Nohavica
Celý článek ⇢
TV Nova: premiérový díl nového výpravného seriálu Zlatá labuť zaujal 27,98 procenta diváků u televizních obrazovek v CS 15 až 54. Epizodu vidělo 1,087 milionu diváků v cílové skupině 4+.
LCG New Media: digitální agentura loni zvedla obrat o 20 procent na více než 50 milionů korun. "Pracovali jsme pro cca 40 klientů a projektů najednou, celkově jsme hospodařili s reklamními výdaji o objemu přes 70 milionů korun," uvedl spoluzakladatel agentury a CEO Vojtěch Lambert. Nárůst se promítl i do počtu zaměstnanců, agentura přijala čtyři nové lidi. Dnes tvoří firmu tým bezmála 30 lidí. Mezi aktuální klienty patří Pandora, Bayer, Stock, DoDo, Cinema City nebo Schuelke.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání: volební výbor parlamentu, který se zabývá i médii, doporučil poslancům odvolání člena rady Daniela Köppla. Jako důvod uvedl údajné ohrožení nezávislosti a nestrannosti kvůli Köpplově práci pro hnutí ANO. Köppl uvedl, že se v případě odvolání obrátí na soud.
FTV Prima: kanál Prima Cool připravuje druhou řadu soutěžní improvizační show K.O.MICI, ve které se od 28. února každé úterý představí postupně celkem čtyři tříčlenné týmy známých herců a komiků v několika disciplínách.
Skladon: fullfilmentový start má od ledna nového obchodního ředitele, stal se jím Jan Baláš. Předtím pracoval ve Vodafone a Y Soft. "Ve Skladonu bude mít na starost především rozvoj obchodního oddělení a stabilizaci vnitřních procesů před tím, než firma začne realizovat zahraniční expanzi. Ta je naplánována na příští rok a jejím cílem je vybudování celoevropské sítě fulfillmentových center."
Seznam.cz: novým zástupcem ředitele divize Identity a uživatelského profilu Dominika Kosorína se stal Jiří Udatný. Věnovat se bude primárně oblasti znalosti uživatele. Udatný přichází z komunikační skupiny GroupM, kde strávil více jak 20 let. Většinu své kariéry pracoval v mediální agentuře Mindshare, posledních šest let pak v GroupM, kterou opouští z pozice chief analytics officer.
Režisér Jan Prušinovský si v české kinematografii vybudoval výsadní postavení. Díky vydařeným komediálním filmům a seriálům jako Most!, Čtvrtá hvězda, Okresní přebor nebo Grand Prix je možné jej považovat za jednoho z aktuálních králů inteligentního filmového a TV humoru v České republice. Čerstvá seriálová novinka Dobré ráno Brno!, která si ponejvíce utahuje ze světa České televize (producentky seriálu), tuto pozici potvrzuje.
Prušinovský má dar skvěle zkombinovat drama a frašku a ve výborně odpozorovaném prostředí obvykle vyloučené lokality rozehrát gejzír překvapivých situací, scének a gagů. I Prušinovského hrdinové nejsou úplně standardní a spořádaní občané - většinou se jedná o asociály, figurky na okraji, vágusy, většinou z kategorie white thrash, jejichž ujetost však působí jaksi roztomile a dojemně, takže si k nim diváci snadno najdou cestu.
Kupodivu podobná stylizace platí i pro seriál z prostředí brněnského studia České televize. Studio ČT jako specifická vyloučená lokalita? Proč ne, v Prušinovského podání to funguje znamenitě. Většina hlavních hrdinů se silně oddává alkoholu nebo kokainu (?) a všichni samozřejmě souloží anebo se o to pokouší. To vše tak nějak po brněnsku, tedy s nádechem zamindrákované frustrace odstrčené periferie. Je to ostrá hra, která více než kdy jindy v Prušinovského dílech balancuje na hraně trapnosti, respektive až s rozkoší po formanovsku využívá momenty trapnosti k podtržení komického účinku.
Klobouk dolů, že management Kavčích hor na takovou hru přistoupil. Taková důvěra v tvůrce je v českých podmínkách skoro neuvěřitelná. Režisérovi dobře vychází i sázka na nepříliš okoukané tváře (Jan Kolařík jako skvělý otrávený TV režisér-rutinér nebo Zuzana Zlatohlávková coby podmanivá stárnoucí moderátorka) a na invenčně zapojená camea (v prvních dílech Jiří Pavlica nebo Halina Pawlowská). I přes vysokou laťku kvality není Prušinovského novinka tak přístupná jako třeba Most! - přece jenom řada vtipů je postavena na znalosti televizního prostředí a vychutnají si je hlavně lidé, pohybující se okolo vysílání. Stejně si Dobré ráno Brno! zaslouží uznání - za povedený humor a za odvahu udělat si legraci i z vlastní branže.
Copyright © 2012 - 2022 Aleš Borovan, všechna práva vyhrazena.
Webové stránky Borovan.cz provozuje Aleš Borovan ales@borovan.cz.
Korespondenční adresa (pozvánky atd.): Aleš Borovan, Desk Room, Karmelitská 379/18, Praha 1 - Malá Strana, 118 00
Výroba: 2046, božíMédia Platforma: WordPress
Jakýkoliv přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti je bez předchozího souhlasu výslovně zakázáno.
RSS kanál poskytuje Borovan.cz výhradně pro osobní potřebu a nekomerční účely. Jakékoli komerční využívání obsahu Borovan.cz nebo jeho částí bez předchozího písemného souhlasu Aleše Borovana je zapovězeno.