Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

  • Zonky: do marketingového týmu internetové peer2peer půjčovací platformy nastupuje Jan Sladovník, který přebírá český trh po Jakubu Strýčkovi. Ten se v současnosti přesouvá do role, ve které bude řídit rozvoj značky v Evropě.

  • Samsung: v Hradci Králové otevřel nové kontaktní centrum. Kompletní komunikaci se zákazníky v něm zajišťuje Conectart. Centrum, jehož rekonstrukce se vyšplhala na 5 milionů korun, má rozlohu 463 m² a funguje zde 40 pracovních míst.

  • Albatros Media: novým členem představenstva knižní firmy se stal finanční ředitel Jan Moser (ex-Aures Holdings). Ten do pozice CFO nastoupil v dubnu.

  • Český telekomunikační úřad: Rada ČTÚ je opět kompletní. Radního Josefa Bednáře, kterému v květnu skončil mandát, od 1. července nahradil Lukáš Zelený. Dříve působil jako vedoucí právního oddělení spotřebitelské organizace dTest a vláda jej jmenovala do rady na pět let.

  • reklama
  • FTV Prima Holding: v těchto dnech Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zahájil zjednodušené řízení ve věci získání nepřímé výlučné kontroly televize Prima slánským miliardářem Ivanem Zachem. Akvizice byla ohlášena v polovině června.

  • Stratex Communication: reklamní a marketingová agentura Jana Hrušky v roce 2018 utržila přes 59 milionů korun. V meziročním srovnání to je téměř o 15 milionů více. Čistý zisk meziročně klesl z 5 milionů na 2,4 milionu korun.

  • TV Nova: na podzim odstartuje další, šestou řadu show Tvoje tvář má známý hlas. V pořadu se objeví osm nových soutěžících, mezi nimi i herečka Zuzana Norisová.

  • Alza.cz: největší český e-shop Aleše Zavorala a spol. pro Čechy a Slovensko otevírá novou kategorii nabídky Alza Pet se zbožím pro psy a kočky.

  • Český telekomunikační úřad: dnes zveřejnil návrh podmínek chystané aukce kmitočtů v pásmu 700 MHz a 3,5 GHz. Šedesátistránkový dokument je k dispozici v průběhu třiceti dnů veřejné konzultaci. Vyhlášení tendru je plánováno na podzim. Vlastní elektronická aukce by měla proběhnout v lednu 2020 tak, aby do dubna 2020 mohly být uděleny příděly rádiových kmitočtů a vydražené kmitočtové bloky mohli operátoři začít používat pro spuštění sítí od poloviny roku 2020.

  • Český rozhlas: zahraniční zpravodajové rozhlasu se od srpna 2019 vystřídají v Berlíně, Moskvě a Varšavě. Do Moskvy nastupuje Ivana Milenkovičová ze Zahraniční redakce ČRo. Martin Dorazín, kterého střídá, bude nově zpravodajem ve Varšavě. Poslední změna se týká Pavla Poláka, kterého v Berlíně vystřídá další reportér zahraniční redakce Václav Jabůrek.

  • Publicis Groupe: sjednocuje v Česku svoje služby v oblasti PR a influencer marketingu pod novou značku Kindred.MSL. Ta bude fungovat jako specializované oddělení agentury Kindred, kam se přesouvá současný tým PR agentury MSL. Nově spojený tým povede Martin Ježek, strategický ředitel Kindred.MSL, který se v Kindred věnuje propojování dat a kreativity.

  • O2 Czech Republic: díky spojení několika frekvenčních pásem jako první pokryl celé město, konkrétně Kolín, mobilním internetem s rychlostí očekávanou od sítí 5G.

  • Daniel Křetínský a Patrik Tkáč: EP Global Commerce (EPGC) předložila akcionářům německé společnosti Metro (rozsáhlá síť obchodů Cash&Carry) veřejnou nabídku na převzetí všech kmenových a prioritních akcií. Nabídka EPGC je podmíněna mimo jiné tím, že EPGC dosáhne na dostatečný počet akcií nutných k převzetí kontroly nad Metrem. Nabídková cena za kmenové akcie činí 16 eur a za prioritní akcie 13,80 eura. To firmu nacenilo na téměř 6 miliard eur. EPGC již vlastní 7,3 procenta kmenových akcií Metra.

  • Asociace pro elektronickou komerci: v roce 2018 dosáhl obrat e-commerce ve sledovaných státech EU 547 miliard eur, v roce 2017 to bylo 489 miliard eur. Na celkovém objemu se z 66 procent podílí západní Evropa. V Česku e-retail v roce 2018 dosáhl 135 miliard korun, v meziročním srovnání o 17 procent více.

  • Confidence Digital: digitální agentura změnila složení vlastníků. Pětiprocentní podíl Petra Svobody přešel na Tomáše Studeníka, který nyní vlastní 49 procent. Zbylých 51 procent drží Kateřina Studeníková Cimoradská.

  • Česká televize: dnes spouští v HbbTV novou verzi aplikace iVysílání. Kromě změny designu přibylo množství nových funkcí včetně možnosti sledování obsahu přímo z webu ČT, či tematické členění pořadů dle vybraných žánrů.

  • FTV Prima: úvodní díl nové minisérie Linka v pondělí 17. června vidělo 1,103 milionu diváků (share 32,57 procenta) v cílovce 15+. Podíl sledujících u ekonomicky aktivních obyvatel 15 - 69 let byl téměř shodný, 32,50 procenta (805 tisíc diváků).

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.

  • Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.

  • Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

reklama
  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Heilung - Hamrer Hippyer.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.