Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství začne od 26. dubna vydávat nový časopis nazvaný BeHappy. Časopis je určen "čtenářům, kteří chtějí porozumět sami sobě, podívat se na život z jiného úhlu, poznat sílu myšlenek". Periodicita bude určena podle zájmu čtenářů.

  • Alza.cz: největší český e-shop Aleše Zavorala vyhodnotil čtvrtletní provoz tzv. prodejny budoucnosti na pražské Flóře - samoobslužného prodejního prostoru bez prodavačů, který začal fungovat nonstop od letošního ledna.  Vytíženost se v období špičky pohybovala kolem 250 schránek denně, obrat za dané období činil 12,8 milionu korun. Odbavilo se 11 tisíc objednávek.

  • Nordic Telecom 5G: novým členem představenstva telekomunikačního operátora se stal šéf divize velkoobchodu a rozvoje sítě Nordic Telecom Jan Čornej, který vystřídal šéfa NT Libora Dočkálka.

  • Spoon: postprodukční studio v roce 2017 utržilo 28 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles téměř o 4 miliony. Čistý zisk narostl o 100 tisíc na 860 tisíc korun.

  • Česká televize: od 24. dubna soustředí v rámci přechodu na DVB-T2 všechny své programy do veřejnoprávního multiplexu. Tím pádem zde dojde k částečnému snížení rychlosti a rozsahu doplňkových služeb, jako je teletext, a také ke snížení obrazové kvality programů. Ve vysokém rozlišení a s plnohodnotnou nabídkou dodatečných služeb diváci najdou kompletní program ČT v přechodové síti DVB-T2.

  • BB/art: nakladatelství Martina Buchala a Petra Vorasického v roce 2017 utržilo 66 milionů korun. V meziročním srovnání o 3,2 milionu více. Čistý zisk za dané období vyrostl z předchozí ztráty 4,2 milionu na plusových 6,8 milionu korun.

  • ČSOB: banka se čerstvě stala členem zájmového Sdružení pro internetový rozvoj. Po České spořitelně je tak druhým bankovním domem v tomto sdružení. ČSOB vlastní srovnávač Ušetřeno.cz a portál Patria.cz.

  • reklama
  • Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě koupil pro letošní ročník další kapely -  Laibach, Pain of Salvation, Green Carnation a Shelter.

  • Media:list: "boutique" komunikační agentura Josefa Koukolíčka, Tomáše Kačeny a spol. v roce 2017 utržila téměř 19 milionů korun, v meziročním srovnání o 1,3 milionu více. Čistý zisk narostl z 200 tisíc na 300 tisíc korun.

  • AdMonitoring: pořadí provozovatelů podle reklamních výkonů za březen 2018 - Seznam.cz 202 milionů korun, Mafra 102 milionů, Economia 62 milionů, Nova Group 18 milionů (ceníkové ceny).

  • Mladá fronta: na pozici head of sales - digital agencies postupuje Marie Krupičková. Pod vedením Ondřeje Poláška, obchodního ředitele divize Online, bude Krupičková zajišťovat agenturní prodej v divizi.

  • Internet Mall: provozní firma obřího e-shopu Mall.cz má nového člena představenstva - stal se jím šéf logistiky Pavel Knap, který vystřídal ředitele HR Marka Lišku.

  • Gemius: výzkumná agentura v roce 2017 utržila přes 17 milionů korun, v meziročním srovnání o milion méně. Čistý zisk skončil na úrovni 2,4 milionu oproti 2,9 milionu v roce 2016.

  • Film Dekor: výrobní firma filmových a televizních dekorací a interiérových prvků Jaromíra Švarce v roce 2017 utržila přes 52 milionů korun, v meziročním srovnání o 21 milionů více. Čistý zisk Film Dekoru se téměř ztrojnásobil z 1,3 milionu na 3,6 milionu korun.

  • TV Nova: zažádala si o pět televizních licencí pro přenos pomocí zvláštních přenosových systémů (IPTV) pro kanály Nova Action, Nova Cinema, Nova 2, Nova a Nova Gold.

  • Air Bank: na marketingovou komunikaci vybrala agenturu McCann, která ve finále tendru porazila konkurenční Yinachi.

  • Punk Film: punkoví producenti skončili v roce 2017 v čistém zisku 2 miliony korun oproti net profitu 5,2 milionu za rok 2016. Produkční firma loni vyráběla novou pohádku Marka Najbrta Čertí brko, kromě toho natáčela spoty pro Bohemia Energy nebo pro Billu.

  • M7 Group: provozovatel platformy Skylink prodloužil smlouvu se společností SES na vysílání z evropské orbitální pozice 19,2° východně. M7 Group bude nadále využívat jeden transpondér na satelitu Astra, jehož prostřednictvím bude po další tři roky přenášet vysílání svých satelitních platforem do zemí Beneluxu a na německojazyčných trzích.

  • Symbio Digital: digitální agentura Roberta Haase a Libora Šimona v roce 2017 utržila téměř 70 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 12 milionů více. Čistý zisk v daném období vyskočil ze 4,6 milionu na 6,9 milionu korun. Ke klientům agentury patří/patřily Twisto, Birell, Sazkamobil nebo Pražské jaro.

  • Atmedia: mediazastupitelství začne od 1. května zastupovat TV kanál WAR Svět válek (majitel Leoš Pohl). Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření televizní sledovanosti.

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.

  • Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.

  • Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.

  • Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.

  • Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.

  • Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.

reklama
  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Heilung - Hamrer Hippyer.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.