Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

(dále jen VOP)

Aleš Borovan

Korespondenční adresa: Aleš Borovan, Poste restante, Kafkova 102/19, Praha 6, 16000

IČ: 68361092

dále jen Provozovatel

 

1. Obecná ustanovení

1.1. Provozovatel je oprávněn poskytovat zájemcům prostor pro reklamu na internetovém serveru Borovan.cz, dostupném na adrese www.borovan.cz, na jeho verzi pro mobilní telefony, popřípadě na dalších serverech, spravovaných Provozovatelem (dále Servery).

1.2. Zadavatel reklamy (dále jen Zadavatel) reklamní kampaně je fyzická nebo právnická osoba, přímý zákazník nebo reklamní i mediální agentura, objednávající prostor pro reklamu na Serverech Provozovatele.

1.3. Ceník Provozovatele je seznam inzertních ploch umístěných na Serverech a jejich cen. Ceník inzerce je přístupný na adrese www.borovan.cz

1.4. Agresivní reklamní formát je formát reklamy, které uživateli Serverů technicky zabraňuje v obvyklém využití internetového serveru, například v čtení článků.

1.5. Erotická reklama je jakákoliv komerční komunikace erotických služeb a jiných erotických produktů, poskytovaných prostřednictvím internetu i mimo něj.

1.6. Klamavou reklamou se rozumí jakákoliv komerční komunikace prostřednictvím médií, která záměrně uvádí uživatele v omyl. Kupříkladu výherní bannery, , bannery ztvárněné systémovými hláškami a podobně. Klamavá reklama je rovněž definovaná v příslušném ustanovení § 45 zák. č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník v platném znění. Cílem klamavé reklamy je proklik uživatele Serverů přes reklamní prostor na cílové stránky pomocí záměrného uvedení uživatele v omyl.

1.7. Reklamní podklady (dále jen Podklady ) jsou technické podklady poskytnuté Zadavatelem, které musí splňovat náležitosti uvedené v těchto VOP. Musí obsahovat zejména název reklamní kampaně, reklamní prostor, který je definován v Ceníku, začátek a konec kampaně, bannery ve formátech požadovaných na danou reklamní pozici a URL, na které mají bannery odkazovat.

1.8. Vyšší moc jsou pro účely těchto VOP okolnosti nezaviněné Provozovatelem.

 

2. Zadávání reklamy

2.1. Zadávání reklamy se uskutečňuje výhradně na základě písemné nebo emailové objednávky Zadavatele. Zadavatel ji musí zaslat Provozovateli minimálně 5 dní před začátkem umístění reklamy na Servery Provozovatele. Objednávka je závazná až po zpětném potvrzení Provozovatelem, zejména po potvrzení termínu, rozsahu a ceny reklamní kampaně.

2.2. Objednávka musí být v souladu s těmito VOP.

2.3. Objednávka musí obsahovat:

a) přesnou specifikace zadávané reklamy (začátek a konec reklamní kampaně, definici reklamního prostoru, formát reklamy, cenu za reklamu umístěnou na Servery Provozovatele)

b) veškeré identifikační údaje Zadavatele, především IČ, DIČ, fakturační adresu, poštovní adresu, je-li odlišná od fakturační adresy, kontatní údaje (telefon, email)

2.4. Za včasné dodání a bezchybné dodání Podkladů, stejně jako za jejich odpovídající a dojednanou kvalitu, za formální a obsahovou stránku reklamního sdělení, a za soulad reklamy Zadavatele s právním řádem České republiky je plně odpovědný Zadavatel. Zadavatel rovněž dodáním podkladů dává souhlas s šířením obsahu reklamy či reklamního sdělení a potvrzuje, že je oprávněn k výkonu veškerých potřebných práv související s reklamou, zejména že je oprávněn k výkonu práv autorských, k užití ochranných známek a dalších prvků, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví.

2.5. Veškeré následky vyplývající z porušení ustanovení v odstavci 2.4. nese Zadavatel. Zadavatel je v takovém případě povinen uhradit vzniklou škodu Provozovateli a oprávněným osobám.

2.6. Podklady musí být Provozovateli doručeny minimálně 4 dny před zahájením reklamní kampaně.

2.7. Provozovatel si vyhrazuje právo vrátit Podklady k přepracování, zejména pokud budou obsahovat agresivní reklamní formáty, erotickou reklamu, klamavou reklamu. Provozovatel odmítne všechny Podklady, u nichž vzniká důvodné podezření, že jsou v rozporu s právním řádem České republiky, dobrými obchodními mravy, stejně jako Podklady, které mohou poškodit dobré jméno Provozovatele.

2.8. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit, odmítnout nebo pozastavit reklamní kampaň. O těchto případech bude informovat Zadavatele bez zbytečných odkladů. V případě zrušení reklamní kampaně bude Provozovatel Zadavateli fakturovat je poměrnou část z ceny kampaně.

2.9. Na základě potvrzené objednávky se Provozovatel zavazuje umístit na Serverech reklamní sdělení Zadavatele podle sjednaných podmínek zadání reklamy a v rámci kapacitních možností reklamních ploch Serverů.

2.10. Změny ze strany Zadavatele v potvrzených objednávkách nebo probíhajících reklamních kampaní realizuje Provozovatel podle svých možností v nejbližším možném termínu. Změny nesmí být v rozporu s těmito VOP. Nové podklady musí splňovat stejné podmínky a mít parametry shodné s původními podklady.

2.11. Veškeré podklady ke změně musí Zadavatel Provozovateli dodat čtyři dny před datem zamýšlené změny. Pokud tak Zadavatel neučiní, Provozovatel neodpovídá za včasnou změnu objednávky.

 

3. Finanční podmínky

3.1. Cena reklamní kampaně je kalkulována na základě ceníku reklamy Provozovatele, platného v den závazné objednávky a zveřejněného na adrese www.borovan.cz. Ceny uvedené v ceníku neobsahují DPH, která je účtována podle platného zákona o dani z přidané hodnoty.

3.2. Dohodnutá platba za reklamní kampaň může být požadována jako platba předem, popřípadě platba zálohou z dohodnuté ceny. Požadovaná částka musí být připsána na účet Provozovatele minimálně den předem před datem zahájení reklamní kampaně. Pokud tak nenastane, Provozovatel není povinen objednanou reklamní kampaň realizovat a nenese za nezahájení kampaně žádnou odpovědnost.

3.3. Speciální nebo atypické reklamní kampaně se rezalizují za smluvní cenu dohodnutou s Provozovatelem.

3.4. Příslušné faktury se vystavují do 14 dnů po skončení reklamní kampaně. Obvyklá splatnost faktury je 14 dní. V případě prodlení s úhradou faktury je zprostředkovatel oprávněn požadovat po zadavateli za každý započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky. Uhrazením smluvní pokuty nezaniká nárok zprostředkovatele na zákonný úrok z prodlení.

3.5. Stornovat objednávku Zadavatelem je možné písemně nebo emailem.

3.6. Pokud Zadavatel zruší již potvrzenou objednávku 9 dní a více před datem startu reklamní kampaně, pak musí Provozovateli uhradit storno poplatek ve výši 50 procent sjednané ceny v dané objednávce.

3.7. Při zrušení potvrzené objednávky 8 a méně dní před datem startu kampaně, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 procent dohodnuté částky v dané objednávce. Stejná povinnost zadavateli vzniká i v případě stornování v průběhu již realizované reklamní kampaně.

 

4. Reklamace

4.1. Vady reklamní kampaně může Zadavatel uplatňovat výhradně písemnou cestou na adresu Provozovatele, a to maximálně do 10 dnů od skončení kampaně. Nejpozději však do 10 dnů od zjištěného pochybení.

4.2. Reklamace musí obsahovat: identifikaci Zadavatele, název reklamní kampaně, objednanou reklamní pozici, začátek a konec kampaně a důvody pro reklamaci.

4.3. V případě uznání vady reklamní kampaně je Zadavatel oprávněn požadovat přiměřenou náhradu. Přiměřenou náhradou se rozumí sleva z ceny původní objednávky nebo plnění nad rámec původní objednávky.

4.4. Na náležitě podané reklamce si Provozovatel vyhrazuje lhůtu 30 dní na jejich vyřízení.

4.5. Pochybením na straně Provozovatele se rozumí nefunkčnost zobrazování reklamního sdělení po dobu delší než 5 hodin během jednoho kalendářního dne.

4.6. Provozovatel nenese odpovědnost za vady nebo nefunkčnost reklamní kampaně způsobené vyšší mocí.

4.7. Námitky vůči vystaveným fakturám musí Zadavatel vyjádřit maximálně do 7 dní od doručení faktury. Námitky musí vyjádřit písemně na adresu Provozovatele.

 

5. Závěrečná ustanovení

5.1. Tyto VOP jsou nedílnou součástí potvrzené objednávky Zadavatele Provozovatelem.

5.2. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit jakoukoliv část VOP, a to i bez předchozího upozornění.

5.3. Veškeré vztahy neupravené těmito VOP se řídí platnými zákony České republiky, především obchodním zákoníkem.

5.4. Smluvní strany se zavazují nesdělovat údaje a informace, získané v rámci spolupráce, třetím osobám, s výjimkou zveřejnění údajů v rámci Borovan.cz. A to včetně údajů, které by mohly být považovány za osobní údaj. Zadavatel souhlasí a potvrzením těchto VOP potvrzuje souhlas se zpracováním uvedených údajů.

5.5. Zadavatel ani Provozovatel nejsou oprávněni převést závazky a povinnosti, vyplývající z objednávky, na jiný subjekt bez předchozí písemné dohody s druhou smluvní stranou.

5.6. Jakékoliv dodatky k těmto VOP je možné sjednat pouze písemnou formou, a je třeba je odsouhlasit Zadavatelem i Provozovatelem.

5.6. Tyto VOP jsou účinné a platné od 17.2. 2013.

 

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Česká televize: v souvislosti s druhou vlnou pandemie prodlužuje vysílání programu ČT3, kterým již od března pomáhá seniorům. Stanice navíc od 12. prosince rozšíří vysílání. Nyní ji mohou diváci sledovat denně od devíti do 17:25 hodin, nově bude po 12. prosinci vysílat až do 22 hodin večer.

  • Carvago: automotive start-up ze skupiny EAG se otevřel i koncovým zákazníkům. Koncept prodeje ojetých automobilů online nabízí výběr z téměř 1 milionu vozů. Vybrat si mohou jak čeští, slovenští a němečtí zákazníci, tak postupně i zákazníci z dalších zemí, jako je Francie, Benelux, Švédsko, Španělsko, Itálie a Rakousko. Carvago se následně rozšíří až do 17 zemí po celé Evropě. Start-up bude zároveň nadále pokračovat i v marketplace programu pro B2B partnery, který provozuje od roku 2019.

  • Info.cz: provozní firma CMI News (dříve Info.cz Online Media), kterou ovládá Daniel Křetínský a která má pod sebou zpravodajský a publicistický server Info.cz, v roce 2019 utržila téměř 11 milionů korun (první ucelený rok hospodaření). Čistá ztráta přesáhla 20 milionů korun.

  • A11: vydavatelství lokálního a odborného tisku Aleše Zavorala (nejde o majitele Alzy) začalo vydávat dva nové časopisy. Lifestylový magazín Innspirace, který 5x ročně přinese na 80 stranách desítky sezonních tipů a nápadů pro zpestření všedních dní. Dále pak ekonomický měsíčník Innovation, který doposud vycházel jako čtvrtletník. Innovation přináší kombinaci lifestylových témat s odborným obsahem z oblastí investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů.

  • TV Nova: sedmý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas v sobotu 17. října dosáhl 30,52 procenta share v cílovce v 15 - 54, v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 1,106 milionu diváků. Nejvíce diváků k televizním obrazovkám v 42. týdnu 2020 přilákaly Televizní noviny (38,41 procenta diváků v CS 15 - 54), seriály Ulice (31,33 procenta share v cílové skupině 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 (18,17 procenta diváků v CS 15 - 54).

  • Škwor: rock metalová čtveřice vydává 6. listopadu na labelu Supraphon nové, v pořadí desáté album Tváře smutnejch hrdinů. Finální mix měl na starosti Amak Golden.

  • Hit dne

    Karel Gott & SOČR - Jdi za štěstím

Recenze

Krajina ve stínu

Bohužel, tentokráte si režisér a scenárista Bohdan Sláma (Čtyři slunce, Venkovský učitel, Štěstí atd.), bezpochyby jeden z nejpřemýšlivějších filmových tvůrců dejme tomu střední generace, ukousl příliš velké sousto. Slámu je třeba pochválit za výběr tématu - tragické události, ke kterým skutečně došlo na Vitorazsku na a po konci války.

Když ovšem není k dispozici zdařilý scénář (Ivan Arsenjev) a Sláma s ním již nic kloudného nevyčaroval, tak se tato volba ukazuje jako dvojnásobná chyba. Rozpaky vzbuzuje již základní stavba filmu - oč nahodileji, povrchněji a zkratkovitěji se tvůrci věnují rokům, které tragédii v malé vesnici na jihu Čech předcházely, o to větší prostor dostane samotná masová vražda. Divák tak ale zákonitě nechápe motivy a jednání jednotlivých postav, mimochodem ne příliš zdařile načrtnutých. A už vůbec ne tak niterný proces, během kterého se z přátelského souseda stane vražedná bestie.

Místo aby Sláma věnoval pozornost postupnému budování atmosféry a zachycení plíživého zla, v první polovině snímku divákovi předvádí nesourodý pelmel výjevů, ve kterém je obtížné se vyznat. Herci tak toho nemají moc co hrát. Mimochodem, pokud je součástí výchozí situace skuhrání vitorazských sedláků, jak špatně se jim v První republice žije, pak by Sláma neměl vybírat tak blahobytně, ba skoro obézně vyhlížející herecké typy, kterým evidentně scházejí vrásky upracovaného a unaveného venkovana.

V porovnání s Krajinou ve stínu tak opět geniálně vyniká podobný film, monumentální Jasného epos Všichni dobří rodáci, který se věnuje podobnému tématu - jak se malý venkovský člověk dokáže vyrovnat s náporem velkých dějin a událostí. A bohužel, Veber Stanislava Majera není novým Františkem, přestože by na to Majer měl. Jen mu nikdo takovou roli nenapsal. I po Slámově filmu tak poválečné Vitorazsko zůstává stále zahaleno stínem neznáma.