Rada České televize schválila návrh ředitele ČT Petra Dvořáka na prodloužení mandátu ředitele Televizního studia Ostrava Tomáše Šiřiny (foto) na další čtyři roky. Šiřina..
Celý článek ⇢
Chystaný deal dvou miliardářských mediálních skupin, který se týká televizního podnikání s objemem v řádu desítek milionů korun. Vlivný hráč postupně zesiluje svou mediální moc...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Komerční televize Prima má v zásobě další licenci na zábavní pořad, kterou koupila od zahraničního licensora. Show v sobě kombinuje vědomostní soutěž a vysoké finanční výhry...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Zavedená televizní produkce, která má na kontě spolupráci s TV Nova, TV Prima nebo s Českou televizí, rozšířila řady spolumajitelů ze dvou na tři...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Rada České televize schválila návrh ředitele ČT Petra Dvořáka na prodloužení mandátu ředitele Televizního studia Ostrava Tomáše Šiřiny (foto) na další čtyři roky. Šiřina..
Celý článek ⇢
Přechod terestrického TV vysílání na nový standard DVB-T2 odstartuje na konci listopadu 2019, kdy bude ukončeno DVB-T vysílání v síti České televize, a to v oblasti Prahy a středních Čech z vysílačů Žižkov a Cukrák. Dokončení zapínání finální DVB-T2 sítě ČT nastane v únoru 2020...
Celý článek ⇢
Televize Seznam.cz TV, kterou vlastní miliardář Ivo Lukačovič, získala zajímavou personální posilu s bohatými zkušenostmi z českého televizního trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Česká televize nasadí do vysílání (údajně) poslední minisérii docela povedených Detektivů od Nejsvětější Trojice. Miniřada Živé terče (foto) na obrazovce ČT1 odstartuje..
Celý článek ⇢
Tržby z televizního byznysu podle všeho na nějakou dobu narazily na svůj strop. Jejich objem stagnuje na úrovni 840 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Především díky řadě zakázek od druhé komerční televize firma loni dosáhla rekordních ekonomických čísel...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Streamovací obr Netflix za první kvartál 2019 utržil 4,5 miliardy dolarů. Loni za stejné období to bylo 3,7 miliardy. Marketingové náklady meziročně vzrostly z 537 milionů..
Celý článek ⇢