

Laibach: The Whistleblowers.

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Ant-Man a Wasp

V porovnání s nedávno uvedenými epickými Avengers: Infinity War působí aktuální přírůstek marvelovského světa Ant-Man a Wasp spíše jako chudý příbuzný. Je ovšem pravda, že první filmový Ant-Man (2015) vyzníval v porovnání s dalšími marvelovskými hrdiny ještě zakřiknutěji.

Bohužel režisér Peyton Reed ani napodruhé nedokázal vymyslet nějaký výraznější klíč, jak ze zmenšujícího se a zvětšujícího se chlapíka vykřesat zajímavé dobrodružství či vizuálně přitažlivé scény. Ústřední dvojice hrdinů (Paul Rudd a Evangeline Lilly) působí mdle, nevýrazně, v jakékoliv společné scéně je přehraje zkušený pardál Michael Douglas. Scott Lang/Ant-Man by si rozhodně zasloužil poněkud důkladnější pozornost nějakých nadanějších scenáristů.

Filmu chybí nějaký silnější příběh, ústřední motiv. Přece jenom po apokalypse z posledních Avengerů je drobná záchranná mise jednoho člověka poněkud málo. Hlavní záporák, obchodník se zbraněmi, je plochá, plakátovitá postavička bez šťávy a kontextu. Rovněž sekvence z kvantových polí, kde by člověk čekal nějaký výraznější výtvarný/designový počin, svou nekomplikovaností trochu připomínají 90. léta.

Jinými slovy: v porovnání s ostatními marvelovskými bijáky je Ant-Man a Wasp spíše průměr, byť možná z hlediska hlášek asi nadprůměr. A přesto, díky závěrečné scéně, je Ant-Man a Wasp další kostičkou z velké stavby Marvel Universe, kterou si hardcore fanoušci asi nenechají ujít.