Omluva Mafra
"Článek  v deníku Mladá fronta Dnes vznikl jako standardní investigativní text, ale bohužel z vystupování pana generálního ředitele Dvořáka se nemůžeme ubránit dojmu, že  jeho záměrem, spíše než se věcně vyjádřit k  informacím v článku uvedeným, je vyvolat dojem,  že Česká televize  je obětí nějakého spiknutí.

 Opravdu nerozumíme tomu, jak by náš článek: s titulkem „Přes ČT se praly peníze“, podtitulkem „Podnikavci zneužili Českou televizi. Se sponzoringem pořadů nabízeli snížení daňového základu“, textem, v němž bylo zdůrazněno, že: „Česká televize se patrně stala obětí podvodu.“ (což byl i citát vysoce postaveného manažera ČT), že „Policie totiž prověřuje podezření, že sponzoring v České televizi posloužil opakovaně některým firmám k daňovým podvodům“ , mohl zasáhnout pověst ČT.

Přitom v článku byla uvedena jak stanoviska jak generálního ředitele ČT,  tak obchodního ředitele ČT pana Hynka Chudárka, kteří se k vzniklému problému vyjadřovali.

 Z výše uvedených důvodů musíme výzvu  k uveřejnění omluvy jako zcela nedůvodnou odmítnout, neboť k neoprávněnému zásahu do práv České televize nedošlo."

